4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το εμπρόσθιο τμήμα του Q3 έγινε πιο macho, με νέα μάσκα και προφυλακτήρα, ενώ τα φώτα είναι xenon με τεχνολογία LED φώτων ημέρας, στο στάνταρ εξοπλισμό, γεγονός που καθιστά περιττούς του προβολείς ομίχλης.
Test: Audi Q3 1.4 Auto
126.467 Επισκέψεις στο άρθρο (26/12/2015)
Δοκιμάζουμε το Audi Q3, με τον κινητήρα 1,4 TFSI των 150 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (CoD). Εδώ στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic.
Στα γρήγορα:
• 1,4 turbo βενζίνη με 150 PS
• 0-100 σε 8,7 δλ.
• Με 30.140 ευρώ
+ Ποιότητα, κύλιση, άνεση, τεχνολογία, κιβώτιο, εικόνα
- Kατανάλωση στην πράξη, κόστος αυτόματου κιβωτίου
Το πρώτο compact SUV της Audi, το Q3, παρουσιάστηκε το 2011, πλέον διατίθεται με ακόμη πιο πλούσια γκάμα κινητήρων. Με δεδομένο το υψηλό επίπεδο κατασκευής και την premium τοποθέτηση στην αγορά, το δοκιμάζουμε με το νέο (και πιο δημοφιλή στην Ελλάδα) κινητήρα 1,4 TFSI των 150 ίππων, που, πλέον συνδυάζεται με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (Cylinder on Demand – CoD).
Εμφάνιση: Μάσκα ομορφιάς
Το Audi Q3 ανανεώθηκε στις αρχές του 2015 και χαρακτηρίζεται από τις αλλαγές στη σχεδίασή του, κυρίως μπροστά. Εδώ, οι σχεδιαστές της Audi έχουν τονίσει τη χαρακτηριστική πολυγωνική γρίλια της μάσκας, με τα ανώτερα άκρα της να εφάπτονται πλέον πάνω στα εμπρόσθια φωτιστικά, που έχουν ανασχεδιαστεί ελαφρώς και φέρουν στάνταρ Xenon λαμπτήρες με LED φώτα ημέρας, τα οποία καταργούν την ανάγκη για προβολείς ομίχλης. Αλλαγμένος είναι και ο προφυλακτήρας στο κάτω κυρίως τμήμα του, ενώ ελαφρώς μεγαλύτερες είναι οι πλαϊνές εισαγωγές. Μικρότερες είναι οι αλλαγές στο πίσω τμήμα, εκεί όπου η Audi έχει λειάνει ελαφρώς τις άκρες των φωτιστικών και έχει φρεσκάρει την εικόνα του προφυλακτήρα, στο κομμάτι του διαχύτη, ενώ υπάρχουν και χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης. Επίσης, υπάρχει και νέα γκάμα τροχών αλουμινίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για AUDI Q3
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Q3/1.4TFSI / 150 PS Audi, έχω κάνει test drive και διεπίστωσα την όντως εξαιρετική συμπεριφορά του στον δρόμο , αλλά και την ποιότητα κατασκευής του όλου αμαξώματος που το εντάσσει πράγματι στην premium κατηγορία. Στο μόνο για το οποίο έχω σχετικές αμφιβολίες δεν είνε ο μικρός κινητήρας των 1400 κ.εκ, αλλά η οικονομία στα καύσιμα ( βενζίνη) , έστω και CoD. Εκτιμώ οτι με diesel uαύσιμο η οικονομία του θα ήταν μεγάλη. Βέβαια νομίζω ότι κατασκευάζεται και με πετρελαιομηχανή , αλλά στα 2.0 lit και με κόστος αγοράς νομίζω πολύ πιο μεγάλο.Ωστόσο οι εντυπώσεις μου ήταν θαυμάσιες και για τούτο το μοντέλο της πρωτοπόρου κατασκευάστριας Γερμανικής Εταιρείας.