Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπορεί το CH-R να σημάνει την αρχή της κυριαρχίας της Toyota στα crossover;

Μπορεί το CH-R να σημάνει την αρχή της κυριαρχίας της Toyota στα crossover;

Τα μελλοντικά Toyota

8.157 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2016)

Τι μπορεί να κάνει η Toyota για να κυριαρχήσει και στα μικρά SUV; Είναι το C-HR προς τη σωστή κατεύθυνση;

Σε μία αγορά που έχει αρχίσει να γίνεται πολύ πυκνή λόγω της παρουσίας πολλών μοντέλων, τι μπορεί να κάνει η Toyota για να κυριαρχήσει;
Αυτό που έκανε προσφάτως είναι να παρουσιάσει το C-HR, και αν το όνομά του παραπέμπει περισσότερο σε Honda και πιο συγκεκριμένα στο C-RV, τότε ο στόχος επετεύχθη. Το νέο Toyota είναι το αυτοκίνητο που φέρνουν οι Ιάπωνες απέναντι όχι μόνο στο μοντέλο της Honda, αλλά και σε μια σειρά άλλων που έδειξαν πόσο δημοφιλή είναι στις πωλήσεις του 2015 που έκαναν την κατηγορία πρώτη στην Ευρώπη.
Έτσι το C-HR θα έχει απέναντί του φυσικά το Nissan Juke, το νέο Suzuki Vitara ενώ από κει και πέρα έχει όλο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Από το Opel Mokka και το Ford EcoSport, μέχρι το Jeep Renegade και το Mini Countryman, κι από το Fiat 500X μέχρι το Renault Captur και το Citroen C-Cactus. Χαμός. 
Η Toyota θα φλερτάρει και με την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία του Qashqai αφού πατάει σε μία πλατφόρμα που μοιράζεται με το νέο Prius, πράγμα που θα φέρει το μοντέλο της στο «χρυσό» σημείο από πλευράς διαστάσεων. Σε συνδυασμό με την πολύ έντονη σχεδίαση που παραπέμπει άμεσα στο μεγαλύτερο Rav4 αλλά κάνει το νέο C-HR σαφώς πιο επιθετικό και νευρώδες, φαίνεται πως τα κύρια συστατικά για επιτυχία υπάρχουν. Τι μένει; Τα μοτέρ.
Η Toyota έχει ξεκάθαρο πλάνο για το τι περιμένει από τα μοντέλα της μέχρι το 2020. Το 50% όσων αυτοκινήτων πουλάει θέλει να είναι υβριδικά. Σήμερα η Toyota διαθέτει το μεγαλύτερο μέρος της γκάμα της ήδη και σε υβριδικές εκδόσεις, εκτός από βενζίνη, και ντίζελ, οπότε το νέο C-HR αναμένεται να ακολουθήσει αυτή τη λογική.
Αν όμως τα τελευταία δύο γράμματα του ονόματος του μοντέλου είναι ένδειξη, αλλά και το ότι η Toyota μίλησε ήδη και είπε πως το μοτέρ του C-HR διαθέτει θερμική αποδοτικότητα 40%, τότε το πράγμα περιορίζεται σε μία μόνο επιλογή: το C-HR να είναι αποκλειστικά υβριδικό. Μόνο τα βενζινοκίνητα μοτέρ της Toyota που λειτουργούν παράλληλα με τους ηλεκτροκινητήρες της μάρκας στο υβριδικό της σύστημα έχουν τόσο υψηλή θερμική αποδοτικότητα. Και ένα μοντέλο που έρχεται αργά στην κατηγορία, μοιράζεται το πάτωμά του με το Prius, θέλει να συμμετάσχει στην εκστρατεία της μάρκας για το τι θα πουλάει σε τέσσερα χρόνια, πρέπει να ανταγωνιστεί βενζινοκίνητο και ντίζελ ανταγωνισμό, και θέλει να ξεχωρίσει από όλους, μόνο υβριδικό μπορεί να είναι.
 Εσείς λοιπόν πως το βλέπετε; Μήπως το C-HR έχει ότι χρειάζεται για να καθιερώσει την Toyota και σε αυτή την κατηγορία; Εσείς πως το βλέπετε; Πως σας ακούγεται η υβριδική του προδιάθεση; Είστε έτοιμοι; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
NISSAN