2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η Tesla ετοιμάζεται να αυξήσει την παραγωγή της, αλλά φαίνεται να μην έχει προβλέψει σωστά την παράμετρο του service
Tesla: Πρόβλημα τα service
5.642 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2016)
Την ώρα που ετοιμάζεται να λανσάρει νέα μοντέλα στην αγορά και να αυξήσει την παραγωγή της, η Tesla φαίνεται ότι αδυνατεί να παράσχει τα απαιτούμενα service ακόμη και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχει πουλήσει μέχρι στιγμής.
Παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις για τους κατόχους Tesla, ακόμη και για μικρο-επισκευές
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να πουλήσει 50.000 αυτοκίνητα κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και έχει κάνει σχέδια για μια ετήσια παραγωγή 500.000 οχημάτων όταν το νέο Model 3 θα λανσαριστεί πλήρως το 2018.
Τι θα γίνει όμως, όταν ήδη δεν προλαβαίνει να πραγματοποιήσει τα service όσων μοντέλων έχει πουλήσει μέχρι στιγμής; Σύμφωνα με όσα κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ημέρες, παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις για τους κατόχους Tesla που θέλουν να κάνουν οποιοδήποτε service ή επισκευή στο αυτοκίνητό τους.
Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 61 κέντρα παροχής υπηρεσιών σε 24 πολιτείες, με άλλα 10 να βρίσκονται στο τελικό στάδιο της κατασκευής τους, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, χωρίς όμως να αναφέρεται συγκεκριμένη ημερομηνία για την έναρξη της λειτουργίας τους.
Κάπως έτσι, ένας κάτοχος Model X, αποκάλυψε στο Automotive News, ότι αναγκάστηκε να περιμένει μια εβδομάδα για να πάρει ένα απλό ανταλλακτικό της προβληματικής πόρτας του αυτοκινήτου και στη συνέχεια άλλες 10 ημέρες αναμονής για να διευθετηθεί ένα λάθος στο παράθυρο που δεν του επέτρεπε να κλείνει σωστά.
Όπως εξήγησε μάλιστα, ήταν κάτοχος και ενός Model S παλιότερα, για το οποίο δεν είχε αντιμετωπίσει κανένα αντίστοιχο ζήτημα, αλλά φαίνεται ότι η αύξηση της παραγωγής της εταιρείας, δεν έχει προβλέψει άμεσα και αυτή την παράμετρο.
Αντίστοιχα ένας άλλος ιδιοκτήτης Tesla, ο Chris Terry, ισχυρίστηκε ότι έπρεπε να περιμένει πέντε εβδομάδες για να επισκευαστεί το παρμπρίζ στο Model S του.
Εσείς τι λέτε, θα καταφέρει η Tesla να ανταποκριθεί στις προσδοκίες για μεγαλύτερη παραγωγή και άρα service, στα νέα της μοντέλα;