
Αλήθεια ζητάτε πίσω τα εξαρτήματα που αντικατέστησε στο συνεργείο ως απόδειξη της εργασίας;
Τα άλλαξες; Απόδειξη!
4.385 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2015)
Αλήθεια ζητάτε πίσω τα εξαρτήματα που αντικατέστησε στο συνεργείο ως απόδειξη της εργασίας;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Πως κερδίζεται η εμπιστοσύνη και πως χάνεται; Πόσο εύκολο είναι να φύγεις από το συνεργείο κατηφής, μαραζωμένος, και το χειρότερο, νοιώθοντας κορόιδο, και πόσο δύσκολο να φύγεις με το κεφάλι ψηλά, χαρούμενος για το φρεσκαρισμένο σου αυτοκίνητο.
Το πρόβλημα φυσικά ξεκινάει από το γεγονός πως συνήθως μετά τα 200-300 ευρώ που έχουμε ρίξει σε ένα σέρβις, το αυτοκίνητο που παίρνουμε πίσω είναι το ίδιο με αυτό που παραδώσαμε μερικές ώρες νωρίτερα. Και είναι φυσικό, αφού μια αλλαγή αναλωσίμων, λάδια-μπουζί-φίλτρα, δεν προσφέρει στην εμπειρία οδήγησης τίποτε που να μας κάνει να νοιώθουμε καλύτερα.
Αν πας με ζημιά και το πάρεις πίσω επισκευασμένο, πάλι, δεν χαίρεσαι που το αυτοκίνητό σου είναι και πάλι όπως πριν, αλλά βρίζεις τη μοίρα σου που σου έβγαλε ζημιά. Καμία χαρά και εκεί.
Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα στο συνεργείο είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Σε παίρνει τηλέφωνο μεσημεριάτικα, δύο ώρες αφότου το άφησες, και σου λέει πως θα χρειαστεί και μία φούσκα, ένα σωληνάκι, αλλαγή ο ιμάντας, καινούργια σινεμπλόκ ψαλιδιών ή τσιμουχάκια ζαμφόρ. Λες και ξέρεις εσύ αν όντως θέλουν αλλαγή ή όχι.
Ή ακόμη χειρότερα, λες και ξέρεις αν αφού παρέλαβες το αυτοκίνητό σου, αν αλλάχτηκαν πραγματικά ή όχι. Το αυτοκίνητό σου εξάλλου το ίδιο το νοιώθεις. Τους εμπιστεύεσαι; Ξέρεις αλήθεια πως ήταν όντως μία ζημιά για επισκευή, ή απλά ένα «φουντούκι» που τσίμπησε άλλο ένα εκατοστάρικο πάνω τον λογαριασμό.
Και τι κάνεις; Τι μπορείς να κάνεις; Πολλοί ζητούν να τους επιστραφούν τα παλιά εξαρτήματα, ως απόδειξη ότι πράγματι κάτι «βγήκε» από το αυτοκίνητο. Λες και δεν έχει το συνεργείο παλιά εξαρτήματα από άλλα αυτοκίνητα. Ή λες κι αν σου πει πως σου άλλαξε τρόμπα νερού και σου πετάξει στο πορτ μπαγκάζ μια παλιά κρεμαγιέρα εσύ θα καταλάβεις τη διαφορά.
Εσείς όμως τι κάνετε αλήθεια; Πως εμπιστεύεστε το συνεργείο σας και πως το επιλέγετε ώστε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο; Ενδίδετε στις «προτεινόμενες» επισκευές-έκπληξη; Ή τις αφήνετε για αργότερα; Τι λέτε;
Έχω Toyota. Τι να ζητήσω; Τα παλιά λάδια; Ευχαριστώ
Παραθέτω την εμπειρία μου χαρακτηριστικό του πώς λειτουργούν τα συνεργεία. Έχω αφήσει το αυτοκίνητο σε ακινησία με αποτέλεσμα να πέσει η μπαταρία και να ξερυθμιστεί το άνοιγμα της κουκούλας πράγμα το οποίο διορθώνεται με έναν απλό επαναπρογραμματισμό (το γνωρίζω γιατί έχει συμβεί στο παρελθόν). Το πηγαίνω στο συνεργείο και τους το αναφέρω περιμένωντας τις εξελίξεις. Προς το τέλος της ημέρας με καλούν και μου λένε οτι "ψάχνουν" το πρόβλημα, έχουν ξυλώσει πλαστικά μηχανισμούς κλπ και οτι θα το κρατήσουν μέσα το βράδυ για να το κοιτάξουν και το πρωί. Το επόμενο πρωί τους καλώ ο ίδιος και τους λέω "αν δεν είναι ένας απλός επαναπρογραμματισμός δεν θα το φτιάξω καθότι στο παρελθόν έχω αλλάξει μηχανισμούς-μοτέρ κλπ σε άλλο συνεργείο οπότε θα το πήγαινα εκεί για να το περάσουν εγγύηση". Μετά από μισή ώρα με καλέσαν πίσω και μου επιβεβαιώσαν οτι ήταν ένας απλός επαναπρογραμματισμός. Ξεφτίλες. Karenta Αργυρούπολης!
Ενδιαφέρον άρθρο. Λίγο πολύ έχει τύχει σε όλους μας αυτό. Η λύση είναι απλή αλλά και σύνθετη. Κοινώς συνεργείο που δεν σου εμπνέει εμπιστοσύνη, δεν το ξαναπροτιμάς. Εδώ τελειώνει το απλή λύση και αρχίζει η σύνθετη. Ποιον να εμπιστευτείς? Πρέπει να ψάξεις, να ρωτήσεις, γενικώς να το ερευνήσεις. Κακά τα ψέματα καλούς τεχνικούς μπορείς να βρεις
που προσφερουν τα συνεργεια,και οχι για αυτες που μας προσφερει(;) το κρατος και τις χρυσοπληρωνουμε με τους απιστευτους φορους...
Εγώ ζητάω πάντα να μου φυλάξουν και να μου παραδώσουν τα παλιά εξαρτήματα, που αφαίρεσαν από το αυτοκίνητο και αυτό επειδή τα θέλω να τα έχω ως δείγματα, αν κάποια άλλη φορά χρειαστεί να τα ξανααλλάξω, μόνος μου, διότι αν τα έχω στο χέρι, ως δείγματα (χωρίς να χρειαστεί εκείνη την ώρα να τα αφαιρέσω από το αυτοκίνητο), μπορώ πιό εύκολα να βρω τα ίδια από το ελεύθερο εμπόριο και να μην μου δώσουν κάποια άλλα παρόμοια, που μπορεί να μην ταιριάζουν και να πηγαινοέρχομαι, για να βρω τα σωστά, για να τα αλλάξω. Επίσης έχοντας στο χέρι τα φθαρμένα ανταλλακτικά, μπορώ να βρω τρόπο να τα επισκευάσω και να τα έχω έτοιμα, για να τα ξαναχρησιμοποιήσω στο μέλλον χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω καινούρια. Για παράδειγμα, αν η αντιπροσωπεία δεν δίνει ένα σινεμπλόκ ψαλλιδιού χωριστά (Νissan Micra K11), αλλά σε υποχρεώνει να αγοράσεις ολόκληρο το ψαλλίδι, εγώ έχοντας το παλιό ψαλλίδι, μπορώ να βρω στο ελεύθερο εμπόριο κάποιο σινεμπλόκ, που να ταιριάζει στη θέση του φθαρμένου, οπότε στην επόμενη περίπτωση που θα έχω φθορά του σινεμπλόκ, θα έχω έτοιμο το ολόκληρο επισκευασμένο ψαλλίδι, για να το τοποθετήσω.