Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το πρώτο δοκιμαστικό αυτοκίνητο που εξοπλίστηκε με το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα LEAF e +.

Τα χαρακτηριστικά του e-4ORCE (+vid)

1.881 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2020)

Η Nissan έχει παρουσιάσει εδώ και αρκετό καιρό το σύστημα τετρακινήσης e-4ORCE για τα ηλεκτρικά οχήματα και συνεχίζοντας την εξέλιξη του μας ενημερώνει για τα στοιχεία που θα το χαρακτηρίζουν και φυσικά θα προσφέρει στα αυτοκίνητα που θα το χρησιμοποιούν.


Για όσους δεν γνωρίζουν να θυμίσουμε πως το e-4ORCE δίνει ισχύ σε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, προσφέροντας έτσι στο αυτοκίνητο ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Επιπλέον το e-4ORCE συνδυάζεται με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τους δύο άξονες, αλλά και με ένα σύστημα που ελέγχει κάθε τροχό ανεξάρτητα κατά το φρενάρισμα. Σημειώστε πως ένα μεγάλο μέρος της εξέλιξής του έχει βασιστεί από το σύστημα τετρακίνησης του Patrol και το σύστημα ATTESA E-TS του GT-R.
 
Το πρώτο δοκιμαστικό αυτοκίνητο που εξοπλίστηκε με το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα  LEAF e + που φέρεται να έχει συνδυαστική ισχύ 309 ίππων και 680 Nm ροπής. Μάλιστα σύμφωνα με την εταιρεία τα συμπεράσματα που προέκυψαν μετά τις δοκιμές είναι πολύ ενθαρρυντικά.
 
Συγκεκριμένα η Nissan αναφέρει πως το e-4orce παρέχει άμεση, ομαλή επιτάχυνση, καθώς και ενισχυμένο έλεγχο σε ένα ευρύ φάσμα σεναρίων, συμπεριλαμβανομένου όταν ο οδηγός απαιτείται να αντιδράσει ξαφνικά για να αποφύγει κάτι στο δρόμο, όπως ένα ζώο ή ένα αντικείμενο.
 
Ο χειρισμός είναι ένα ακόμα πλεονέκτημα του e-4ORCE, με τη Nissan να υπόσχεται «ισορροπημένο έλεγχο ανάρτησης και ακρίβεια διεύθυνσης ανά πάσα στιγμή». Αυτό διασφαλίζει ότι η συμπεριφορά του οχήματος παραμένει προβλέψιμη ακόμη και κατά τη διάρκεια ξαφνικών ελιγμών. Για να γίνει αυτό, το σύστημα διαμορφώνει συνεχώς την ισχύ κάθε ηλεκτρικού κινητήρα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Από προεπιλογή, η κατανομή ισχύος είναι 50/50, αλλά το e-4ORCE μπορεί επίσης να μεταφέρει έως και το 100 τοις εκατό της ισχύος, είτε στον εμπρός είτε στον πίσω άξονα και όλους τους συνδυασμούς μεταξύ αυτών.
 
Τέλος η Nissan λέει ότι το e-4ORCE προσφέρει μεγαλύτερη άνεση, αλλά και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον οδηγό ακόμα και όταν κινείται σε βρεγμένους και παγωμένους δρόμους. Αυτό επιτυγχάνεται καθώς ακόμα και εάν ο οδηγός πατάει υπερβολικά το γκάζι σε ολισθηρούς δρόμους, το σύστημα είναι σε θέση να διαχειρίζεται την ισχύ για να διασφαλίσει ότι διατηρείται ο έλεγχος.
 
Δείτε ένα βίντεο από τις δοκιμές του LEAF e + με το σύστημα e-4ORCE.
 

Toyota
Citroen