Terramar: Έρχεται το 2024 το τελευταίο CUPRA με θερμικό κινητήρα
- Έχει όνομα από την ιστορική πίστα αγώνων στη Βαρκελώνη
- Θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το VW Tiguan και την Audi Q3
- Θα είναι είτε ήπια υβριδικό είτε Plug-in
Έχει όνομα από την ιστορική πίστα αγώνων στη Βαρκελώνη
Και ενώ η SEAT ετοιμάζεται να μειώσει την παραγωγή αυτοκινήτων της, η CUPRA, η εταιρία που γέννησε η SEAT, ανεβάζει ταχύτητες με ακόμα περισσότερα μοντέλα. Ένα από αυτά είναι το Tavascan, μια πιο μάτσο προσέγγιση του ηλεκτρικού SUV Volkswagen ID.4 και το άλλο, το SUV που θα συζητήσουμε εδώ, το Terramar, το οποίο η CUPRA ανακοίνωσε πριν δύο χρόνια και έρχεται εντός του 2024. Παίρνει το όνομα του από το «Autódromo de Sitges-Terramar», την ιστορική αγωνιστική πίστα της Βαρκελώνης, αλλά μηχανικά το Terramar θα είναι γέννημα θρέμα της γερμανικής μηχανικής και σχεδόν σίγουρα, το τελευταίο μοντέλο με θερμικό κινητήρα που θα βγάλει η CUPRA.
Θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το VW Tiguan και την Audi Q3
Το νέο αυτό SUV είναι η απάντηση της CUPRA στο VW Tiguan. Μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα MQB και το ίδιο σύστημα κίνησης. Την ίδια πλατφόρμα θα μοιράζεται και το Q3 της Audi. Το νέο Terramar θα έχει πιο έντονη, πιο επιβλητική και λιγότερο καμπυλωτή εμφάνιση από το Tiguan. Η μάσκα του και το μπροστινό μέρος είναι αρκετά πιο επιθετικό, με μυτερά φωτιστικά σώματα και ένα μυώδεις καπό.
Θα είναι είτε ήπια υβριδικό είτε Plug-in
To Terramar θα έχει τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 ή 2,0 λίτρων με το Tiguan της VW και θα έρχεται είτε ως ήπια υβριδικό είτε ως Plug-in υβριδικό. Η Plug-in υβριδική έκδοση της VW προσφέρει είτε 204 είτε 272 άλογα ανάλογα με τον εξοπλισμό. Και οι δύο εκδοχές έρχονται με μια μπαταρία 19,7 kWh. Αν το νέο CUPRA λάβει την ίδια μεταχείριση μπορούμε να περιμένουμε αυτονομία 100 χιλιομέτρων σε αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση. Θα υπάρχει επιλογή για τετρακίνηση αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων με εφτά ταχύτητες και διπλό συμπλέκτη θα είναι η μόνη επιλογή.