Δυναμική είναι η παρουσία των ηλεκτρικών SUV στο Top 10 της κατηγορίας των μεσαίων, με τα VW ID.4, Mustang Mach-E, Skoda Enyaq iV και Hyundai Ioniq 5 να δίνουν το παρών στην κορυφαία δεκάδα, ενώ ταυτόχρονα έχουν ξαναφέρει την κατηγορία στο προσκήνιο!
Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης η No1 επιλογή στα μεσαία SUV
Τα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν αναζωογονήσει τη φθίνουσα κατηγορία των μεσαίων SUV στην Ευρώπη, καθώς σημαντικές μάρκες όπως οι Ford, Volkswagen και Hyundai λάνσαραν τις δικές τους προτάσεις, οι οποίες όπως αποδεικνύεται έκαναν γκελ στο κοινό. Αυτό αποδεικνύεται και από τις πωλήσεις που είδαν αύξηση κατά 41 τοις εκατό (303.233 μονάδες) μέσα σε 10 μήνες, καθώς το αμιγώς ηλεκτρικό έγινε το πιο δημοφιλές σύστημα μετάδοσης κίνησης της κατηγορίας, σύμφωνα με στοιχεία της JATO Dynamics.
Τρίτο το VW ID.4 έως και τον Οκτώβρη του 2021
Παρά την μεγάλη άνοδο των ηλεκτρικών, ο ηγέτης της κατηγορίας των μεσαίων SUV στην Ευρώπη παρέμεινε το Skoda Kodiaq, με τις πωλήσεις του έως και τον Οκτώβρη να φτάνουν τις 49.596 μονάδες, ενώ το Peugeot 5008 κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 46.320 μονάδες. Αξιοσημείωτη όμως είναι και η παρουσία του ηλεκτρικού VW ID.4 που στην πρώτη του πλήρη χρονιά στην αγορά της Ευρώπης βρέθηκε στην τρίτη θέση με 41.754 πωλήσεις (από τον Γενάρη έως και τον Οκτώβρη του 2021), αφήνοντας στην τέταρτη θέση το επίσης καινούργιο και αμιγώς ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV, με 32.531 πωλήσεις.
Στην κορυφαία 10άδα των μεσαίων SUV τα Ford Mustang Mach-E και Hyundai Ioniq 5
Όπως προαναφέραμε στην πρώτη 10άδα των κορυφαίων σε πωλήσεις SUV στην Ευρώπη θα βρει κάποιος ακόμα δύο ηλεκτρικά. Ο λόγος για την Ford Mustang Mach-E και το Hyundai Ioniq 5, που κατέλαβαν την 7η και 9η θέση με 16.766 και 12.561 πωλήσεις, αντίστοιχα. Κλείνοντας, τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που συμπληρώνουν το Top 10 είναι τα VW Tiguan Allspace που βρέθηκε στην 5η θέση με 24.408 πωλήσεις, SEAT Tarraco στην 6η θέση με 19.601 πωλήσεις, Kia Sorento στην 9η θέση με 14.687 πωλήσεις και 10ο το Mitsubishi Outlander με 12.361 πωλήσεις.
Οι μάρκες κοιτούν «το δάσος και όχι το δέντρο»
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς αυτοκινήτου, οι μάρκες στόχευσαν στην κατηγορία των μεσαίων SUV, εισάγοντας κατά κύριο λόγο τα κορυφαία τους ηλεκτρικά μοντέλα εκεί, για να προσελκύσουν τους αγοραστές από όλον τον κόσμο και όχι αποκλειστικά την Ευρώπη. Μάλιστα υπογραμμίζεται πως τα μεσαία SUV αποτελούν συνολικά στις τρεις μεγάλες αγορές των ΗΠΑ, Κίνας και Ευρώπης ένα από τα κορυφαία τμήματα σε απήχηση. Έτσι οι μάρκες μπόρεσαν να συνδυάσουν την εξοικονόμηση κόστους για την ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με την προσαρμογή τους στις περισσότερες από τις βασικές αγορές παγκοσμίως.
Κάνουν γκελ στο κοινό τα μεσαία ηλεκτρικά SUV! -Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης είναι η No1 επιλογή στα μεσαία SUV! -Τρίτο το VW ID.4 και 4ο το Skoda Enyaq iV έως και τον Οκτώβρη του 2021. -Στην κορυφαία 10άδα τα Ford Mustang Mach-E και Hyundai Ioniq 5. Μήπως ήρθε η ώρα για τα μεσαία SUV να κάνουν την αντεπίθεσή τους στις αγορές;