Το πρόγραμμα θα αφορά περίπου 13 χιλιόμετρα οδικού δικτύου χωρισμένο σε 16 σταθμούς, στο οποίο θα κινούνται 1.100 αυτόνομα ταξί.
Ταξί χωρίς οδηγό!
Διάφορες προτάσεις έχουν παρουσιαστεί κατά καιρούς, για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος των μεγαλουπόλεων. Ένα βήμα παρακάτω προχωρά η Αρχή Εθνικών Οδών της Ινδίας, με την ακόλουθη πρόταση. Θα αποτελέσει ίσως και την λύση;
Μια βιομηχανική πόλη στην Ινδία, η Gurgaon, λίγο έξω από το Νέο Δελχί,
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
πρόκειται να υιοθετήσει ένα νέο σύστημα αστικών μετακινήσεων. Με πληθυσμό πάνωαπό 2 εκατομμύρια κάτοικους, αν και δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός,αντιμετωπίζει ένα τεράστιο πρόβλημα κυκλοφοριακής συμφόρησης. Έτσι σκέφτονταιένα νέο τρόπο μετακινήσεων, με ταξί, αλλά πλήρους αυτόνομης οδήγησης, χωρίςοδηγό.Το πρόγραμμα του νέου τρόπου αστικής μετακίνησης, αν καιπρόκειται είναι προς το παρών πιλοτικό, θα αφορά περίπου 13 χιλιόμετρα οδικούδικτύου χωρισμένο σε 16 σταθμούς, στο οποίο θα κινούνται 1.100 αυτόνομα ταξί,καθένα από τα οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 5 άτομα. Σύμφωνα με του υπευθύνουςυπολογίζουν να μετακινούνται περίπου 30.000 άτομα μέσα σε διάστημα μιας ώρας ανάκατεύθυνση.
Δείτε περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη
Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό τους θα είναι η δυνατότηταπαράκαμψης ενδιάμεσων σταθμών, σε περίπτωση που οι επιβάτες του πηγαίνουν σεμια κατεύθυνση ή συγκεκριμένο προορισμό, ή η απευθείας άφιξη σε συγκεκριμένο σταθμόαν κάποιος βρίσκεται σε πραγματική ανάγκη.
Το πιλοτικό πρόγραμμα αυτό, αναμένεται να κοστίσει περίπου128 εκατομμύρια δολάρια, με σκοπό να παραδοθεί μέσα σε ένα χρόνο και οι υπεύθυνοιβρίσκονται σε αναζήτηση επενδυτών, με τους τελευταίους να υπολογίζεται ναπάρουν τα χρήματα της επένδυσής τους μέσα σε 25 έτη, μέσω της πώλησης εισιτηρίωνγια τις μετακινήσεις.
Είναι τελικά αυτή η λύση για την κυκλοφοριακή συμφόρησηαρκετών μεγαλουπόλεων ανά τον κόσμο;