«Φοράει» V6 κινητήρα 3,2 λίτρων από Opel
«Τρομάζει» με την δύναμή του που ξεπερνά την αρχική κατά 4 φορές
Με ζάντες της Porsche και φρένα από Ford Focus RS
Λόγω των ελάχιστων αλλαγών στην εμφάνιση, ξεγελάει πολύ κόσμο στον δρόμο
«Φοράει» V6 κινητήρα 3,2 λίτρων από Opel
Όταν το Daewoo Matiz έκανε το ντεμπούτο του στην αγορά αυτοκινήτου το 1998, προοριζόταν για ένα μικρό και οικονομικό αμάξι πόλης χωρίς να προσφέρει κάποια ιδιαίτερη οδηγική απόλαυση. Μέχρι και σήμερα αυτή είναι η εικόνα που μας έχει αποτυπωθεί στο μυαλό για το κορεάτικο μοντέλο. Όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν για το συγκεκριμένο κατασκεύασμα που έρχεται από την Αγγλία, ένα Daewoo Matiz με καρδιά Opel. Κι όμως, το μικρό μοτέρ των 0,8 λτ. με 52 άλογα που βρίσκουμε σε ένα κοινό Matiz, έχει αντικατασταθεί από έναν V6 κινητήρα 3,2 λίτρων.
«Τρομάζει» με την δύναμή του που ξεπερνά την αρχική κατά 4 φορές
Πρόκειται για έναν κινητήρα που αποδίδει 210 ίππους, ισχύ 4 φορές μεγαλύτερη της εργοστασιακής. Ακούγεται τρομακτικό εάν αναλογιστούμε ότι το βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 850 κιλά. Βέβαια για να χωρέσει ένας τόσο μεγάλος κινητήρας σε ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο, χρειάστηκαν πολλές μετατροπές στο αμάξωμα και τοποθετήθηκαν ειδικές βάσεις για να μπει η μηχανή σε συγκεκριμένη κλίση. To Matiz έχει «δανειστεί» ζάντες 18 ιντσών και από Porsche αλλά και φρένα από Ford Focus RS για να σταματάει εγκαίρως.
Αν εξαιρέσουμε αυτές τις 2 μετατροπές και τους αεραγωγούς στο καπό, που αποτελούν τα μόνα στοιχεία που προδίδουν την εικόνα του Matiz, όλο το υπόλοιπο εξωτερικό και εσωτερικό είναι πλήρως εργοστασιακά. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνει να ξεγελάσει τους πάντες στον δρόμο και αποτελεί θα λέγαμε το απόλυτο «sleeper».