5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Εξαιρετικό οδηγικά το Audi TTS το οποίο είναι πολύ γρήγορο αλλά χωρίς να θυσιάζει άνεση και ποιότητα κύλισης.
Test: Audi TTS quattro
35.149 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2016)
Στρίβει σαν τρένο, επιταχύνει εκρηκτικά, «ακούγεται» υπέροχα, προσφέρει δυνατές οδηγικές συγκινήσεις και έχει το δικό του ιδιαίτερο στυλ. Δεν τα λες και άσχημα τα διαπιστευτήρια του νέου Audi TTS των 310 ίππων…
What is new
- Με 2λιτρο TFSI και 310 άλογα
- Τετρακίνητο
- 0-100 σε 4,4 δλ. και 60-100 σε 2,3 δλ.
+ Κινητήρας- εκρηκτικές επιδόσεις, ευχρηστία, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής και high-tech αίσθηση καμπίνας, ταχύτητα αλλαγών στο ανέβασμα, 5ετής εγγύηση
- Κατανάλωση, άνεση ανάρτησης, ελαφρύ τιμόνι, συνεργασία οδηγού-κιβωτίου στη γρήγορη οδήγηση
Αυτό είναι το ισχυρότερο Audi TT 3ης γενιάς: Αποκλειστικά τετρακίνητο, με επιλογή σε 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή σε ισάριθμων σχέσεων ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG, όπως αυτό της δοκιμής, και φυσικά 2λιτρο κινητήρα TFSI με 310 άλογα! «Φορώντας» ουσιαστικά τα μηχανικά μέρη των VW Golf R / VW Scirocco R, αυτό το TT προκαλεί στα ίσια με τις επιδόσεις του κουπέ μοντέλα, όπως η πισωκίνητη Porsche Cayman (265 ίπποι και 91.700 ευρώ στη βασική της έκδοση) ή αν θέλετε και την κουπέ/καμπριολέ BMW Z4 sDrive35i (306 ίπποι και 73.150 ευρώ).
Και δεν του φαίνεται…
Μόνο τα λογότυπα στη μάσκα εμπρός και στο πίσω μέρος και οι δύο διπλές εξατμίσεις, που προβάλουν από τον διαχύτη αέρα θα καταδείξουν πως το κορυφαίο ΤΤ δεν χωρατεύει… Από εκεί και πέρα μια προσεκτική ματιά θα κάνει αισθητό το «γέμισμα» των θόλων από τους μεγάλους τροχούς, ενώ υπάρχει και αυτόματα αναπτυσσομένη αεροτομή για τη δημιουργία αυξημένης κάθετης αεροδυναμικής πίεσης πάνω από τα 120 χλμ./ώρα.
Τιμή για λίγους
Σίγουρα στις μέρες μας μια τιμή τα 75.600 ευρώ θα μπορούσε να θεωρηθεί προκλητική. Δεν γυρίζει όμως όλος ο κόσμος γύρω από την Ελλάδα. Η τιμή του Audi TTS, που διαθέτει 5ετή εγγύηση, συνοδεύεται από ένα υπερπλήρες πακέτο στάνταρ εξοπλισμού, αλλά κυρίως από επιδόσεις για τις οποίες για μια Porsche Cayman θα χρειαστεί να πληρώσεις πάνω από 100.000 ευρώ.
Προκλητικό, όμορφο, ικανό και οδηγικά απολαυστικό το TTS quattro.
Ειναι αστειο να σκεφτεις οτι δυο λιτρα μπορεις να τα πληρωσεις 75.600 ευρω γιατι τοσα ζητουν οι γερμανοι για το audi με σκοπο να τιθασευσουν τα 310 αλογα του,νομιζω οι ανθρωποι εχουν ξεφυγει τελειως....να ειναι καλα βεβαια γιατι μας εκαναν να ευθυμησουμε παλι!! Και ακουω να φωναζουν αγριεμενα διαφοροι οτι ειναι πανακριβο το toyota GT86-subaru BRZ στα 43.650 και 36.850...δεν κοιταξαν προφανως στην αλλη πλευρα για να σκασουν στα γελια!! Αν υπαρχουν φανατισμενη που θα το αγορασουν τους ευχομαι με το καλο να πραγματοποιησουν το ονειρο τους...εγω θα χτυπουσα το impreza wrx sti με 25 χιλιαρικα κατω θα ειχα αμαξαρα στα χερια μου και θα εκανα διακοπες πολυτελειας κυριοι με τα υπολοιπα που θα ειχα στην τσεπη....αυτο!!
Η πραγματική τιμή του θα έπρεπε να είναι 5.000 φθηνότερο από το focus RS που κοστίζει 45.000.
Πολύ με προβλημάτισαν όσα είπατε ρε παιδιά. Εξέτασα προσεκτικά τη λίστα με τα αναφερόμενα υποψήφια προς αγορά αυτοκίνητα, δηλαδή τα Audi TTS, Subaru BRZ, Toyota GT86 και τα 2λιτρα τέρατα βελτιωμένα από την AMG, και τελικά αποφάσισα να πάρω ένα Dacia Duster.
Το 4,4 χλωμό το κόβω στο ττ,κατα τα άλλα συμφωνώ με τον πειραιώτη αμαξάρα το scooby με πραγματική τετρακίνηση με διαφορικά κι όχι ηλεκτρικά παπατσιλικια της vw,κι όσο για τα τέρατα της AMG δεν φαντάζομαι να τους ενοχλεί η καθυστέρηση στην αριστερή λουρίδα μαθημενοι είναι στην.... αναμονή περιμένοντας να επισκευαστεί ξανά για.. πολλοστή φορά ο ντοπαρισμενος κινητήρας τους
Ρε συ Πειραιώτη , το ΤΤ απλή έκδοση δεν έχει για να την συγκρίνεις με τα Ιαπωνικά θαύματα της τεχνολογίας; Και κάτι τελευταίο , πηγαίνοντας με το Σουμπαρού των 50 χιλιάδων ευρώ χλιδάτες διακοπές , καλό θα ήταν να μην πιάνεις την αριστερή λωρίδα γιατί κυκλοφορούν και κάτι δίλιτρα AMG Γερμανικά τέρατα που κι αυτά κοστίζουν πενήντα χιλιάρικα και είναι αμαρτία να τα καθυστερείς.
Το καλυτερο για γκομενακια το TT,αλλα δυστυχως στην Ελλαδα ειναι ΠΟΛΥ ακριβοτερο σε σχεση με γερμανια... Ο αλλος λεει για το brz,που αμα σε δει η γκομενα να πλησιαζεις σε αυτη τη καγκουρομηχανη σε χωρισε επι τοπου!
Οι τιμές ΟΛΩΝ πλέον των οχημάτων τηρουμένων των μισθών, των οικονομικών συγκυριών, της ποιότητας κατασκευής της συνολικής κάθε οχήματος, κ.τ.λ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ, ΚΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ... Απλά λόγω ιδιοσυγκρασίας έθνους οι Γερμανοί είναι οι πιο υπερβολικοί...