Σχεδόν δύο βδομάδες μετά την επίσημη παρουσίαση της 911 Turbo, η Porsche δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο Youtube ένα video για να αποκαλύψει όλα τα «καλούδια» που έχει προσφέρει στην νέα γενιά του θρυλικού sporscar τόσο στην coupe όσο και στην wagon έκδοση.
Η 911 Turbo S σε αμφότερες τις εκδόσεις θα εξοπλίζεται από μία αναβαθμισμένη έκδοση του twin-turbo 3,8 λίτρων εξακύλινδρου κινητήρα, που λαμβάνει δύο υπερτροφοδότες από τη VTG. Ως αποτέλεσμα έχουμε το μοντέλο να διαθέτει ισχύ ισάξια 650 ίππων και ροπή 800 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται πλέον σε 2,7 δευτερόλεπτά, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα. Όλα αυτά με τη συμβολή του 8τάχυτου αυτόματου PDK κιβωτίου και του συστήματος τετρακίνησης.
Εκτός από τη δύναμη αυξημένες είναι και οι διαστάσεις της 911 Turbo S. Το σώμα είναι τώρα 45 χιλιοστά ευρύτερο στον εμπρόσθιο άξονα με το συνολικό πλάτος πάνω από τον πίσω άξονα να μετριέται σε 1.900 χιλιοστά, αριθμός αυξημένος κατά 20 χιλιοστά. Τα προσαρμοζόμενα πτερύγια στο μπροστά μέρος βελτιώνουν την αεροδυναμική, ενώ η μεγαλύτερη πίσω αεροτομή αυξάνει την κάθετη δύναμη. Αξίζει να αναφερθεί πως αυτή είναι η πρώτη φορά που η 911 Turbo έχει διαφορετικές διαμέτρους τροχών. Τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά 255/35 μπροστά και 21 ιντσών με ελαστικά 315/30 στο πίσω μέρος.
Στα παραπάνω προσθέστε την σπορ ανάρτηση Porsche Active Suspension Management που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά και το σπορ σύστημα εξάτμισης ρυθμιζόμενα πτερύγια που εγγυάται ξεχωριστό ήχο. Παρόντα είναι επίσης τα κεραμικά φρένα και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, αλλά και το Dynamic Chassis Control της Porsche.
Η 911 Turbo S κουπέ στη Γερμανία κοστίζει 216.396 ευρώ , ενώ η κάμπριο έκδοση σε 229.962 ευρώ.
...προσθέστε και καμία 90 χιλιάδες ευρώ τέλη ταξινόμησης, και αγγίζεις budget για F35 !