Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η ιταλικά φίρμα μέχρι το 2022 περίπου το 60% των οχημάτων της θα έχει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, με τη μάρκα μάλιστα να δηλώνει πως τα υβριδικά μοντέλα θα είναι πιο διασκεδαστικά, συνδυάζοντας παράλληλα λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Εκτός από το κομμάτι των υβριδικών πλάνων, η Ferrari ανακοίνωσε πως τροποποιεί τους «στρατηγικούς πυλώνες» της για να συμπεριλάβει τέσσερις εκδόσεις οχημάτων. Οι πρώτες τρεις είναι αρκετά οικείες, καθώς περιλαμβάνουν τη σειρά Sport, τη σειρά Gran Turismo και τη σειρά Special Series, ενώ έρχεται να προστεθεί και μία τέταρτη σειρά η οποία θα ονομάζεται Icona και προφανώς θα περιλαμβάνει πολύ ειδικά προσαρμοσμένα οχήματα όπως για παράδειγμα της Monza SP1 και SP2.
Μέσω της σειράς Sport η Ferrari θέλει να επιβεβαιωθεί ως ο ηγέτης στην απόδοση, ενώ η σειρά Gran Turismo επικεντρώνεται περισσότερο στην άνεση. Μιλώντας για προσθήκες στα GT, η Ferrari επιβεβαίωσε ότι το πολυαναμενόμενο crossover θα είναι ένα μοντέλο Gran Turismo και θα ονομάζεται Purosangue. Τα μοντέλα που θα προστεθούν στην κατηγορία Special Series θα είναι επικεντρωμένα σε πιο ακραίο στυλ, ενώ θα πωλούνται επίσης σε περιορισμένους αριθμούς. Τέλος η νέα σειρά Icona θα φιλοξενεί αυτοκίνητα με σχεδιασμό εμπνευσμένο από ρετρό στυλ αλλά θα υπόσχονται πως θα έχουν μοντέρνους κινητήρες και ελαφριά κατασκευή.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία επιβεβαίωσε πως θα κατασκευάσει τον διάδοχο της LaFerrari, ενώ παράλληλα υπογράμμισε πως σκοπεύει να ξεκινήσει 15 νέα μοντέλα μεταξύ 2019 και 2022, τα οποία θα τροφοδοτούνται από μια νέα γενιά V6 κινητήρων αλλά και από τη νέα οικογένεια υβριδικών κινητήρων «Turbo Hybrid».