Ελεύθερα θα περνούν από τα διόδια οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων στη Ρωσία, αφού η κυβέρνηση της χώρας ανακοίνωσε την απαλλαγή τους από το συγκεκριμένο «χαράτσι», δίνοντας ένα ακόμα κίνητρο για την αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων!
Οι χώρες παγκοσμίως θέλουν να ενθαρρύνουν τους πολίτες τους για να στραφούν στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και κινούμενες προς αυτή τη κατεύθυνση, η κάθε μία ξεχωριστά, προσφέρει τα δικά της κίνητρα. Υπό αυτό το πρίσμα η Ρωσία έκανε ένα ακόμα βήμα.
Πλήρως απαλλαγμένοι από τα διόδια οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών Όπως λοιπόν ανακοινώθηκε από την ρωσική κυβέρνηση, από το 2022 οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων θα περνούν από τους σταθμούς των διοδίων της χώρας χωρίς να πληρώνουν κάποιο τέλος. Όπως μάλιστα επισημαίνεται, αυτό είναι ένα ακόμα κίνητρο το οποίο προστίθεται σε όσα ήδη έχουν ανακοινωθεί το προηγούμενο διάστημα.
Μικρή παρουσία έως σήμερα τα ηλεκτρικά Από τα Μέσα της χώρας γίνεται λόγο πως τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν πολύ μικρή παρουσία στη ρωσική αγορά, αντιπροσωπεύοντας σήμερα μόλις το 0,05 % των συνολικών πωλήσεων. Το σχέδιο της κυβέρνησης αναμένει ότι θα πωλούνται 25.000 ηλεκτρικά οχήματα κάθε χρόνο στη χώρα έως το 2024 και θα αποτελούν το 10 % του συνόλου των ρωσικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων έως το 2030.
Λίγα τα χιλιόμετρα με διόδια Παράλληλα σε ότι αφορά το κίνητρο με τα ελεύθερα διόδια, σημειώνεται από την «Moscow Times», πως μόλις τα 1.950 χιλιόμετρα από τα 1.553.700 χιλιόμετρα της Ρωσίας είναι δρόμοι με διόδια.
Επενδύσεις και στο υδρογόνο Ανεξάρτητα με το τι πρόκειται να συμβεί με τις πωλήσεις ηλεκτρικών, τα τοπικά μέσα αναφέρουν ότι η Ρωσία θα επενδύσει 10,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ηλεκτρικά οχήματα και οχήματα υδρογόνου έως το 2030 και θα δημιουργήσει 9.000 σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών έως το 2024 και έως 72.000 μέχρι το 2030. Έως 1.000 σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου θα κατασκευαστούν έως το 2030.
Αυξάνεται το ποσοστό ηλεκτροκίνησης στα ΜΜΜ Οι τρέχουσες επενδύσεις της Ρωσίας για ηλεκτρικά οχήματα επικεντρώνονται κυρίως στις δημόσιες συγκοινωνίες, με το 0,6 % των λεωφορείων της να κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια. Στη Μόσχα, το 5,5 τοις εκατό των λεωφορείων είναι ηλεκτρικά, κοντά στον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης 6,1 τοις εκατό.
Ακόμα ένα κίνητρο για τα ηλεκτρικά! Ελεύθερα θα περνούν από τα διόδια οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων στη Ρωσία. Τα άλλα οχήματα δηλαδή γιατί να πληρώνουν; Είναι δίκαιο ένα τέτοιο μέτρο;