Την αντίστροφη μέτρηση για την επίσημη αποκάλυψή της έχει ξεκινήσει η νέα Mercedes GLA, με τους Γερμανούς μηχανικούς της μάρκας να ρυθμίζουν τις τελευταίες λεπτομέρειες του επερχόμενου crossover.
Η δεύτερη γενιά της GLA έχει κάνει την εμφάνισή της στους δρόμους, συνεχίζοντας τις τελικές δοκιμές πριν αποφασίσει να συστηθεί επίσημα στο ευρύ κοινό. Αυτό δεν αποκλείεται να συμβεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που είναι προγραμματισμένο για τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Η νέα GLA θα βασιστεί στην πλατφόρμα MFA που χρησιμοποιεί η Mercedes για όλα τα compact μοντέλα της, «συνταγή» που ακολουθήθηκε τόσο στις A-Class, CLA, B-Class, αλλά φυσικά και της πιο πρόσφατης αποκαλυφθείσας GLB.
Στο εσωτερικό η Mercedes θα εξοπλίσει το μοντέλο της με δύο οθόνες, μία εκ των οποίων θα είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και ακριβώς δίπλα θα βρίσκεται η οθόνη που θα φιλοξενεί το πρόσφατο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MBUX. Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν στην καμπίνα θα είναι υψηλότερης ποιότητας, ενώ δεν θα πρέπει να μείνουν χωρίς αναφορά οι μεγαλύτεροι χώροι, που με τη σειρά τους θα προσφέρουν στους επιβάτες περισσότερη άνεση τόσο στο χώρο του κεφαλιού, όσο και σε αυτό των ποδιών.
Στα μηχανικά σύνολα, η γκάμα της GLA θα αντικατοπτρίζει σε μεγάλο βαθμό αυτή της A-Class. Έτσι ο νέος 1,33 λίτρων κινητήρας βενζίνης θα βρεθεί στη βάση της γκάμας προσφέροντας 163 ίππους (GLA 200), ενώ η πιο ισχυρή GLA 250 θα εξοπλίζεται με το 4κυλιδνρο μοτέρ 2,0 λίτρων απόδοσης 223 ίππων. Στις επιλογές ντίζελ θα βρίσκονται οι κινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων.
Φυσικά αργότερα θα έρθουν οι ΑMG εκδόσεις, δηλαδή οι GLA 35 και GLA 45. Πηγή ισχύος θα είναι 2λιτροι βενζινοκινητήρες που (θα) βρίσκονται και στις ισχυρές εκδόσεις της A-Class. Θυμίζουμε πως στην Α 35 η ισχύς ανέρχεται στους 306 ίππους, ενώ στην επερχόμενη Α 45 θα φτάνει τα 421 άλογα.