Τέλος στις βλέψεις για νέο Mazda RX-8 έδωσε ο Πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας με δηλώσεις του. Δείτε τι είπε.
Τέλος στις φήμες για RX-8
5.069 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2016)
Κατά καιρούς έχουν διαρρεύσει στο διεθνή Τύπο διάφορες πληροφορίες και φήμες για το επερχόμενο RX-8. Τι ισχύει τελικά όμως;
Τον περασμένο Μάρτιο, όταν η Mazda παρουσίασε το RX-Vision Concept, όλα τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω της και από τότε οι φαν της φίρμας έζησαν το όνειρο της άφιξης του νέου RX-8. Αδοξο τέλος σε αυτά τα όνειρα και τις βλέψεις για νέο RX-8 ήρθε να δώσει ο Πρόεδρος της ιαπωνικής μάρκας με τις δηλώσεις του.
Σύμφωνα λοιπόν με δηλώσεις του κ. Masamichi Kogai κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στην Automotive News Europe, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει κανένα πλάνο στο να βάλει στην παραγωγή ένα νέο σπορ αυτοκίνητο μεγαλύτερο από το MX-5.
Όταν μάλιστα ρωτήθηκε ειδικά για το εάν υπάρχει περίπτωση να δούμε έναν αντικαταστάτη του RX-8, ο κ. Kogai δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πιστεύω ότι στο πεδίο των σπορ αυτοκινήτων, το MX-5 με μοτέρ 1,5 ή 2,0 λίτρων μπορεί με τη δύναμη και την επιτάχυνσή του να προσφέρει μια πολύ εντυπωσιακή εμπειρία».
Συνεχίζοντας μάλιστα τις δηλώσεις του και σε ό,τι αφορά στο μέλλον του περιστροφικού Wankel κινητήρα, ο κ. Kogai τόνισε ότι θα πρέπει το νέο μοτέρ να εξελιχθεί για να είναι σε θέση να καλύπτει τις μελλοντικές εκπομπές ρύπων.
Σε κάθε περίπτωση, ο Πρόεδρος της Mazda δήλωσε ότι εάν ένας νέος Wankel βγει στην παραγωγή, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθεί ως υποβοηθητικός κινητήρας παραγωγής ενέργειας σε ένα υβριδικό σύστημα, παρά ως ο κύριος κινητήρας ενός αυτοκινήτου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σύμφωνα λοιπόν με δηλώσεις του κ. Masamichi Kogai κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στην Automotive News Europe, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει κανένα πλάνο στο να βάλει στην παραγωγή ένα νέο σπορ αυτοκίνητο μεγαλύτερο από το MX-5.
Όταν μάλιστα ρωτήθηκε ειδικά για το εάν υπάρχει περίπτωση να δούμε έναν αντικαταστάτη του RX-8, ο κ. Kogai δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πιστεύω ότι στο πεδίο των σπορ αυτοκινήτων, το MX-5 με μοτέρ 1,5 ή 2,0 λίτρων μπορεί με τη δύναμη και την επιτάχυνσή του να προσφέρει μια πολύ εντυπωσιακή εμπειρία».
Συνεχίζοντας μάλιστα τις δηλώσεις του και σε ό,τι αφορά στο μέλλον του περιστροφικού Wankel κινητήρα, ο κ. Kogai τόνισε ότι θα πρέπει το νέο μοτέρ να εξελιχθεί για να είναι σε θέση να καλύπτει τις μελλοντικές εκπομπές ρύπων.
Σε κάθε περίπτωση, ο Πρόεδρος της Mazda δήλωσε ότι εάν ένας νέος Wankel βγει στην παραγωγή, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθεί ως υποβοηθητικός κινητήρας παραγωγής ενέργειας σε ένα υβριδικό σύστημα, παρά ως ο κύριος κινητήρας ενός αυτοκινήτου.
Τον καλύτερο κινητήρα από πολλές απόψεις, λόγους, κ.τ.λ. ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ... ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΞΕΛΙΣΟΥΝ, Κ.Τ.Λ. ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ;ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ;;;