Τέλη κυκλοφορίας τεσσάρων ταχυτήτων για τα οχήματα σύμφωνα με την ηλικία κυκλοφορίας τους αλλά και τις εκπομπές ρύπων.
Τέλη κυκλοφορίας 2016
85.066 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2015)
Πολύ κακό για το τίποτα τελικά, καθώς τα τέλη κυκλοφορίας του 2016 προβλέπουν μικρές αυξομειώσεις στο ποσό πληρωμής και τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες.
Η τροπολογία για τα τέλη κυκλοφορίας του 2016 κατατέθηκε και διαθέτει αρκετές αλλαγές οι οποίες πάντως δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση τον ντόρο που δημιουργήθηκε τις προηγούμενες ημέρες σχετικά με τα ποσά που θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων. Και αυτό γιατί εκτός από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που εκπέμπουν από 91 γρ./χλμ. έως 100 γρ./χλμ CO2 και θα περάσουν από το ταμείο για πρώτη φορά, οι υπόλοιποι ούτε θα ανακουφιστούν, ούτε θα επιβαρυνθούν ιδιαιτέρως.Πλέον θα έχουμε τέλη κυκλοφορίας τεσσάρων ταχυτήτων καθώς τα οχήματα κατηγοριοποιούνται ως εξής:
• Πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα έως και το 2000• Πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα από το 2001 έως και το 2005• Πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα από το 2006 έως και 31/10/2010• Πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα από 1/11/2010 και έπειταΌλα τα αυτοκίνητα, εκτός από αυτά που κυκλοφόρησαν από το 2011 και έπειτα, θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας βάσει του κυβισμού τους. Αυτά από το 2011 και μετά θα πληρώνουν σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων CO2.Α) Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που εκπέμπουν πάνω από 91 γρ./χλμ. και έως 100 γρ./χλμ. CO2 από εκεί που απαλλάσσονταν, τώρα θα πληρώσουν από 81,9 έως και 90 ευρώ.Β) Τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως και 90 γρ./χλμ CO2 συνεχίζουν να απαλλάσσονται.Γ) Αυξάνονται όλα τα τέλη για ΙΧ με ρύπους από 101 γραμμάρια και πάνω.Η κατηγορία 101 έως 120 γρ./χλμ. CO2 θα πληρώσει από 0,90 ευρώ/γρ. διοξειδίου του άνθρακα 0,98 ευρώ/γρ. δηλαδή θα έχουμε αυξήσεις από 8,1 ευρώ έως 9,6 ευρώ.
Στα αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 από 121 έως και 140 γρ./χλμ. CO2 το κόστος θα πάει από το 1,1 ευρώ στα 1,2 ευρώ. Δηλαδή 0,1 ευρώ/γρ. Αρα θα έχουμε αυξήσεις από 12,1 ευρώ έως 14 ευρώ.
Στην επόμενη κατηγορία από τα 141 έως 160 γρ./χλμ. CO2 ο συντελεστής από 1,7 ευρώ/γρ. θα πάρει αύξηση 0,15 ευρώ/γρ στα 1,85 ευρώ/γρ. Αρα θα έχουμε αυξήσεις από 21 έως 24 ευρώ.
Στα 161 έως 180 γρ. CO2 ο συντελεστής υπολογισμού θα αυξηθεί από τα 2,25 ευρώ ανά γραμμάριο στα 2,45 ευρώ. Που σημαίνει αύξηση από 32,2 έως 36 ευρώ.
Στην κατηγορία 181 έως 200 γρ. CO2 από 2,55 ευρώ/γρ. θα πάει στα 2,78 ευρώ/γρ. Δηλαδή αύξηση από 41,6 έως και 46 ευρώ.
Στα οχήματα με 201 έως 250 γρ./χλμ. CO2 το κόστος από 2,80 ευρώ/γρ. θα πάει στα 3,05 ευρώ/γρ. Αυτό σημαίνει αύξηση από 50 έως και 62,5 ευρώ.
Στα 251 γρ./χλμ. CO2 και άνω από 3,40 ευρώ/γρ. το κόστος θα πάει στα 3,72 ευρώ/γρ. Η αύξηση είναι από 80 ευρώ.Τι γίνεται στις περιπτώσεις υπολογισμού με βάση τα κυβικά:Εδώ υπάρχουν ωφελημένοι, οι οποίοι έχουν παλιά αυτοκίνητα κυρίως μεγάλου κυβισμού, αλλά και θιγμένοι οι οποίοι έχουν αυτοκίνητο ταξινομημένο από το 2006 έως και τις 31/10/2010.
1) Τα οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν έως το τέλος του 2000 και είναι άνω των 1.358 κ.εκ. θα έχουν μείωση των τελών κυκλοφορίας από 15 έως και 90 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό.
2) Αυτά που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2001 έως και το 2005 και είναι άνω των 1.929 κυβικών θα έχουν μείωση των τελών από 30 έως 60 ευρώ.Τέλος, τα οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2006 έως και τις 31 Οκτωβρίου του 2010 και είναι άνω των 1.358 κυβικών θα πληρώσουν παραπάνω από 15 έως και 60 ευρώ.Τέλος, όσον αφορά τα υβριδικά αυτοκίνητα, αυτά έως 1.548 κ.εκ. απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ από τα 1,549 κ.εκ. και πάνω τα τέλη κυκλοφορίας αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.
Έχω 7θέσιο kia carens 1998κ.ε. μοντέλο 2008. Τα τέλη μου αυξήθηκαν στα 690 ευρώ περίπου . . . Θα έρθει και ο φόρος πολυτελείας . . . Καταθέτω πινακίδες, οπότε από μένα έχασαν τα 1000 ευρώ για φέτος, τόσα λεφτά έχω δώσει τόσα χρόνια . . . Πόσο "σωστά" σκέφτονται οι κρατούντες!!!! Τόσα λεφτά θα χαθούν από φόρους σε καύσιμα, συνεργεία, φανοποιεία, ασφάλειες . . . .
Έπαιξαν και σε αυτό με τη νοημοσύνη μας!!!! Μπράβο σας κύριοι!!!! Αυτά ήταν τα κίνητρα ώστε να μην δούμε και φέτος το φαινόμενο της μαζικής κατάθεσης????? Δίλιτρα του 2007 με αγοραστική αξία 5000-6000 ευρώ το πολύ, ΑΥΞΗΣΗ των τελών σε 690!!! Δίλιτρα προ του 2000 με ονομαστική αξία ούτε 1500 ευρώ μείωση κατά 45 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ευρώ!!!!! ΚΑΤΑΘΕΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗ τέρμα με τη κοροϊδία σας
Αγαπητοί συντάκτες του autotriti να επικαιροποιήσετε τα άρθρα του site που γράφουν για οχήματα που υποτίθεται ότι δεν πληρώνουν τέλη, ενώ τώρα πληρώνουν.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΒΑΣΕΙ ΑΞΙΑΣ!!!
[email protected]
Τα τελευταία χρόνια οι κάτοχοι Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων με κυβισμό πάνω από 1.929 κυβικά επιβαρύνονται, δυσανάλογα με την αξία των αυτοκινήτων τους, υψηλά τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης (sic.) !!! Η κοροϊδία αυτή συνεχίζεται ακόμα και σήμερα....έτσι ενδεικτικά ο ιδιοκτήτης ένός Nissan Qashqai του 2007 αξίας το πολύ 8.000 ΕΥΡΩ καλείται να πληρώσει 630 ΕΥΡΩ Τέλη Κυκλοφορίας + 300 π. ΕΥΡΩ Φόρο Πολυτελείας!!! Σύνολο 930 ΕΥΡΩ!!!
Αντίστοιχα ο ιδοκτήτης της Mercedes A 180d BlueEFFICIENCY αξίας 25.000 π. ΕΥΡΩ θα πληρώσει 0!!!!!!
Η κατάφωρη αυτή αδικία δεν πρέπει να συνεχιστεί. Προτείνω ότι τα κορόιδα θα πρέπει να συνασπισθούν και αντιδράσουν καταφεύγοντας στη δικαιοσύνη.
Mail επικοινωνίας: [email protected]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010713276558&fref=ts
Mεγάλη κοροιδια... 920 ευρώ για jeep 2400 κυβικα.. που με το ζορι πιανει τα 7.000 ευρώ βαζοντας και εισφορά πολυτελείας.... και τα ιδια πληρώνει και ενα αμαξι 2.400 που έχει τριπλάσια εμπορικη αξια.. για μια ακομη φορά αποδειχτηκαν τελειως ανάξιοι και εγω χαζος που τους ψηφισα την πρωτη φορα... είναι ανικανοι ούτε να συνδέσουν τα τέλη με την πραγματική αξία...
Έχω αυτοκίνητο εισαγωγής χρονολογίας 2002 στην Ε.Ε. με ημερομηνία εισαγωγής Ελλάδα 2006. Πέρυσι άλλαξα την άδεια του οχήματος και αναγνωρίστηκε η πρώτη αδεία κυκλοφορίας το 2002 και δεν πληρωσα φορο πολυτελείας για αυτοπκίνητο που έχει κλείσει 10ετία. Σήμερα αποφάσισαν ότι θα αναγνωρίζουν το 2006 αυξάνοντας μου τα τέλη και φόρο πολυτελείας (~€1.000). Το αυτοκίνητο μου (1995 κ.εκ.) μόνο μάντρες το αγοράζουν €2.000. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να του βάλω φωτία και να καταθέσω πινακίδες, λιγότερα θα φάω να παίρνω ταξί.
Τα τέλη αυτοκίνητων είναι πανάκριβα εν σχέση με την Ευρώπη .γιατι ;στηνευρωπη ήπαρχουν τα ειδια σε όλα τα ιχ στην Ελλάδα τα ποιο αδεικημενα είναι τα 1400 !ενω μια κατηγορία κάτω 130 μια επάνω 255 ενώ τα 1400 240 !να μην μηλαμε για δημοκρατία .τα έσοδα από τα ιχ ,είναι πολλά !τελη.διοδια .κτεο .προστημα. ΦΠΑ .εκτελονισμους.οΔυ.κτλ.ναστε καλά !!!!!
Αυτος ο Αλεξιάδης το είχε ρε παιδι μου, το κατέχει σου λέγω.Δηλαδή εγώ ο ξύπνιος αγοράζοντας ένα merc.1.5cdi με 110γρ/χλμ και αξια 40000€συνεχιζω και σφυριζωω αδιάφορα αφού τα ΤΚ είναι 120€.Η εργοστασιακή αξια δεν παίζει ρολο.σσσσστ θα πληρώνω λιγότερα από τα μτχ του 2011μικρης αξίας.
Θα μπορουσαν να ηταν τα τελη ιδια (αναλογικα) για ολους? Θα μπορουσε αν εβαζαν για τελη ενα ποσοστο επι των κυβικων του αυτοκινητου. Αν και δεν συνδεεται αμεσα ο κυβισμος με την αξια του αυτοκινητου, ειναι μια μεση λυση που θα δυσαρεστησει καποιους (ειδικα στα χαμηλου κυβισμου) αλλα θα ανακουφισει τους περισσοτερους. Ειναι μια προταση που μπορει να γινει απο ενα περιοδικο πανελλαδικης κυκλοφοριας και να μπει σε ψηφοφορια για τα επομενα (αφου τα τωρινα δεν τα γλυτωνουμε).
π.χ.: Εχουμε ενα αυτοκινητο 2009, 1248cc, με βαση τα τωρινα πλήρωνε και εξακολουθει να πληρωνει 135€. Αν ομως το υπολογισουμε με ενα 10% επι του κυβισμου μας κανει 124,8€ με στρογγυλοποιηση στην μοναδα: 125€ (προς αποφυγη ρεστων και διαφορων αλλων παραγοντων στον υπολογισμο των τελων). Ενα αυτοκινητο 2004 1398cc, πληρωνει 240€!!!!! (αν ειναι δυνατον) ενω θα μπορουσε να πληρωνει 139,8€ (με στρογγυλοποιηση: 140€)
Ανακουφιση και οσο ανεβαινουμε ακομα περισσοτερο. Ετσι ολοι οσοι εχουν καταθεσει πινακιδες, θα τα βγαλουν στους δρομους και εκει να δεις πανικος. Ασφαλιστικες, φαναρτζιδικα, συνεργεια, το σημαντικοτερο τα βενζιναδικα, λαστιχαδες και ο,τι αλλο γυρω απο το αυτοκινητο. Ας το σκεφτουν αυτο τα τζιμανια του υπουργειου οικονομικων και να δουν εκει ποσα θα εισπραξουν μονο και μονο απο αυτον τον απλο υπολογισμο.
παραδειγμα τελων: Για αυτοκινητα μεχρι και 31/12/2000 --> 7,5% επι των κυβικων (παρα πολυ ανακουφιστικο και πολυ κοντα στην πραγματικοτητα)
Αυτοκινητα απο 01/01/2001 εως και 31/12/2005 --> 10% επι των κυβικων (δικαιο γιατι εχουν χασει αρκετα απο την αξια τους αλλα δεν ξερεις αν πρεπει να το κρατησεις ή να το δωσεις)
Αυτοκινητα απο 01/01/2006 εως και 31/12/2010 --> 15% επι των κυβικων (επισης δικαιο γιατι ακομα εχουν αξια μεταπωλησης)
Αυτοκινητα απο 01/01/2011 εως και 31/12/2015 --> τελη οσες ειναι οι εκπομπες ρυπων π.χ. εκπομπες CO2 118gr/km και αντιστοιχα τελη 118€. Ρυπαινεις περισσοτερο? π.χ. 200gr/km? 200€. Πολυ δικαιο νομιζω.
Κατι αντιστοιχο για τις μηχανες (δεν εχω ιδεα περι μηχανων) και φυσικα πληρωνουν ολα τα αυτοκινητα και μηχανες, ακομα και αυτα που δεν εχουν πληρωσει (ε, ας χασουν και καποιοι, αλλα ειναι πολυ λιγοι αυτοι, μετρημενοι θα λεγαμε).
Και ολο αυτο το απλο συστημα, με μαθηματικα Α' δημοτικου, θα βγαλει τα αυτοκινητα απο τα γκαραζ και θα κινηθει η αγορα που εχει μεινει κοκκαλωμενη λογω της καταθεσης πινακιδων.
ΣΑΝΕΛ δεν ήθελε ο πληθυσμός? ΑΕΡΓΟΥΣ σε θέσεις ευθύνης δεν ήθελε? ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ θα βάλουν. Ίσως φορολογήσουν και τα γαιδουράκια, μιας και τα άλογα τα έχουν ξεκολιάσει...;-)
Εγω ειμαι κατοχος ενος 323 1.6 του '91 και ολα τα χρονια το "αγοραζα" ξανα και ξανα δηλ με 265!! τελη (ελεω 1.6) ειναι σα να το αγοραζα ανα τρια ετη! Επειδη λοιπον αυτα τα μοντελα Ιαπωνικα εποχης '90 και πλεον δε ζητουσαν τιποτα απο συνεργεια και βλαβες φροντισαν οι κυβερνησεις να τα δινεις σ αυτους! Παντως τα τελη ταξεως 80-90 ευρω "φωτογραφιζουν Toyota-suzuki που δινουν αξιολογα μοτερ και λογικα τελη!
Άραγε υπάρχει έστω και ένας που να είναι ικανοποιημένος απο την τελική κατάληξη του σήριαλ των τελών; Μυαλό κουκούτσι, μόνο να μαζέψουμε λεφτά δανικά παραπάνω για το βαρέλι δίχως πάτο!
Τα τέλη αυτοκίνητων είναι πανάκριβα εν σχέση με την Ευρώπη .γιατι ;στηνευρωπη ήπαρχουν τα ειδια σε όλα τα ιχ στην Ελλάδα τα ποιο αδεικημενα είναι τα 1400 !ενω μια κατηγορία κάτω 130 μια επάνω 255 ενώ τα 1400 240 !να μην μηλαμε για δημοκρατία .τα έσοδα από τα ιχ ,είναι πολλά !τελη.διοδια .κτεο .προστημα. ΦΠΑ .εκτελονισμους.οΔυ.κτλ.ναστε καλά !!!!!
Κάτι διάβασα ότι τα υβριδικά από 1600 κυβικά και πάνω θα πληρώσουν το 60% των αντίστοιχων συμβατικών και ας έχουν ρύπους κάτω από 90 γραμμάρια. ισχύει κάτι τέτοιο?
Έχω 7θέσιο kia carens 1998κ.ε. μοντέλο 2008. Τα τέλη μου αυξήθηκαν στα 690 ευρώ περίπου . . . Θα έρθει και ο φόρος πολυτελείας . . . Καταθέτω πινακίδες, οπότε από μένα έχασαν τα 1000 ευρώ για φέτος, τόσα λεφτά έχω δώσει τόσα χρόνια . . . Πόσο "σωστά" σκέφτονται οι κρατούντες!!!! Τόσα λεφτά θα χαθούν από φόρους σε καύσιμα, συνεργεία, φανοποιεία, ασφάλειες . . . .
Δεν ξέρω που να πρωτοξοδέψω τα 30 ευρώ που γλίτωσα....
Αλήτες.....νομίζετε κοροϊδεύετε τον κόσμο. Απατεώνες πολιτικοί, λαμόγια, πουλημένοι ...
Έπαιξαν και σε αυτό με τη νοημοσύνη μας!!!! Μπράβο σας κύριοι!!!! Αυτά ήταν τα κίνητρα ώστε να μην δούμε και φέτος το φαινόμενο της μαζικής κατάθεσης????? Δίλιτρα του 2007 με αγοραστική αξία 5000-6000 ευρώ το πολύ, ΑΥΞΗΣΗ των τελών σε 690!!! Δίλιτρα προ του 2000 με ονομαστική αξία ούτε 1500 ευρώ μείωση κατά 45 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ευρώ!!!!! ΚΑΤΑΘΕΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗ τέρμα με τη κοροϊδία σας
Αγαπητοί συντάκτες του autotriti να επικαιροποιήσετε τα άρθρα του site που γράφουν για οχήματα που υποτίθεται ότι δεν πληρώνουν τέλη, ενώ τώρα πληρώνουν.
Απάντηση: Σαφώς θα γίνει κι αυτό...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΒΑΣΕΙ ΑΞΙΑΣ!!! [email protected] Τα τελευταία χρόνια οι κάτοχοι Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων με κυβισμό πάνω από 1.929 κυβικά επιβαρύνονται, δυσανάλογα με την αξία των αυτοκινήτων τους, υψηλά τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης (sic.) !!! Η κοροϊδία αυτή συνεχίζεται ακόμα και σήμερα....έτσι ενδεικτικά ο ιδιοκτήτης ένός Nissan Qashqai του 2007 αξίας το πολύ 8.000 ΕΥΡΩ καλείται να πληρώσει 630 ΕΥΡΩ Τέλη Κυκλοφορίας + 300 π. ΕΥΡΩ Φόρο Πολυτελείας!!! Σύνολο 930 ΕΥΡΩ!!! Αντίστοιχα ο ιδοκτήτης της Mercedes A 180d BlueEFFICIENCY αξίας 25.000 π. ΕΥΡΩ θα πληρώσει 0!!!!!! Η κατάφωρη αυτή αδικία δεν πρέπει να συνεχιστεί. Προτείνω ότι τα κορόιδα θα πρέπει να συνασπισθούν και αντιδράσουν καταφεύγοντας στη δικαιοσύνη. Mail επικοινωνίας: [email protected] https://www.facebook.com/profile.php?id=100010713276558&fref=ts
PROS OLOYS TOYS ELLHNES KATATHESI PINAKIDON TORA,TERMA I KOROIDIA
Mεγάλη κοροιδια... 920 ευρώ για jeep 2400 κυβικα.. που με το ζορι πιανει τα 7.000 ευρώ βαζοντας και εισφορά πολυτελείας.... και τα ιδια πληρώνει και ενα αμαξι 2.400 που έχει τριπλάσια εμπορικη αξια.. για μια ακομη φορά αποδειχτηκαν τελειως ανάξιοι και εγω χαζος που τους ψηφισα την πρωτη φορα... είναι ανικανοι ούτε να συνδέσουν τα τέλη με την πραγματική αξία...
Με τα υβριδικά τι γίνεται ?
Απάντηση: Δεν υπάρχει κάποια εξαίρεση. θα πληρώσουν με βάση τους ρύπους.
Έχω αυτοκίνητο εισαγωγής χρονολογίας 2002 στην Ε.Ε. με ημερομηνία εισαγωγής Ελλάδα 2006. Πέρυσι άλλαξα την άδεια του οχήματος και αναγνωρίστηκε η πρώτη αδεία κυκλοφορίας το 2002 και δεν πληρωσα φορο πολυτελείας για αυτοπκίνητο που έχει κλείσει 10ετία. Σήμερα αποφάσισαν ότι θα αναγνωρίζουν το 2006 αυξάνοντας μου τα τέλη και φόρο πολυτελείας (~€1.000). Το αυτοκίνητο μου (1995 κ.εκ.) μόνο μάντρες το αγοράζουν €2.000. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να του βάλω φωτία και να καταθέσω πινακίδες, λιγότερα θα φάω να παίρνω ταξί.
Pros olous tous politikous tis elladas ENA BOURDE ENA BOURDELLO EISASTE
Οχημα 33Kw,1000cc,μοντελο 1990,αξιας 600€ πληρωνει 120€!!!
Τα τέλη αυτοκίνητων είναι πανάκριβα εν σχέση με την Ευρώπη .γιατι ;στηνευρωπη ήπαρχουν τα ειδια σε όλα τα ιχ στην Ελλάδα τα ποιο αδεικημενα είναι τα 1400 !ενω μια κατηγορία κάτω 130 μια επάνω 255 ενώ τα 1400 240 !να μην μηλαμε για δημοκρατία .τα έσοδα από τα ιχ ,είναι πολλά !τελη.διοδια .κτεο .προστημα. ΦΠΑ .εκτελονισμους.οΔυ.κτλ.ναστε καλά !!!!!
Αυτος ο Αλεξιάδης το είχε ρε παιδι μου, το κατέχει σου λέγω.Δηλαδή εγώ ο ξύπνιος αγοράζοντας ένα merc.1.5cdi με 110γρ/χλμ και αξια 40000€συνεχιζω και σφυριζωω αδιάφορα αφού τα ΤΚ είναι 120€.Η εργοστασιακή αξια δεν παίζει ρολο.σσσσστ θα πληρώνω λιγότερα από τα μτχ του 2011μικρης αξίας.
Θα μπορουσαν να ηταν τα τελη ιδια (αναλογικα) για ολους? Θα μπορουσε αν εβαζαν για τελη ενα ποσοστο επι των κυβικων του αυτοκινητου. Αν και δεν συνδεεται αμεσα ο κυβισμος με την αξια του αυτοκινητου, ειναι μια μεση λυση που θα δυσαρεστησει καποιους (ειδικα στα χαμηλου κυβισμου) αλλα θα ανακουφισει τους περισσοτερους. Ειναι μια προταση που μπορει να γινει απο ενα περιοδικο πανελλαδικης κυκλοφοριας και να μπει σε ψηφοφορια για τα επομενα (αφου τα τωρινα δεν τα γλυτωνουμε). π.χ.: Εχουμε ενα αυτοκινητο 2009, 1248cc, με βαση τα τωρινα πλήρωνε και εξακολουθει να πληρωνει 135€. Αν ομως το υπολογισουμε με ενα 10% επι του κυβισμου μας κανει 124,8€ με στρογγυλοποιηση στην μοναδα: 125€ (προς αποφυγη ρεστων και διαφορων αλλων παραγοντων στον υπολογισμο των τελων). Ενα αυτοκινητο 2004 1398cc, πληρωνει 240€!!!!! (αν ειναι δυνατον) ενω θα μπορουσε να πληρωνει 139,8€ (με στρογγυλοποιηση: 140€) Ανακουφιση και οσο ανεβαινουμε ακομα περισσοτερο. Ετσι ολοι οσοι εχουν καταθεσει πινακιδες, θα τα βγαλουν στους δρομους και εκει να δεις πανικος. Ασφαλιστικες, φαναρτζιδικα, συνεργεια, το σημαντικοτερο τα βενζιναδικα, λαστιχαδες και ο,τι αλλο γυρω απο το αυτοκινητο. Ας το σκεφτουν αυτο τα τζιμανια του υπουργειου οικονομικων και να δουν εκει ποσα θα εισπραξουν μονο και μονο απο αυτον τον απλο υπολογισμο. παραδειγμα τελων: Για αυτοκινητα μεχρι και 31/12/2000 --> 7,5% επι των κυβικων (παρα πολυ ανακουφιστικο και πολυ κοντα στην πραγματικοτητα) Αυτοκινητα απο 01/01/2001 εως και 31/12/2005 --> 10% επι των κυβικων (δικαιο γιατι εχουν χασει αρκετα απο την αξια τους αλλα δεν ξερεις αν πρεπει να το κρατησεις ή να το δωσεις) Αυτοκινητα απο 01/01/2006 εως και 31/12/2010 --> 15% επι των κυβικων (επισης δικαιο γιατι ακομα εχουν αξια μεταπωλησης) Αυτοκινητα απο 01/01/2011 εως και 31/12/2015 --> τελη οσες ειναι οι εκπομπες ρυπων π.χ. εκπομπες CO2 118gr/km και αντιστοιχα τελη 118€. Ρυπαινεις περισσοτερο? π.χ. 200gr/km? 200€. Πολυ δικαιο νομιζω. Κατι αντιστοιχο για τις μηχανες (δεν εχω ιδεα περι μηχανων) και φυσικα πληρωνουν ολα τα αυτοκινητα και μηχανες, ακομα και αυτα που δεν εχουν πληρωσει (ε, ας χασουν και καποιοι, αλλα ειναι πολυ λιγοι αυτοι, μετρημενοι θα λεγαμε). Και ολο αυτο το απλο συστημα, με μαθηματικα Α' δημοτικου, θα βγαλει τα αυτοκινητα απο τα γκαραζ και θα κινηθει η αγορα που εχει μεινει κοκκαλωμενη λογω της καταθεσης πινακιδων.
ενημέρωση θα ήθελα για ενα αυτοκίνητο του 2012,2400κυβικα κ 220ρυπους τι πληρώνει κάποιος συνολικά???
ΣΑΝΕΛ δεν ήθελε ο πληθυσμός? ΑΕΡΓΟΥΣ σε θέσεις ευθύνης δεν ήθελε? ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ θα βάλουν. Ίσως φορολογήσουν και τα γαιδουράκια, μιας και τα άλογα τα έχουν ξεκολιάσει...;-)
Εγω ειμαι κατοχος ενος 323 1.6 του '91 και ολα τα χρονια το "αγοραζα" ξανα και ξανα δηλ με 265!! τελη (ελεω 1.6) ειναι σα να το αγοραζα ανα τρια ετη! Επειδη λοιπον αυτα τα μοντελα Ιαπωνικα εποχης '90 και πλεον δε ζητουσαν τιποτα απο συνεργεια και βλαβες φροντισαν οι κυβερνησεις να τα δινεις σ αυτους! Παντως τα τελη ταξεως 80-90 ευρω "φωτογραφιζουν Toyota-suzuki που δινουν αξιολογα μοτερ και λογικα τελη!
Άραγε υπάρχει έστω και ένας που να είναι ικανοποιημένος απο την τελική κατάληξη του σήριαλ των τελών; Μυαλό κουκούτσι, μόνο να μαζέψουμε λεφτά δανικά παραπάνω για το βαρέλι δίχως πάτο!
Τα τέλη αυτοκίνητων είναι πανάκριβα εν σχέση με την Ευρώπη .γιατι ;στηνευρωπη ήπαρχουν τα ειδια σε όλα τα ιχ στην Ελλάδα τα ποιο αδεικημενα είναι τα 1400 !ενω μια κατηγορία κάτω 130 μια επάνω 255 ενώ τα 1400 240 !να μην μηλαμε για δημοκρατία .τα έσοδα από τα ιχ ,είναι πολλά !τελη.διοδια .κτεο .προστημα. ΦΠΑ .εκτελονισμους.οΔυ.κτλ.ναστε καλά !!!!!
Κάτι διάβασα ότι τα υβριδικά από 1600 κυβικά και πάνω θα πληρώσουν το 60% των αντίστοιχων συμβατικών και ας έχουν ρύπους κάτω από 90 γραμμάρια. ισχύει κάτι τέτοιο?