Η Giulietta στο τέλος του τρέχοντος έτους θα φτάσει στο τέλος της.
Τελειώνει φέτος η Alfa Romeo Giullieta
4.606 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2020)
Δημοσιεύματα που έκαναν λόγω για το τέλος της Alfa Romeo Giulietta είχαν κάνει εδώ και πολύ καιρό την εμφάνισή τους, ωστόσο σήμερα ήρθε η επιβεβαίωση και από τα επίσημα χείλη της ιταλικής εταιρείας!
Η είδηση γνωστοποιήθηκε από τον επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ Fabio Migliavacca ο οποίος φιλοξενήθηκε σε βρετανικά μέσα ενημέρωσης και δήλωσε: «Η Giulietta στο τέλος του τρέχοντος έτους θα φτάσει στο τέλος της. Η τάση είναι να έχουμε SUV μοντέλα στη μικρομεσαία κατηγορία, οπότε να περιμένετε πως η Tonale θα αντικαταστήσει την Giulietta».
Παράλληλα το στέλεχος της ιταλικής μάρκας πρόσθεσε πως η Alfa Romeo επικεντρώθηκε στο να εξασφαλίσει ότι η επερχόμενη Tonale θα έχει την ίδια δυναμική οδήγηση με την Giulietta παρά το γεγονός ότι είναι SUV: «Δεν αναμένουμε ότι η δυναμική οδήγηση θα είναι ένα αδύναμο σημείο για την Tonale», είπε χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας να πούμε πως η Tonale συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης και το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να αποκαλυφθεί επίσημα κάποια στιγμή μέσα στο 2020, απλά ίσως πάει λίγο πιο χρονικά λόγω της κατάστασης με την πανδημία. Η Tonale θα βρεθεί κάτω από την Stelvio στη γκάμα των SUV της Alfa Romeo και θα αποτελεί το πρώτο plug-in υβριδικό αυτοκίνητο της μάρκας. Το σύστημα κίνησης που θα χρησιμοποιεί θα είναι ίδιο με αυτό του Jeep Compass PHEV, με την ηλεκτρική αυτονομία κίνησης θα ορίζεται περίπου στα 50 χιλιόμετρα.
Αυτοκινητα για περιορισμενο κοινο, τοσο περιορισμενο που βλεπεις περισσοτερα πορσε παρα αλφα ρομεο! Ψαχνουν τροπο να πουλησουν αλλα μονο τσαμπα υπαρχει περιπτωση να κανουν πωλησεις...Πανε σαν εταιρια για φαλιμεντο!!!
Η alfa romeo δε θέλει πλέον πελάτη τον κάθε Μάκη-Σάκη-Τάκη
που δουλεύει τετράωρα κι ημιαπασχόληση για να γκαζώνει
από φανάρι σε φανάρι εντυπωσιάζοντας τη γκομενίτσα
που φόρτωσε στο νάιτ κλαμπ, θέλει το φραγκάτο μεγαλοστέλεχος
που την αγοράζει για να ξεφύγει από την τριάδα της γερμανικής σούπας.
Όσον αφορά τις πωλήσεις, κι η ferrari δεν έχει χιλιαράκι τουρμάτο
αλλά κερδοφορία έχει, τα premium δεν είναι για όλους...
....Ημαρτον!!! Mε τετοια μυαλα περιμενουν να δουν προκοπη στον νεο υπερομιλο PSA και FCA? Καταργουν τα μικρομεσαια μοντελα της Αlfa kαι τα αντικαταστουν με SUV. Mα το συγκριτικο πλεονεκτημα της Alfa Romeo δεν ειναι στα SUV. Και αυτο φαινεται απο το οτι το Stelvio εχει πατωσει σε πωλησεις. Εξαλλου ο Ομιλος εχει πολλα SUV, οπως της Jeep, της Peugeot κλπ, ακομη και premium SUV απο την DS. Αυτος που θελει να παρει Alfa Romeo, ψαχνει για αλλα πραγματα, οπως σπορτιφ οδηγηση, χαρακτηρα, συναρπαστικη σχεδιαση κλπ. Αν ηθελαν να εχουν SUV ας εχουν, αλλα οχι μονο SUV. Eιναι εντελως λαθος η πολιτικη που ακολουθουν, οπως για την πληρη απαξιωση της Lancia. Και το κακο ειναι οτι μαλλον δεν φαινεται να μαθαινουν απο τα λαθη τους.
Καλησπερα
Συγχαρητήρια θέλει πραγματικά πολύ μεγάλη προσπάθεια για να καταστρέψεις μια εταιρεία ορόσημο. Τα εύσημα μου στους ιθύνοντες. Κάτοχος άστρα αλλάζω αυτοκίνητο και σκεφτόμουν δυο αγαπημένα μοντέλα τζουλιετα και μαζντα 3. Όσον αφορά για το δεύτερο εξαιρετικό απλά με 2 λίτρο κινητήρα και 25000 τιμή απλά δεν, όσον αφορά για το πρώτο αυτοκίνητο δεκαετίας ρυποι για βενζίνη 1.4 120 κοντά στα 300 ευρώ τέλη και βάλε χωρίς να έχουν μετρηθεί σωστά. Δεν κατάλαβα γιατί δεν βγαίνει καινούργιο μοντέλο με ένα κινητήρα 1.0 120 γιατί καταργήσατε την μίτο και αλλά χιλιάδες γιατί. Καταλήγω σε κορολα 1.2 115 τιμή 17600. Τα χαιρετίσματα στους Ιταλούς για την καταστροφη της άλφα της λαντσια και πάει λέγοντας.....
Δυστυχώς, απ' ότι φαίνεται, ένα εξαιρετικής οδήγησης αυτοκίνητο, μοναδικό ίσως στην κατηγορία του, δεν βρίσκει τον αντικαταστάτη του!
Σχέδια και ιδέες... άπειρες, αλλά ντε και καλά να καβαλησουμε SUV.
Φανταστείτε έναν alfisti, ο οποίος περιμένει το γρήγορο και άμεσο τιμόνι με το διπλό πηνίο, την μοναδική ανάρτηση και ισορροπημένο πλαίσιο, που όλα μαζί σου δίνουν την εντύπωση ότι οδηγείς ένα πενταπορτο καρτ, να ψάχνει να βρει παρηγοριά ανεβαίνοντας σε ένα suv.
Καλά πού υπάρχει και το νέο HONDA civic.... για να μήν ξεχνιόμαστε!!! Δυστυχώς.
Μια μάρκα με ένδοξο παρελθόν αλλα χωρίς μελλον. Μοντέλα με το σταγονομετρο και όσα πλέον κυκλοφορούν με τιμή πολύ υψηλή.
Για την giulietta κ γω ενδιαφέρομουν κ όταν πήγα να τη δω από κοντά το μόνο ενδιαφέρον ήταν η τιμή ...μηδέν εξοπλισμος, τέλη κυκλοφορίας στο θεο, φυσικά για την entry level έκδοση.
Οι πιο ισχυρές κ ακριβές εκδόσεις θελκτικες αλλα τελικά κατεληξα στο Civic 1.5 που για μένα τα χε ολα ( καλό επιτόκιο, χώρους, γκάζια, εμφάνιση, εξοπλισμός υπερπληρης)
Θυμάμαι την gtv alfetta αλλα κ μέχρι πριν λίγα χρόνια την 156Ti, πανέμορφα αυτοκίνητα. Την Ti ακόμα την χαλβαδιαζω αν την πετύχω καπου!
Δυστυχώς δεν αρκούν μόνο οι extreme εκδόσεις όπως η giula των 625 ps.....Ξυπνήστε εκεί στην Ιταλία, διαλυσατε Lancia κ Alfa Romeo κ μοστραρεται το 500x lounge! ΈΛΕΟΣ!!!
Οι άνθρωποι εκεί στο GRUPPO είναι παντελώς ανεκδιήγητοι. Ένα εξαιρετικό hatchback τους απέμεινε και πάνε να το γυρίσουν σε SUV. Έλεος. Βγάλτε ρε σεις μια νέα Giulietta ει δυνατόν πισωκίνητη και αφήστε τα SUV. Αποκόπτεστε από τις ρίζες σας βρε και στο τέλος θα την καταστρέψετε τη φίρμα όπως κάνατε και με την Lancia. Τυχεροί εμείς οι κάτοχοι της τελευταίας μικρομεσαίας premium καλλονής Giulietta που απολαμβάνουμε ακόμα τα θέλγητρά της.
Αυτοκινητα για περιορισμενο κοινο, τοσο περιορισμενο που βλεπεις περισσοτερα πορσε παρα αλφα ρομεο! Ψαχνουν τροπο να πουλησουν αλλα μονο τσαμπα υπαρχει περιπτωση να κανουν πωλησεις...Πανε σαν εταιρια για φαλιμεντο!!!
Η alfa romeo δε θέλει πλέον πελάτη τον κάθε Μάκη-Σάκη-Τάκη που δουλεύει τετράωρα κι ημιαπασχόληση για να γκαζώνει από φανάρι σε φανάρι εντυπωσιάζοντας τη γκομενίτσα που φόρτωσε στο νάιτ κλαμπ, θέλει το φραγκάτο μεγαλοστέλεχος που την αγοράζει για να ξεφύγει από την τριάδα της γερμανικής σούπας. Όσον αφορά τις πωλήσεις, κι η ferrari δεν έχει χιλιαράκι τουρμάτο αλλά κερδοφορία έχει, τα premium δεν είναι για όλους...
....Ημαρτον!!! Mε τετοια μυαλα περιμενουν να δουν προκοπη στον νεο υπερομιλο PSA και FCA? Καταργουν τα μικρομεσαια μοντελα της Αlfa kαι τα αντικαταστουν με SUV. Mα το συγκριτικο πλεονεκτημα της Alfa Romeo δεν ειναι στα SUV. Και αυτο φαινεται απο το οτι το Stelvio εχει πατωσει σε πωλησεις. Εξαλλου ο Ομιλος εχει πολλα SUV, οπως της Jeep, της Peugeot κλπ, ακομη και premium SUV απο την DS. Αυτος που θελει να παρει Alfa Romeo, ψαχνει για αλλα πραγματα, οπως σπορτιφ οδηγηση, χαρακτηρα, συναρπαστικη σχεδιαση κλπ. Αν ηθελαν να εχουν SUV ας εχουν, αλλα οχι μονο SUV. Eιναι εντελως λαθος η πολιτικη που ακολουθουν, οπως για την πληρη απαξιωση της Lancia. Και το κακο ειναι οτι μαλλον δεν φαινεται να μαθαινουν απο τα λαθη τους.
Καλησπερα Συγχαρητήρια θέλει πραγματικά πολύ μεγάλη προσπάθεια για να καταστρέψεις μια εταιρεία ορόσημο. Τα εύσημα μου στους ιθύνοντες. Κάτοχος άστρα αλλάζω αυτοκίνητο και σκεφτόμουν δυο αγαπημένα μοντέλα τζουλιετα και μαζντα 3. Όσον αφορά για το δεύτερο εξαιρετικό απλά με 2 λίτρο κινητήρα και 25000 τιμή απλά δεν, όσον αφορά για το πρώτο αυτοκίνητο δεκαετίας ρυποι για βενζίνη 1.4 120 κοντά στα 300 ευρώ τέλη και βάλε χωρίς να έχουν μετρηθεί σωστά. Δεν κατάλαβα γιατί δεν βγαίνει καινούργιο μοντέλο με ένα κινητήρα 1.0 120 γιατί καταργήσατε την μίτο και αλλά χιλιάδες γιατί. Καταλήγω σε κορολα 1.2 115 τιμή 17600. Τα χαιρετίσματα στους Ιταλούς για την καταστροφη της άλφα της λαντσια και πάει λέγοντας.....
Δυστυχώς, απ' ότι φαίνεται, ένα εξαιρετικής οδήγησης αυτοκίνητο, μοναδικό ίσως στην κατηγορία του, δεν βρίσκει τον αντικαταστάτη του! Σχέδια και ιδέες... άπειρες, αλλά ντε και καλά να καβαλησουμε SUV. Φανταστείτε έναν alfisti, ο οποίος περιμένει το γρήγορο και άμεσο τιμόνι με το διπλό πηνίο, την μοναδική ανάρτηση και ισορροπημένο πλαίσιο, που όλα μαζί σου δίνουν την εντύπωση ότι οδηγείς ένα πενταπορτο καρτ, να ψάχνει να βρει παρηγοριά ανεβαίνοντας σε ένα suv. Καλά πού υπάρχει και το νέο HONDA civic.... για να μήν ξεχνιόμαστε!!! Δυστυχώς.
Μια μάρκα με ένδοξο παρελθόν αλλα χωρίς μελλον. Μοντέλα με το σταγονομετρο και όσα πλέον κυκλοφορούν με τιμή πολύ υψηλή. Για την giulietta κ γω ενδιαφέρομουν κ όταν πήγα να τη δω από κοντά το μόνο ενδιαφέρον ήταν η τιμή ...μηδέν εξοπλισμος, τέλη κυκλοφορίας στο θεο, φυσικά για την entry level έκδοση. Οι πιο ισχυρές κ ακριβές εκδόσεις θελκτικες αλλα τελικά κατεληξα στο Civic 1.5 που για μένα τα χε ολα ( καλό επιτόκιο, χώρους, γκάζια, εμφάνιση, εξοπλισμός υπερπληρης) Θυμάμαι την gtv alfetta αλλα κ μέχρι πριν λίγα χρόνια την 156Ti, πανέμορφα αυτοκίνητα. Την Ti ακόμα την χαλβαδιαζω αν την πετύχω καπου! Δυστυχώς δεν αρκούν μόνο οι extreme εκδόσεις όπως η giula των 625 ps.....Ξυπνήστε εκεί στην Ιταλία, διαλυσατε Lancia κ Alfa Romeo κ μοστραρεται το 500x lounge! ΈΛΕΟΣ!!!
Οι άνθρωποι εκεί στο GRUPPO είναι παντελώς ανεκδιήγητοι. Ένα εξαιρετικό hatchback τους απέμεινε και πάνε να το γυρίσουν σε SUV. Έλεος. Βγάλτε ρε σεις μια νέα Giulietta ει δυνατόν πισωκίνητη και αφήστε τα SUV. Αποκόπτεστε από τις ρίζες σας βρε και στο τέλος θα την καταστρέψετε τη φίρμα όπως κάνατε και με την Lancia. Τυχεροί εμείς οι κάτοχοι της τελευταίας μικρομεσαίας premium καλλονής Giulietta που απολαμβάνουμε ακόμα τα θέλγητρά της.
Απο Honda civic η γενιά που μου είχε αρέσει περισσότερο εμφανισιακά ήταν 2006-2011.