5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στιβαρό, με ποιοτική κύλιση και πολύ καλή ηχομόνωση, το Audi A6.
Test: Audi A6 1,8
40.569 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2015)
Το ανανεωμένο Audi A6 έρχεται με νέα αρχική επιλογή κινητήρα 1.800 κυβικών, κάνοντας «downsize» σε οικονομία, όχι όμως σε πολυτέλεια, άνεση, αλλά και απόδοση.
+ Ανεση, ασφάλεια, ποιότητα, κινητήρας κάτω από 2,0 λτ., ηχομόνωση, φρένα
- Κατανάλωση στην πόλη, ελαφρύ τιμόνι
Το A6, το μεγάλο μοντέλο της Audi βρίσκεται στην 4η γενιά του και πλέον, λανσάρεται στη χώρα μας στην ανανεωμένη του εκδοχή. Σε αυτήν, πέρα από τα διάφορα φρεσκαρίσματα στην εμφάνιση αλλά και την τονισμένη λίστα των τεχνολογικών συστημάτων του και τη μείωση του βάρους του, το A6 επαναφέρει μετά από μια 10ετία περίπου την επιλογή για κινητήρα κάτω από 2,0 λτ. (1,8 TFSI), με θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων, αλλά και τη φορολόγηση του ιδιοκτήτη του (χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης, χαμηλότερο τεκμήριο κ.λπ.).Όταν μάλιστα η επιλογή αυτή συνδυαστεί με το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη κιβώτιο S Tronic, όπως στο μοντέλο της δοκιμής, τότε έχουμε την πλέον οικονομική σε κατανάλωση βενζινοκίνητη έκδοση του A6, η οποία εντάσσεται και στη νέα γκάμα των «ultra», πιο οικολογικών Audi. Τιμολογιακά, η νέα αυτή επιλογή κοστίζει 46.200 ευρώ με απόσυρση, ενώ για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το κόστος είναι 43.200 ευρώ.
Πιο κομψόΣχεδιαστικά, οι αλλαγές στο ανανεωμένο μοντέλο είναι μικρές, κάνοντας το A6 να δείχνει ελαφρώς πιο κομψό και πιο «καθαρό» σε σχέση με πριν, με μικρές ενέσεις δυναμισμού όπως οι τονισμένοι πλαϊνοί αεραγωγοί του εμπρόσθιου προφυλακτήρα με το έξτρα μεταλλικό σιρίτι ή οι νέες τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης εκατέρωθεν του πίσω προφυλακτήρα. Φρεσκαρισμένα είναι και τα φωτιστικά, με φώτα ημέρας LED εμπρός και νέα, επίσης LED, πίσω φωτιστικά. Στο μοντέλο της δοκιμής, ο δυναμισμός τονίζεται και με το αεροδυναμικό πακέτο S line sports, με περιμετρικά σπόιλερ και «S line» λογότυπα.
Σχεδιαστικά, το πακέτο S line του μοντέλου της δοκιμής και οι τραπεζοειδείς πίσω εξατμίσεις, δίνουν μια πιο δυναμική παρουσία στο μεγάλο Audi.
Τακαρος na se diothroso evgene paliotera se 1.800cc episis i audi einai pios aksiopisti apo tin mercedes kai bmw kai eksisou piotiki se ilika kai kinitires isos kalitera apo tis alles dio.... o monos logos pou den tha poulisi stin ellada to A6 einai oti einai audi san onoma sta ellinika matia einai kapos katotero.... asxeta san autokinito einai anotero.... to amaksi auto gia ta kivika kai ta aloga einai apo ligo eos poli psofio kai den mpori na diksi tis aretes tou....a6 3.0tdi quatro kai tote vlepis ti simeni amaksi kai odigiki euxaristisi.....
Επιτέλους για πρώτη φορά έβγαλε η audi το Α6 με κινητήρα κάτω των 2.000 κυβικών!! Ποτέ δεν υπήρχε Α6 από το 1994 κάτω από 2.000 κυβικά. Αλλά εδώ και πάλι δεν θα πουλήσει ούτε καν 5 κομμάτια(παρά μόνο σε εταιρικές πωλήσεις) δυστυχώς γιατί έχει χαθεί η εμπιστοσύνη και ακόμη και όταν σύντομα σταματήσουν τα capital controls, ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει.
TO AYTOKINHTO AYTO EINAI ΔΥΝΑΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΩΝ 190 ΙΠΠΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΟΠΗ. ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ. Ο ΤΡΙΛΙΤΡΟΣ TDI ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΜΩΣ. ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΜΙΛΑΜΕ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3ΛΙΤΡΟΙ TDI ΑΠΟ 204 ΕΩΣ 258 ΑΛΟΓΑ ΤΗΣ AUDI.
AUDI PIO AKSIOPISTO APO MERCEDES? EDHO GELANE KAI I PETRES, H MERCEDES EINAI I KALITERI STON KOZMO SE OLA, OIKONOMIKO, AKSIOPISTO, ASTERI STO DHROMO,ANETO KAI ALA, KAI ALA, KAI ALA, EXEI DIARKIA ZOIS GIA PLAKA 1000000km