
Μπορεί το CH-R να σημάνει την αρχή της κυριαρχίας της Toyota στα crossover;
Τα μελλοντικά Toyota
8.243 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2016)
Τι μπορεί να κάνει η Toyota για να κυριαρχήσει και στα μικρά SUV; Είναι το C-HR προς τη σωστή κατεύθυνση;
autotriti team
Αυτό που έκανε προσφάτως είναι να παρουσιάσει το C-HR, και αν το όνομά του παραπέμπει περισσότερο σε Honda και πιο συγκεκριμένα στο C-RV, τότε ο στόχος επετεύχθη. Το νέο Toyota είναι το αυτοκίνητο που φέρνουν οι Ιάπωνες απέναντι όχι μόνο στο μοντέλο της Honda, αλλά και σε μια σειρά άλλων που έδειξαν πόσο δημοφιλή είναι στις πωλήσεις του 2015 που έκαναν την κατηγορία πρώτη στην Ευρώπη.
Έτσι το C-HR θα έχει απέναντί του φυσικά το Nissan Juke, το νέο Suzuki Vitara ενώ από κει και πέρα έχει όλο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Από το Opel Mokka και το Ford EcoSport, μέχρι το Jeep Renegade και το Mini Countryman, κι από το Fiat 500X μέχρι το Renault Captur και το Citroen C-Cactus. Χαμός.
Η Toyota θα φλερτάρει και με την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία του Qashqai αφού πατάει σε μία πλατφόρμα που μοιράζεται με το νέο Prius, πράγμα που θα φέρει το μοντέλο της στο «χρυσό» σημείο από πλευράς διαστάσεων. Σε συνδυασμό με την πολύ έντονη σχεδίαση που παραπέμπει άμεσα στο μεγαλύτερο Rav4 αλλά κάνει το νέο C-HR σαφώς πιο επιθετικό και νευρώδες, φαίνεται πως τα κύρια συστατικά για επιτυχία υπάρχουν. Τι μένει; Τα μοτέρ.
Η Toyota έχει ξεκάθαρο πλάνο για το τι περιμένει από τα μοντέλα της μέχρι το 2020. Το 50% όσων αυτοκινήτων πουλάει θέλει να είναι υβριδικά. Σήμερα η Toyota διαθέτει το μεγαλύτερο μέρος της γκάμα της ήδη και σε υβριδικές εκδόσεις, εκτός από βενζίνη, και ντίζελ, οπότε το νέο C-HR αναμένεται να ακολουθήσει αυτή τη λογική.
Αν όμως τα τελευταία δύο γράμματα του ονόματος του μοντέλου είναι ένδειξη, αλλά και το ότι η Toyota μίλησε ήδη και είπε πως το μοτέρ του C-HR διαθέτει θερμική αποδοτικότητα 40%, τότε το πράγμα περιορίζεται σε μία μόνο επιλογή: το C-HR να είναι αποκλειστικά υβριδικό. Μόνο τα βενζινοκίνητα μοτέρ της Toyota που λειτουργούν παράλληλα με τους ηλεκτροκινητήρες της μάρκας στο υβριδικό της σύστημα έχουν τόσο υψηλή θερμική αποδοτικότητα. Και ένα μοντέλο που έρχεται αργά στην κατηγορία, μοιράζεται το πάτωμά του με το Prius, θέλει να συμμετάσχει στην εκστρατεία της μάρκας για το τι θα πουλάει σε τέσσερα χρόνια, πρέπει να ανταγωνιστεί βενζινοκίνητο και ντίζελ ανταγωνισμό, και θέλει να ξεχωρίσει από όλους, μόνο υβριδικό μπορεί να είναι.
Εσείς λοιπόν πως το βλέπετε; Μήπως το C-HR έχει ότι χρειάζεται για να καθιερώσει την Toyota και σε αυτή την κατηγορία; Εσείς πως το βλέπετε; Πως σας ακούγεται η υβριδική του προδιάθεση; Είστε έτοιμοι; Τι λέτε;
Έλειπε ένα τέτοιο μοντέλο από την γκάμα της Τoyota. Θεωρώ πως εάν συνδυαστεί με οικονομικούς κινητήρες (όπως είναι ο 1.4 d-4d, ο νέος 1.2 turbo βενζίνης και ο 1.8HSD) και νεανικό σχεδιασμό θα έχει μεγάλη επιτυχία στην ελληνική αγορά. Εξάλλου η Toyota έχει κάνει άλματα ανάπτυξης σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια.
Κατ' αρχήν να επανεξετάσει τον σχεδιαστικό της προσανατολισμό. Τόσο οι νέες μάσκες του Υaris όσο και το σχήμα του C-HR (εκκεντρικότερο και από του Juke), δεν νομίζω ότι βοηθούν.
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ, ΠΟΙΟΤΙΚΟ Κ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΧΩΡΙΣ ΑΧΡΕΙΑΣΤΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΣΕ DIEZEL, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ !!!!
@Μεταξας, οχι να μεινουμε στο παρελθον χωρις να ανανεωθουν τα μοντελα των εταιρειων! Βλεπεις πως πουλαει το juke? Καλα εκανε και ανανεωθηκε και η Toyota εστω και λιγοτερο! Ειναι κουκλια και το CHR αλλα και τα yaris/aygo με τις διχρωμες μασκες!
Κρίνω το C-HR ως μια πολύ έξυπνη ιδέα που θα ανεβάσει πολύ τις πωλήσεις της Toyota, καθώς πρόκειται για μία πολύ καλή μάρκα που παίρνει μέρος σε μια κατηγορία που πουλάει πολύ. Σε εμφάνιση μου αρέσει αν και πίσω μου φέρνει πολύ σε Honda και πιστεύω ότι η υβριδική έκδοσή του, θα του ανεβάσει αρκετά τις πωλήσεις.
Φλύαρο σχεδιαστικά μοντέλο,ξέφυγε από την δυναμική του consept,παραπέμπει σε κορεάτικο.Μιά ματιά των σχεδιαστών της TOYOTA στα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά θα τούς έκανε καλό. Είμαι φανατικός του δίπορτου RAV,θεωρώντας το σαν το απόλυτο όχημα παντός "καιρού" γιά τα Ελληνικά δεδομένα.(δρόμοι χωράφια).Κοντό γιά παρκάρισμα,τετρακίνητο χωρίς πολλές απώλειες,δύο μπλοκέ διαφορικά,καλό στον δρόμο και ανεκτό εκτός δρόμου.Τι άλλο΄να ζητήσεις;Η αεροδυναμική του είναι το κακό και τα 2000 cc. Πίστευα ότι με το C-HR θα το αντικαταστήσω.Αλλά όσο πλησιάζει το μοντέλο στην παραγωγή τόσο και αποκλίνει από το CONSEPT.Κρίμα,αναγκαστική προσγείωση. Οσο για τα υβριδικά,πιστεύω ότι το κέρδος στην κατανάλωση προκύπτει από τις παραμέτρους προσεγμένη αεροδυναμική,φτωχό μίγμα,στενά λάστιχα,χαμηλές τριβές γενικά και ελάχιστα απο την μπαταρία της οποίας ποτέ δεν κάνεις απόσβεση.(διότι πανάκριβη). Περιμένω χρόνια ένα cοupe ψηλό από κάποιον κατασκευαστή (βλέπε Κορέ) αλλά ματαίως. Ευελπιστώ. Γειά στούς φίλους του auto triti. Στέλιος Τ.
Πραγματικά πολύ ξεχωριστό φένεται. Ήμουν ετοιμος για Rav αλλά πλέον μετα απο αυτό άλλαξα γνώμη.υπέροχο!!