ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αλήθεια ζητάτε πίσω τα εξαρτήματα που αντικατέστησε στο συνεργείο ως απόδειξη της εργασίας;

Αλήθεια ζητάτε πίσω τα εξαρτήματα που αντικατέστησε στο συνεργείο ως απόδειξη της εργασίας;

Τα άλλαξες; Απόδειξη!

4.385 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2015)

Αλήθεια ζητάτε πίσω τα εξαρτήματα που αντικατέστησε στο συνεργείο ως απόδειξη της εργασίας;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Πόση εμπιστοσύνη έχετε στο συνεργείο σας; Πόσο σας τρομάζει η πολιτική που δεν σας επιτρέπει την είσοδο πέρα από τον χώρο αναμονής; Και τελικά τι κάνετε για να είστε βέβαιος πως πληρώσατε μόνο όσες εργασίες έγιναν και όχι ότι απλά φαίνεται στην απόδειξη; 
Πως κερδίζεται η εμπιστοσύνη και πως χάνεται; Πόσο εύκολο είναι να φύγεις από το συνεργείο κατηφής, μαραζωμένος, και το χειρότερο, νοιώθοντας κορόιδο, και πόσο δύσκολο να φύγεις με το κεφάλι ψηλά, χαρούμενος για το φρεσκαρισμένο σου αυτοκίνητο.
Το πρόβλημα φυσικά ξεκινάει από το γεγονός πως συνήθως μετά τα 200-300 ευρώ που έχουμε ρίξει σε ένα σέρβις, το αυτοκίνητο που παίρνουμε πίσω είναι το ίδιο με αυτό που παραδώσαμε μερικές ώρες νωρίτερα. Και είναι φυσικό, αφού μια αλλαγή αναλωσίμων, λάδια-μπουζί-φίλτρα, δεν προσφέρει στην εμπειρία οδήγησης τίποτε που να μας κάνει να νοιώθουμε καλύτερα.
Αν πας με ζημιά και το πάρεις πίσω επισκευασμένο, πάλι, δεν χαίρεσαι που το αυτοκίνητό σου είναι και πάλι όπως πριν, αλλά βρίζεις τη μοίρα σου που σου έβγαλε ζημιά. Καμία χαρά και εκεί.
Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα στο συνεργείο είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Σε παίρνει τηλέφωνο μεσημεριάτικα, δύο ώρες αφότου το άφησες, και σου λέει πως θα χρειαστεί και μία φούσκα, ένα σωληνάκι, αλλαγή ο ιμάντας, καινούργια σινεμπλόκ ψαλιδιών ή τσιμουχάκια ζαμφόρ. Λες και ξέρεις εσύ αν όντως θέλουν αλλαγή ή όχι. 
Ή ακόμη χειρότερα, λες και ξέρεις αν αφού παρέλαβες το αυτοκίνητό σου, αν αλλάχτηκαν πραγματικά ή όχι. Το αυτοκίνητό σου εξάλλου το ίδιο το νοιώθεις. Τους εμπιστεύεσαι; Ξέρεις αλήθεια πως ήταν όντως μία ζημιά για επισκευή, ή απλά ένα «φουντούκι» που τσίμπησε άλλο ένα εκατοστάρικο πάνω τον λογαριασμό.
Και τι κάνεις; Τι μπορείς να κάνεις; Πολλοί ζητούν να τους επιστραφούν τα παλιά εξαρτήματα, ως απόδειξη ότι πράγματι κάτι «βγήκε» από το αυτοκίνητο. Λες και δεν έχει το συνεργείο παλιά εξαρτήματα από άλλα αυτοκίνητα. Ή λες κι αν σου πει πως σου άλλαξε τρόμπα νερού και σου πετάξει στο πορτ μπαγκάζ μια παλιά κρεμαγιέρα εσύ θα καταλάβεις τη διαφορά. 
Εσείς όμως τι κάνετε αλήθεια; Πως εμπιστεύεστε το συνεργείο σας και πως το επιλέγετε ώστε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο; Ενδίδετε στις «προτεινόμενες» επισκευές-έκπληξη; Ή τις αφήνετε για αργότερα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr