Για να γιορτάσει το τέλος παραγωγής της Mulsanne, η Bentley παρουσίασε την έκδοση 6.75 της Mulliner το 2020.
Τέλος εποχής για την Bentley Mulsanne
1.662 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2020)
Το τέλος εποχής για την ναυαρχίδα της Bentley είναι πλέον γεγονός αφού η τελευταία Mulsanne κατασκευάστηκε στη γραμμή παραγωγής της μάρκας. Ένα τέλος το οποίο έμελλε να σηματοδοτήσει ταυτόχρονα και την αποχώρηση του μακρόχρονου V8 κινητήρα των 6,75 λίτρων.
Την αλλαγή σκυτάλης στην κορυφή της γκάμας των μοντέλων της ανακοίνωσε επίσημα η βρετανική μάρκα, αφού πλέον τη θέση της Mulsanne αναλαμβάνει η Flying Spur, όντας η ναυαρχίδα της Bentley. Η μάρκα στο δελτίο τύπου που δημοσίευσε δε θέλησε να αποκαλύπτει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με την τελευταία Mulsanne, ωστόσο ίσως περισσότερα στοιχεία υπάρξουν στο μέλλον.
Κάνοντας μία σύντομη αναδρομή στη σύγχρονη εποχή της Mulsanne, η Bentley έκανε την επανεμφάνιση του πολυτελούς σεντάν το 2009 στο Pebble Beach Concours d`Elegance, και οι πωλήσεις ξεκίνησαν τον επόμενο χρόνο. Από τότε, η εταιρεία κατάφερε να παραδώσει πάνω από 7.300 μονάδες. Εκτός από το κανονικό μοντέλο, η μάρκα πρόσθεσε την ειδική έκδοση της Mulliner το 2012, η οποία έχει ακόμη περισσότερες ανέσεις, όπως μια τεράστια ηλιοροφή και ψύκτη μπουκαλιών.
Λίγο αργότερα, το 2015 η έκδοση Speed έκανε την εμφάνισή της εξοπλισμένη από τον V8 6,75 λίτρων που προσφέρει 537 ίππους και 1.100 Nm ροπής.
Το 2016, ήρθε μια μικρή ανανέωση στο στυλ υιοθετώντας αλλαγές όπως μία ευρύτερη γρίλια, αναθεωρημένους προβολείς και ένα ενημερωμένο σύστημα ψυχαγωγίας. Η Bentley παρουσίασε επίσης έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο η οποία φυσικά πρόσφερε περισσότερους χώρους και ανέσεις στους επιβάτες.
Για να γιορτάσει το τέλος παραγωγής της Mulsanne, η Bentley παρουσίασε την έκδοση 6.75 της Mulliner το 2020. Η εταιρεία κατασκεύασε μόλις 30 μονάδες όλες βασισμένες στην έκδοση Speed, που φυσικά έλαβαν επιπλέον ειδικά χαρακτηριστικά μέσω του τμήματος Mulliner.
Κλείνοντας, όπως προαναφέραμε το τέλος της Mulsanne σηματοδοτεί επίσης τη συνταξιοδότηση του V8 κινητήρα των 6,75 λίτρων που συστήθηκε στο κοινό για πρώτη φορά το 1959. Η πρώτη έκδοση του μοτέρ απέδιδε 182 ίππους, ωστόσο οι προοδευτικές αναβαθμίσεις και η εξέλιξη των τεχνολογιών του έδωσαν τη δυνατότητα στο τέλος να ανεβάσει την ισχύ του στα 537 άλογα.