ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τέλη κυκλοφορίας τεσσάρων ταχυτήτων για τα οχήματα σύμφωνα με την ηλικία κυκλοφορίας τους αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Τέλη κυκλοφορίας τεσσάρων ταχυτήτων για τα οχήματα σύμφωνα με την ηλικία κυκλοφορίας τους αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Τέλη κυκλοφορίας 2016

85.066 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2015)

Πολύ κακό για το τίποτα τελικά, καθώς τα τέλη κυκλοφορίας του 2016 προβλέπουν μικρές αυξομειώσεις στο ποσό πληρωμής και τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες.

Η τροπολογία για τα τέλη κυκλοφορίας του 2016 κατατέθηκε και διαθέτει αρκετές αλλαγές οι οποίες πάντως δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση τον ντόρο που δημιουργήθηκε τις προηγούμενες ημέρες σχετικά με τα ποσά που θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων. Και αυτό γιατί εκτός από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που εκπέμπουν από 91 γρ./χλμ. έως 100 γρ./χλμ CO2 και θα περάσουν από το ταμείο για πρώτη φορά, οι υπόλοιποι ούτε θα ανακουφιστούν, ούτε θα επιβαρυνθούν ιδιαιτέρως.Πλέον θα έχουμε τέλη κυκλοφορίας τεσσάρων ταχυτήτων καθώς τα οχήματα κατηγοριοποιούνται ως εξής: 
• Πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα έως και το 2000• Πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα από το 2001 έως και το 2005• Πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα από το 2006 έως και 31/10/2010• Πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα από 1/11/2010 και έπειταΌλα τα αυτοκίνητα, εκτός από αυτά που κυκλοφόρησαν από το 2011 και έπειτα, θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας βάσει του κυβισμού τους. Αυτά από το 2011 και μετά θα πληρώνουν σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων CO2.Α) Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που εκπέμπουν πάνω από 91 γρ./χλμ. και έως 100 γρ./χλμ. CO2 από εκεί που απαλλάσσονταν, τώρα θα πληρώσουν από 81,9 έως και 90 ευρώ.Β) Τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως και 90 γρ./χλμ CO2 συνεχίζουν να απαλλάσσονται.Γ) Αυξάνονται όλα τα τέλη για ΙΧ με ρύπους από 101 γραμμάρια και πάνω.Η κατηγορία 101 έως 120 γρ./χλμ. CO2 θα πληρώσει από 0,90 ευρώ/γρ. διοξειδίου του άνθρακα 0,98 ευρώ/γρ. δηλαδή θα έχουμε αυξήσεις από 8,1 ευρώ έως 9,6 ευρώ.
Στα αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 από 121 έως και 140 γρ./χλμ. CO2 το κόστος θα πάει από το 1,1 ευρώ στα 1,2 ευρώ. Δηλαδή 0,1 ευρώ/γρ. Αρα θα έχουμε αυξήσεις από 12,1 ευρώ έως 14 ευρώ.
Στην επόμενη κατηγορία από τα 141 έως 160 γρ./χλμ. CO2 ο συντελεστής από 1,7 ευρώ/γρ. θα πάρει αύξηση 0,15 ευρώ/γρ στα 1,85 ευρώ/γρ. Αρα θα έχουμε αυξήσεις από 21 έως 24 ευρώ. 
Στα 161 έως 180 γρ. CO2 ο συντελεστής υπολογισμού θα αυξηθεί από τα 2,25 ευρώ ανά γραμμάριο στα 2,45 ευρώ. Που σημαίνει αύξηση από 32,2 έως 36 ευρώ.
Στην κατηγορία 181 έως 200 γρ. CO2 από 2,55 ευρώ/γρ. θα πάει στα 2,78 ευρώ/γρ. Δηλαδή αύξηση από 41,6 έως και 46 ευρώ.
Στα οχήματα με 201 έως 250 γρ./χλμ. CO2 το κόστος από 2,80 ευρώ/γρ. θα πάει στα 3,05 ευρώ/γρ. Αυτό σημαίνει αύξηση από 50 έως και 62,5 ευρώ.
Στα 251 γρ./χλμ. CO2 και άνω από 3,40 ευρώ/γρ. το κόστος θα πάει στα 3,72 ευρώ/γρ. Η αύξηση είναι από 80 ευρώ.Τι γίνεται στις περιπτώσεις υπολογισμού με βάση τα κυβικά:Εδώ υπάρχουν ωφελημένοι, οι οποίοι έχουν παλιά αυτοκίνητα κυρίως μεγάλου κυβισμού, αλλά και θιγμένοι οι οποίοι έχουν αυτοκίνητο ταξινομημένο από το 2006 έως και τις 31/10/2010. 
1) Τα οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν έως το τέλος του 2000 και είναι άνω των 1.358 κ.εκ. θα έχουν μείωση των τελών κυκλοφορίας από 15 έως και 90 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό.
2) Αυτά που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2001 έως και το 2005 και είναι άνω των 1.929 κυβικών θα έχουν μείωση των τελών από 30 έως 60 ευρώ.Τέλος, τα οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2006 έως και τις 31 Οκτωβρίου του 2010 και είναι άνω των 1.358 κυβικών θα πληρώσουν παραπάνω από 15 έως και 60 ευρώ.Τέλος, όσον αφορά τα υβριδικά αυτοκίνητα, αυτά έως 1.548 κ.εκ. απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ από τα 1,549 κ.εκ. και πάνω τα τέλη κυκλοφορίας αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το 2000

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

&&&&
Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Έως 300
22
301-785
55
786-1.071
120
1.072-1.357
135
1.358-1.548
225
1.549-1.738
250
1.739-1.928
280
1.929-2.357
615
2.358-3.000
820
3.001-4.000
1.025
4.001 και άνω
1.230

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα 2001 - 2005

&&&&
Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Έως 300
22
301-785
55
786-1.071
120
1.072-1.357
135
1.358-1.548
240
1.549-1.738
265
1.739-1.928
300
1.929-2.357
630
2.358-3.000
840
3.001-4.000
1.050
4.001 και άνω
1.260

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από 2006 έως 31/10/2010

&&&&
Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
έως 300
22
301-785
55
786-1.071
120
1.072-1.357
135
1.358-1.548
255
1.549-1.738
280
1.739-1.928
320
1.929-2.357
690
2.358-3.000
920
3.001-4.000
1.150
4.001 και άνω
1.380

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από 1/11/2010

&&&&
Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ.) Τέλη (ευρώ/γρ. CO2) Συνολικό κόστος (ευρώ)
0-90
0
0
91-100
0,9
81,9-90
101-120
0,98
99-117,6
121-140
1,2
145,2-168
141-160
1,85
260,85-296
161-180
2,45
394,45-441
181-200
2,78
503,18-556
201-250
3,05
613,05-762,5
251 και άνω
3,72
933,72 και πάνω

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
DOBLO VS COURIER