To μοντέλο της Volkswagen δεν είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελίες στην Γερμανία ενώ η εταιρεία δεν ετοιμάζει κάποιο αντικαταστάτη. Δείτε τι λένε οι πληροφορίες.
Tο τέλος για το Scirocco φαίνεται ότι ήρθε, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, καθώς στην ιστοσελίδα της VW αναφέρεται πλέον, ότι η εταιρεία δεν δέχεται πλέον παραγγελίες για το μοντέλο, αν και υπάρχει ένας αριθμός αυτοκινήτων που είναι ακόμα διαθέσιμος για πώληση, χωρίς την δυνατότητα εξατομίκευσης.
Το Scirocco βασίστηκε στην PQ35 πλατφόρμα που χρησιμοποιούσε και το 5ης γενιάς Golf και κατάφερε να ξεχωρίσει χάρη στην σχεδίαση του, αν και δεν πέτυχε τις πωλήσεις που αναμενόταν.
Όσον αφορά τον αντικαταστάτη του, μαθαίνουμε ότι η Volkswagen δεν σχεδιάζει να λανσάρει ένα νέο coupe με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ωστόσο οι φήμες που θέλουν το Scirocco να επιστρέφει ως μέρος της αμιγώς ηλεκτρικής γκάμας της μάρκας δεν έχουν καταλαγιάσει. Λέγεται ότι θα μπορούσε να εξοπλιστεί με ένα ζευγάρι ηλεκτρικών μοτέρ με τη βάση να ξεκινά από τους 170 ίππους και στην κορυφή να υπάρχει έκδοση μέχρι και 300 ίππων.
Ο διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της VW, κ. Frank Welsh αποκάλυψε πριν από μερικούς μήνες ότι υπάρχουν μερικά σχέδια για ένα fun to drive μικρό coupe που θα χρησιμοποιεί το δάπεδο MEB, ωστόσο δήλωσε :« Δεν έχουμε ακόμα καταλήξει πώς να το φτιάξουμε».
Ενα πατημενο στην μουρη golf που εκανε για λιγο την διαφορα τουλαχιστον σαν παρουσια μεσα στον ορυμαγδο φωτοτυπιων της vw και αποφασισαν να το πεταξουν στον καλαθο των αχρηστων γιατι χαλουσε την σουπα της ομοιομορφιας απο τα ψυγεια του group!!
Αιωνια του η μνημη για αυτους που ισως θα το σκεφτονται!!
Προσπαθησαν το 1974 με την 1η γενια μετα με την 2η το 1982 και μετα το σταματησαν. Επανακυκλοφορησε το 2008 με την 3η γενια και εμεινε περισσοτερο καιρο στην αγορα σε σχεση με τις πρωτες δυο γενιες αλλα και παλι μετα το 2009 οι πωλησεις επεφταν καθε χρονο. Η διαχρονικη αποτυχια οφειλεται στο γεγονος οτι ανεκαθεν εμοιαζε με Golf διθεσιο σε πιο σπορ γραμμη.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο, ήμουν κάτοχος από το 2008 έως πριν λίγες εβδομάδες (λόγω οικογένειας πλέον) όποτε και το πούλησα σε πολύ καλή τιμή (για μένα). Πανέμορφο, γύριζε βλέματα πάντα, εξαιρετικό σε ποιότητα και αξιοπιστία και κυρίως μου έφτιαχνε τη μέρα κάθε πρωί στην οδήγηση... Αποψή μου: αποτυχία το facelift πού έκοψε τους μικρόυς κινητήρες κάνοντας το απαγορευτικό για Ελλάδα και τις λοιπές Νότιες Ευρωπαϊκές χώρες με αποτέλεσμα μήδενικές πωλήσεις μετά-facelift και τέλος εποχής λόγω σημαζέματος της VW για το dieselgate
Ενα πατημενο στην μουρη golf που εκανε για λιγο την διαφορα τουλαχιστον σαν παρουσια μεσα στον ορυμαγδο φωτοτυπιων της vw και αποφασισαν να το πεταξουν στον καλαθο των αχρηστων γιατι χαλουσε την σουπα της ομοιομορφιας απο τα ψυγεια του group!! Αιωνια του η μνημη για αυτους που ισως θα το σκεφτονται!!
Προσπαθησαν το 1974 με την 1η γενια μετα με την 2η το 1982 και μετα το σταματησαν. Επανακυκλοφορησε το 2008 με την 3η γενια και εμεινε περισσοτερο καιρο στην αγορα σε σχεση με τις πρωτες δυο γενιες αλλα και παλι μετα το 2009 οι πωλησεις επεφταν καθε χρονο. Η διαχρονικη αποτυχια οφειλεται στο γεγονος οτι ανεκαθεν εμοιαζε με Golf διθεσιο σε πιο σπορ γραμμη.
Φαίνεται η vw θα κατάλαβε έστω και αργά το ...λάθος της
Εξαιρετικό αυτοκίνητο, ήμουν κάτοχος από το 2008 έως πριν λίγες εβδομάδες (λόγω οικογένειας πλέον) όποτε και το πούλησα σε πολύ καλή τιμή (για μένα). Πανέμορφο, γύριζε βλέματα πάντα, εξαιρετικό σε ποιότητα και αξιοπιστία και κυρίως μου έφτιαχνε τη μέρα κάθε πρωί στην οδήγηση... Αποψή μου: αποτυχία το facelift πού έκοψε τους μικρόυς κινητήρες κάνοντας το απαγορευτικό για Ελλάδα και τις λοιπές Νότιες Ευρωπαϊκές χώρες με αποτέλεσμα μήδενικές πωλήσεις μετά-facelift και τέλος εποχής λόγω σημαζέματος της VW για το dieselgate