Τιμές ανταλλακτικών, εγγυήσεις και συμπεριφορές ή οι βλάβες, μετράνε πιο πολύ για τους καταναλωτές;
Τα πράσινα και οι κόκκινοι
49.986 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2016)
Τιμές ανταλλακτικών, εγγυήσεις και συμπεριφορές ή οι βλάβες, μετράνε πιο πολύ για τους καταναλωτές;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αυτό σκεφτείτε το λίγο, είναι και το σημαντικότερο για ένα αυτοκίνητο (και όχι μόνο). Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας; Μας απογοήτευσε; Η μήπως είναι τόσο καλό, που αισθανόμαστε την ανάγκη να το επιβραβεύσουμε ή …να του γράψουμε και ποίημα; (έγινε και αυτό, από έναν αναγνώστη μας!)
Η έρευνα μπήκε ήδη στην 4η φάση της και οι αναφορές έχουν περάσει ήδη τις 2600.
Μεγάλο ενδιαφέρον έχουν όμως και τα likes. Οι αναγνώστες που διαβάζουν τις αναφορές που έχουν ήδη γίνει, συμμετέχουν, βάζοντας like στις αναφορές που εκφράζουν τα δικά τους συναισθήματα για τις διάφορες μάρκες και τα μοντέλα που καταγράφονται στην έρευνα.
Εδώ το μεγαλύτερο ενδιαφέρον το συγκεντρώνουν οι κακές συμπεριφορές και υπηρεσίες, που καταγγέλλονται στην έρευνα. Tα παράπονα εστιάζονται στις VW, BMW, Opel αλλά και στην Honda, όπου έχουμε το εξής: Πράσινες αναφορές για το αυτοκίνητο και κόκκινα likes στα σχόλια, που αφορούν τις υπηρεσίες της αντιπροσωπείας απέναντι στους πελάτες.
Στα κόκκινα likes έχουμε καθαρή επικράτηση της VW με 34%, ενω ακολουθούν σε απόσταση BMW και Opel με 9% και 8%.
Μεγάλο όμως ενδιαφέρον έχουν και τα πράσινα likes. Εδώ οι αναγνώστες εκφράζουν την συμφωνία τους με επιβραβεύσεις (πράσινα σχόλια) από τις εξής μάρκες:
Στην τρίτη θέση (forza Italia) με 9,8%, η Alfa Romeo! Αυτό και αν είναι έκπληξη. Αγοράζεις για χιλιάδες λόγους μια Alfa Romeo, αλλά ποιος θα πίστευε ότι ένας απ` αυτούς θα ήταν η αξιοπιστία; Το είδαμε και αυτό.
Στην δεύτερα θέση, το λογικό φαβορί, η Toyota, με 10,7%. Αυτό δεν ήταν έκπληξη εξάλλου.
Στην πρώτη θέση της κατάταξης αυτής, που δείχνει, με ποια από τα πράσινα σχόλια συμφωνούν περισσότερο οι αναγνώστες, βρίσκουμε την Ford που με 11% συνεχίζει και στην 4η φάση της έρευνας να συγκεντρώνει τις περισσότερες των θετικών απόψεων, των αναγνωστών της έρευνας.
Εσείς τι γνώμη έχετε; Θεωρείτε σημαντικό το να αποδεικνύεται το αυτοκίνητο που αγοράζεις, αντάξιο των προσδοκιών σου και να τις ξεπερνάει; Ποιες μάρκες κατά την γνώμη σας πρέπει να βελτιωθούν και σε ποιους τομείς;
Οποιος ξερει αγγλικα ας κοιταξει καμια σοβαρη ερευνα στην αμερικη,ευρωπη κλπ και θα καταλαβει γιατι οποιος θελει ποιοτικο αυτοκινητο παιρνει γερμανικο.Mercedes,bmw και audi σαρωνουν στις πωλησεις σε ολο τον κοσμο.Δεν ειναι χαζοι ολοι για να πετανε τα χρηματα τους
Απάντηση: Αλλο η αισθηση πολυτελείας που προσφέρουν οι μάρκες που αναφέρεις και άλλο η συχνότητα βλαβών. Καμμία έρευνα βλαβών στην Ευρώπη η την Αμερική δεν καταλήγει στα συμπεράσματα που λές.
Οι βλαβες φυσικα μετρανε περισσοτερο! Διοτι αν εχεις ενα αξιοπιστο αυτοκινητο που το πας μια φορα το χρονο για σερβις οκ δεν σε νοιαζει τοσο το κοστος. Οσο για τη συμπεριφορα του τεχνικου αν δεν σου αρεσει πας σε αλλον.
Εάν λάβω υπόψιν μου τους δύο γνωστούς που έχω με αλφα 156 τότε επιβεβαιωνομε ότι οι αλφιστες έχουν κόμπλεξ...και οι δύο μου παρουσίαζαν τα αυτοκίνητα τους τέρατα αξιοπιστίας αλλά συνέχεια σε κάποιο συνεργείο τους έβλεπα!και μάλιστα και οι δύο αλλάξανε κινητήρα στα 100.000 χλμ και μεγάλη κατανάλωση λαδιού!ας αλλάξουν την νοοτροπία τους οι ιταλοφιλοι και μετά πιστευουμε και τις έρευνες!α ο ξάδερφος μου πήρε mussa και τον έβγαλε 2 φορές σασμαν σε 8 χρόνια...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ
Μα ειναι δυνατον να βγαζουν την αλφα ρομεο με τον ιδιο δεικτη αξιοπιστιας με την τογιοτα??? Ειχα Ιταλικο και γνωριζω
Φίλος που αραδιάζει αναξιοπιστια των γιαπωνεζικων σύγχρονων μοντελων και κυριως touota, sirion του 2009 με κοντα στις εκατο χιλιαδες χιλιομετρα μουχει καψει ολο κι ολο καναδυο πισινές λάμπες και μια μπροστα λάδια μομπιλ 1,(0-40 του βαζω ανα 10χιλ.χιλιομετρα) και τακάκια δίσκοι μία φορά αλλαξα, και μπαταρία ..οπότε φίλε αν είσαι εσύ μηχανικός και γνωρίζεις κάνα δυο μηχανικούς από την τουοτα κάνε έναν κόπο και ρώτα το 80% των ελλήνων που κυκλοφορούν γιαπωνέζικα αν είναι ευχαριστημένοι (να μην επεκταθω σε όλον τον κοσμο)και θα καταλάβεις πόσο σταγόνα στον ωκεανό είσαι οπότε άκυρη ή.... λάσπη κατα των γιαπωνέζικων κι όσο για τα ιταλικά που υπερασπίζεσαι ...καλά κάνεις κι έμαθες ... μηχανικός
Skoda 77,Seat 66 και Vw 37 οταν ειναι σχεδον τα ιδια αυτοκινητα με διαφορετικη εμφανιση?Υπαρχει καμια σοβαρη ερευνα στο εξωτερικο που να δειχνει την Bmw σε τετοια θεση?
Απάντηση: Το πόσο ευχαριστημένος είσαι απο το αυτοκίνητο σου εξαρτάται απο το πόσα λεφτά έδωσες για να το πάρεις, πόσο κοστίζουν service και ανταλλακτικά, τι εγγύηση έχεις και τι συμπεριφορά εχουν οι άνθρωποι της εταιρείας οταν σου συμβαίνει κάτι. Seat, skoda, VW τα εχουν και τα 4 παραπάνω διαφορετικά. Οσον αφορά την BMW βλέπεις οτι απαντάει επίσημα οτι για όλα φταίνε οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων, ενω την ιδια στιγμή, άλλη μάρκα οχι τόσο premium, ουτε τόσο ακριβή οσο η BMW, μόλις πάθεις κάτι σου στέλνει άλλο αυτοκίνητο σπίτι. Αυτό απο μόνο του δεν ειναι λόγος να την λατρέψεις, αν σου συμβει?
Συγχαρητηρια και χιλια μπραβο σας παιδια. Αλλο ενα εξαιρετικο και πολυ χρησιμο αρθρο που αφορα εναν πολυ σημαντικο τομεα, αυτον της αξιοπιστιας. Ασυζητητι, τα Γερμανικα και τα Ιαπωνικα ειναι μακραν τα πιο αξιοπιστα και μαζι με αυτο προσθετω και την πρωτια σε ασφαλεια, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα αλλα και τεχνολογιες ανεσης και ασφαλειας. Αν και τα Γερμανικα ειν αι το Νο 1 για μενα και πιστευω οτι δεν εχουν αντιπαλο. Τι να πρωτοπεις για τις Audi, Mercedes, BMW, VW, Opel κλπ που ειναι κομψοτεχνηματα, τεχνολογικα εργαστηρια και πανω απο ολα υπεραξιοπιστα? Ειναι τα καλυτερα ττων καλυτερων και τα ΠΡΩΤΑ. Κατι Ιταλικα εχουν παρουσιασει χιλιες δυο ζημιες απο μηχανικα μερη (κινητηρας, κιβωτια, αμορτισερ, αναρτησεις) μεχρι σκουρια και διαβρωση στο αμαξωμα και πολλα αλλα ακομη. Το ιδιο ισχυει και για τα Γαλλικα. Εγω προσωπικα, ελεγχω παντα τη μαρκα και κρινω βαση αυτης ωστε να βγαλω ασφαλη συμπερασματα για το αυτοκινητο που με ενδιαφερει.
Απάντηση: Εισαι φοβερό ταλέντο τελικά. οχι μόνο σαν γλωσσοπλάστης αλλά και σαν γνώστης της επικοινωνίας.
Damari ποσο δικαιο εχεις... φιατ γκρουπ σκουπιδαριο
Τελικά δε χρειάζεται να απορούμε για τις βλάβες της vw. Το αδιανόητο μου συνέβη χτες σε ένα up! του 2012. Δε θα αναφερθώ στο κυριολεκτικά άχρηστο, πανάκριβο, καπριτσιόζικο και οριακά επικίνδυνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εν πολλοίς κάνει ό,τι του γουστάρει, αλλά σε αλλο γεγονός. Με τις προ ημερων μεγάλες βροχές το αυτοκίνητο παρκαρισμένο κάτω απο το σπίτι γέμισε νερά από την πλευρά του συνοδηγού και πίσω ! Σε τηλεφώνημα δε προς το συνεργείο της Gratsias έδειξαν απόλυτα ενήμεροι για το γεγονός και είπαν ότι ευθύνονται οι "οδοι" απορροής υδάτων στο χώρο της μηχανής οι οποίοι συχνά φράζουν και οι οποίες ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ καθώς απαιτείται να ανοίξει ειδικός χώρος για να απαοκαλυφθούν και να καθαριστούν! Μάλιστα στο συνεργείο δήλωσαν ότι μπορούν να φράξουν ακόμα και με 2 πευκοβελόνες ! Σε μια γρήγορη αναζήτηση στο ιντερνετ διάβασα και σε ξένα φόρουμ ότι αποτελεί συχνό πρόβλημα του συγκεκριμένου μοντέλου με πολλά περιστατικά, ενώ το ίδιο πρόβλημα αναφέρθηκε σε jetta, passat, golf. Αδιαφορώντας για τα υπόλοιπα οχήματα οφείλω να πω ότι είναι ντροπή για ένα αυτοκίνητο του οποίου η τιμή είναι διόλου ευκαταφρόνητη να πλημμυρίζει με την πρώτη βροχή και εφόσον, απ'οτι φαίνεται δεν πρόκειται για μοναδικό φαινόμενο γιατί πρέπει οι πολίτες (ασχέτως του τι θα πράξει η εκάστοτε ασφαλιστική) να επωμίζονται το κόστος ενός τέτοιου κατασκευαστικού λάθους το οποίο οδηγησε το όχημα στο συνεργείο όπου και θα παραμείνει ικανό χρονικό διάστημα. Και έστω αυτή τη φορά τα πράγματα έγιναν έτσι καλώς ή κακώς. Στην επόμενη νεροποντή τι θα γίνει ; θα έχουμε πάλι τα ίδια ; δηλαδή το χειμώνα θα πληρώνουμε 2-3 φορές 300ευρώ για τα λάθη της εταιρείας του οχήματος ; ή περιμένει η VW να μετακομίσουμε τα οχήματά μας στη Μ.Ανατολή ώστε να αποφεύγουμε τέτοια καιρικά φαινόμενα ; Είναι πραγματικά ντροπιαστικό για εταιρεία του μεγέθους και του κύρους της VW να γεμίζουν τα αμάξια τους με νερο τη στιγμή που ακόμα κι ενα 2CV μένει στεγνό. Και το πιο ντροπιαστικό είναι ότι το γεγονός το παραδέχονται από την εταιρεία αλλά καλούμαστε να πληρώσουμε εμείς ή οι ασφαλιστικές μας. Για να μη θυμηθώ το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, ένα Focus με το οποίο βρέθηκα εγκλωβισμένος σε ρέμα με καταρρακτώδη βροχή στον Ασπρόπυργο, με τα νερά μέχρι το καπό και το οποίο όχι μόνο δεν έσβησε αλλά ούτε και έβαλε μια σταγόνα νερό με 160000χλμ στην πλάτη του. Πραγματικά λυπάμαι αλλά είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που που αγοράζω αυτοκίνητο της VW στην οποία πλέον δεν έχω καμία εμπιστοσύνη και η οποία βγάζει δυσθεώρητα κέρδη στην καμπούρα των πελατών ώστε και επιπλέον οι υπάλληλοί της να κυκλοφορούν με ύφος 100 καρδιναλίων.
ΕΙΜΑΙ 100% ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ INSIGNIA ΜΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΔΙΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΧΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΙΑΣ MERCEDES ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΟΣ KIA. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΛΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
Αγαπητοί συν-αναγνώστες, Καλό είναι επιτέλους να μάθουμε να δεχόμαστε μια έρευνα ακόμη και όταν τα αποτελέσματα της μας ξαφνιάζουν και όχι μόνο όταν τυχαίνει να συμφωνούμε με αυτά, τότε μόνο να τη θεωρούμε έγκυρη. Σαν πρώην κάτοχος 9 μοντέλων Τoyota και νυν κάτοχος Giulietta diesel και με την 14-χρονη πείρα μου σαν μηχανικός αυτοκινήτων σε επίσημο service Toyota μέχρι πριν κάποια χρόνια, έχω να σας ενημερώσω πως τα ιαπωνέζικα του παρελθόντος, που αναμφισβήτητα διέθεταν παροιμιώδη αξιοπιστία λόγω made in japan, ουδεμία σχέση έχουν με τα σημερινά που είναι made in... [πόσες χώρες να γράψω άραγε...] και ούτε καν ιαπωνέζικους κινητήρες φορούν, ειδικά στα diesel. Ο μόνος λόγος που σε έκανε κάποτε να επιλέξεις ιαπωνέζικο, η αξιοπιστία, δεν υφίσταται πλέον καθώς λόγω γνωριμιών που διαθέτω με μηχανικούς Τoyota [πρώην συνάδελφους μου δηλαδή] τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι πολύ συχνά και απορούν και αυτοί με αυτή την μεγάλη αλλαγή που υπάρχει τα τελευταία 5 έως 10 χρόνια. Απλά, οι κάτοχοι τους δεν τα φανερώνουν και δηλώνουν ευχαριστημένοι για να μην εκδηλώσουν την απογοήτευση τους όσον αφορά την μοναδική αιτία που επέλεξαν να τα αγοράσουν. Γιατί θα συμφωνείτε πως κανείς δεν επέλεξε ιαπωνέζικο λόγω υπέροχής σε τομείς όπως οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, ποιότητα υλικών κλπ Από την άλλη μεριά, κατασκευαστές που υπερείχαν σε τομείς σαν αυτούς που ανέφερα λίγο πριν αλλά έπασχαν στον τομέα αξιοπιστία, κράτησαν ότι καλό διέθεταν και βελτιώθηκαν θεαματικά στο να μειώσουν τις βλάβες στα αυτοκίνητα τους. Τρανό παράδειγμα η ALFA ROMEO όπου πχ η giulietta είναι ένα αυτοκίνητο έτη φωτός μπροστά στο να προσφέρει απόλαυση και ασφάλεια στον οδηγό του από οποιοδήποτε ιαπωνέζικο [τρόπος του λέγειν, ιαπωνέζικο] αλλά και με μόνο ευχαριστημένους κατόχους όπως δείχνει και η έρευνα του auto triti. Εγώ έχω διανύσει 56000 απαιτητικά χιλιόμετρα σε Ελλάδα και Ευρώπη χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα όταν φίλος με auris με συντηρητική οδήγηση έχει αλλάξει ρουλεμάν 2 τροχών, ραδιο-cd, κόρνα κλπ ενώ τώρα έχει προβλήματα με cruise control και κλιματισμό. Και αυτά χωρίς να διαθέτουν τα πολύπλοκα συστήματα που έχει η ALFA όπως ηλεκτρονικό διαφορικό Q2, 3 επιλογές οδήγησης DNA, πολύπλοκη οπίσθια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και ένα σωρό άλλα συστήματα που λογικά θα έπρεπε να αυξάνουν κατά πολύ τις πιθανότητες βλαβών συγκριτικά με ένα αυτοκίνητο που δεν διαθέτει τίποτα από όλα αυτά. Ετσι, σαν πρώην και εγώ φανατικός υποστηρικτής των αληθινά ιαπωνικών και όχι των τρόπος του λέγειν ιαπωνικών, πρέπει να πω στους γιαπωνεζόφιλους φίλους που ασχολούνται τόσο πολύ με την απάτη της VW να μην ξεχνούν τα σκάνδαλα της Τoyota με τα πεντάλ γκαζιού που κολλούσαν ή τους ιαπωνικούς αερόσακους TAKATA που και τα δύο αυτά έχουν στοιχίσει σε ανθρώπινες ζωές αλλά ούτε να ξεχνούν ποιά μάρκα είναι η πρωταθλήτρια στις ανακλήσεις όλα τα τελευταία χρόνια, η Toyota δηλαδή. Καλό είναι στη ζωή μας να μην ξεχνάμε, να είμαστε αμερόληπτοι και όχι φανατικοί στην κρίση μας και αν χρειάζεται, με ανοικτό μυαλό, ας προσαρμόζουμε τις απόψεις και τις προτιμήσεις μας αν στη ζωή κάποια δεδομένα αλλάζουν παρά να παραμένουμε κολλημένοι στο παρελθόν. Ευχαριστώ.
Εγω πιστεύω οτι είναι έγκυρη η έρευνα διώτη αυτό βλέπω και εγω μεσα απο τον κύκλο μου (φιλοι, συγγενείς κτλ.) Εγω έχω ένα Ford focus με 140000χλμ. Οδήγηση στα κόκκινα και η μόνη ζημιά που μου έχει βγάλει ως τώρα είναι ένα κολάρο ψυγείου 80€ με εργασία. Τακάκια εχω αλλάξει 3 φορές μέσα σε 11χρόνια και γενικά έχω βρει την υγεία μου ενω πρίν ειχα wv group αμάξι και ήμουν συνέχεια σε ένα συνεργείο μέχρι που το έδωσα και ηρέμησα.. Τώρα δεν θέλω ούτε να ακούω για αμάξια wv group! Όσο για τις Alfa Romeo ξέρω ότι τα τελευταία 10χρόνια έχουν βελτιωθεί σημαντικά ,αντίθετα απο τα Toyota που τα έχουν χαλάσει και που γενικά είναι πολύ πίσω σχεδόν σε όλους τούς τομείς με παλιούς κινητήρες που φοράνε ακόμα χωρίς επιδόσεις χωρίς καλή οδική συμπεριφορά τωρα σίγα σιγά χάνουν και την αξιοπιστία τους και το κακό είναι ότι δεν προσπαθεί η Toyota να χτυπήσει τον ανταγωνισμό ενώ παράλληλα παραμένει ακριβή! Αντίθετα η Ford έχει κάνει άλματα σε όλα τα επίπεδα ,τι να πρώτο πεις... τούς βραβευμένους κινητήρες, την άψογη οδική συμπεριφορά που σε κάνει να γουστάρεις την οδήγηση, την ασφάλεια, τεχνολογία! Γενικά μου αρέσει να αλλάζω μάρκες και μέχρι τώρα έχω αλλάξει τρεις αλλά βλέποντας την ανοδική πορεία της Ford μάλλον το επόμενο θα είναι πάλι Ford!!!
Σχετικά με αυτό που έγραψε ο Κώστας: σε πολλές έρευνες των ΗΠΑ και της Ευρώπης, οι πρώτες θέσεις καταλαμβάνονται απο Ιάπωνες κατασκευαστές. Δε νομίζω πως αυτό φαίνεται περίεργο σε κάποιον. Ανέκαθεν η αξιοπιστία αποτελούσε το δυνατό χαρτί κατασκευαστών όπως η Toyota, η Honda κλπ. Κάτι που δεν επαληθευεται απο καμία έρευνα, όμως, είναι τα αποτελέσματα του autocheck σε άλλους κατασκευαστές. Συγκεκριμένα, mercedes-bmw-audi εμφανίζουν χαμηλό δείκτη faults στα tuv reports και σκοράρουν άνω του 90 στο driver power του autoexpress. Μπορεί καμία να μην "χτυπάει" πρωτιά, σε καμία περίπτωση-όμως- δεν έχουν την εικόνα που δίνει το autocheck.....
Ford focus 1.6 ti-vct πραγματικά αξιόπιστο αμάξι εχω κάνει 140000χλμ. Την πρώτη μπαταρία την άλλαξα προληπτικά στα 7χρόνια γιατί απορούσα και γω πόσο άλλο να κρατήσει? Ως τώρα οι ζημιές ηταν ασήμαντες και περιλαμβάνουν αλλαγή ενός μπουζοκαλωδιου στα 126000χλμ και ένα κολάρο ψυγείου στα 134000χλμ. Κατά τ'άλλα άψογο τακάκια κάθε 50000χλμ και δίσκο πλατό με οδήγηση στά κόκκινα και 90% Αθήνα άλλαξα στα 137000χλμ. Όταν φίλοι μου με Toyota έχουν αλλάξει στα 95000-110000χλμ με ίδια χρήση... Γι'αυτό πιστεύω είναι πρώτη η Ford και δεύτερη η Toyota!