Test Center by AutoΤρίτη: Είναι όσο καλή φαίνεται η Alfa Romeo Tonale;
Η Alfa Romeo Tonale συγκρίνεται με όλα τα mild hybrid SUV που έχουν δοκιμαστεί από το Test Center μας. Πώς τα καταφέρνει σε επιδόσεις, κατανάλωση, χώρους και τις υπόλοιπες δοκιμασίες που την έχουμε υποβάλλει;
Η Alfa Romeo Tonale στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη Test Center
H Alfa Romeo Giulia είναι όνειρο, η Stelvio είναι κάτι παραπάνω από ένα SUV, όμως, η σχεδιασμένη από τα χέρια του «δικού μας» Αλέξανδρου Λιώκη, νέα Tonale που είναι εδώ και λίγο καιρό διαθέσιμη στην χώρα μας, φέρνει την αύρα της ιταλικής φίρμας στην δημοφιλή κατηγορία των οικογενειακών SUV και αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή για να εισέλθει κανείς στον γεμάτο συναισθήματα και ιταλικό ταπεραμέντο κόσμο της Alfa Romeo.
Σε αυτό το θέμα, θα συγκρίνουμε τη νέα Tonale με 36 άλλα mainstream και premium ήπια υβριδικά SUV που, όπως και η Ιταλίδα, έχουν περάσει την πόρτα του γκαράζ μας και συνεπώς, από τις απαιτητικές δοκιμασίες του AutoΤρίτη Test Center. Από τα χέρια μας, έχουν δοκιμαστεί οι δύο mild hybrid εκδόσεις της Alfa Romeo Tonale στα 130 και 160 άλογα με αυτόματο κιβώτιο της φίρμας.
Σημειώνουμε πως για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την επίδοσή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε άλλωστε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική βαθμολογία.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 15º | 5º | 4º | |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 3º | 27º | 1º | |
3º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 2º | 27º | 5º | |
4º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 6º | 15º | 16º | |
5º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 9º | 13º | 15º | |
6º | MERCEDES GLB 200 163ps | 19º | 9º | 14º | |
7º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 25º | 17º | 2º | |
8º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 33º | 6º | 7º | |
9º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 10º | 15º | 21º | |
10º | MERCEDES GLA 200 163ps | 16º | 23º | 7º | |
11º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 36º | 3º | 9º | |
12º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 20º | 2º | 29º | |
13º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 7º | 13º | 31º | |
14º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 23º | 19º | 10º | |
15º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 31º | 4º | 18º | |
16º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 11º | 17º | 25º | |
17º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 12º | 19º | 24º | |
18º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 35º | 10º | 11º | |
19º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 8º | 29º | 19º | |
20º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 34º | 1º | 22º | |
21º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 29º | 10º | 19º | |
22º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 32º | 22º | 5º | |
23º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 37º | 12º | 11º | |
24º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 24º | 34º | 3º | |
25º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 26º | 6º | 30º | |
26º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 21º | 25º | 16º | |
27º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 28º | 23º | 13º | |
28º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1º | 32º | 35º | |
29º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 30º | 6º | 32º | |
30º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 13º | 30º | 28º | |
31º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 27º | 19º | 27º | |
32º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 21º | 30º | 22º | |
33º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 5º | 35º | 34º | |
34º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 14º | 26º | 37º | |
35º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 4º | 37º | 36º | |
36º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 18º | 35º | 25º | |
37º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 17º | 33º | 33º |
Ποια πληρώνουν λιγότερα ευρώ για καύσιμα/έτος
Ποια πληρώνουν λιγότερα ευρώ για καύσιμα/έτος
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι. Οι τιμές των καυσίμων έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές στο Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών ΚαυσίμωνΜάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κόστος Καυσίμου / Έτος | |
---|---|---|
1º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1748 |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 1754 |
3º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 1833 |
4º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 2031 |
5º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 2073 |
6º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 2127 |
7º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 2149 |
8º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 2160 |
9º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 2193 |
10º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 2229 |
11º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 2248 |
12º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 2270 |
13º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 2286 |
14º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 2313 |
15º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 2320 |
16º | MERCEDES GLA 200 163ps | 2341 |
17º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 2368 |
18º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 2384 |
19º | MERCEDES GLB 200 163ps | 2439 |
20º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 2445 |
21º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 2518 |
22º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 2518 |
23º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 2538 |
24º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 2540 |
25º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 2543 |
26º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 2552 |
27º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 2565 |
28º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 2598 |
29º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 2609 |
30º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 2614 |
31º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 2642 |
32º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 2674 |
33º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 2676 |
34º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 2812 |
35º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 2888 |
36º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 2920 |
37º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 2926 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,9 |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 6 |
3º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 6,3 |
4º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,7 |
5º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 7,9 |
6º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 8,1 |
7º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 8,3 |
8º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 8,5 |
9º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 8,5 |
10º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 8,6 |
11º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8,7 |
12º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 8,7 |
13º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 8,8 |
14º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,9 |
15º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 9,2 |
16º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 9,2 |
17º | MERCEDES GLA 200 163ps | 9,4 |
18º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 9,4 |
19º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9,5 |
20º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 9,5 |
21º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 9,7 |
22º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 9,7 |
23º | MERCEDES GLB 200 163ps | 9,8 |
24º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 9,8 |
25º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 10 |
26º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 10,1 |
27º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 10,2 |
28º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 10,2 |
29º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 10,4 |
30º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 10,5 |
31º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 10,5 |
32º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 10,5 |
33º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 10,7 |
34º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 10,8 |
35º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 11,2 |
36º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 11,5 |
37º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 11,7 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 6,7 |
2º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 6,8 |
3º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 7,2 |
4º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 7,4 |
5º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 7,4 |
6º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 7,5 |
7º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,5 |
8º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 7,8 |
9º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8 |
10º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
11º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,1 |
12º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 8,1 |
13º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8,2 |
14º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 8,3 |
15º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,3 |
16º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 8,5 |
17º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 8,5 |
18º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 8,5 |
19º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 8,5 |
20º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 8,5 |
21º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 8,6 |
22º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8,6 |
23º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 8,6 |
24º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 8,7 |
25º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 8,7 |
26º | MERCEDES GLA 200 163ps | 8,7 |
27º | MERCEDES GLB 200 163ps | 9 |
28º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9 |
29º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9,1 |
30º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 9,2 |
31º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 9,3 |
32º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 9,3 |
33º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 9,5 |
34º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 9,6 |
35º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 10,1 |
36º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 10,1 |
37º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 10,2 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 1000 |
2º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 982 |
3º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 964 |
4º | MERCEDES GLB 200 163ps | 963 |
5º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 951 |
6º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 930 |
7º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 922 |
8º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 917 |
9º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 914 |
10º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 911 |
11º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 909 |
12º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 909 |
13º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 909 |
14º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 887 |
15º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 887 |
16º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 877 |
17º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 866 |
18º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 857 |
19º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 857 |
20º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 853 |
21º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 841 |
22º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 833 |
23º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 831 |
24º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 831 |
25º | MERCEDES GLA 200 163ps | 827 |
26º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 820 |
27º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 818 |
28º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 794 |
29º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 786 |
30º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 785 |
31º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 782 |
32º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 781 |
33º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 769 |
34º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 769 |
35º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 769 |
36º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 764 |
37º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 753 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps |
2º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps |
3º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps |
4º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
5º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps |
6º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps |
7º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps |
8º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
9º | MERCEDES GLB 200 163ps |
10º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps |
11º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
12º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps |
13º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps |
14º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps |
15º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps |
16º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps |
17º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps |
18º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps |
19º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
20º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps |
21º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps |
22º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps |
23º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps |
24º | MERCEDES GLA 200 163ps |
25º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
26º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps |
27º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps |
28º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps |
29º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
30º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps |
31º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps |
32º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
33º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
34º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps |
35º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps |
36º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps |
37º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 142,8 |
2º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 142,8 |
3º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 141,5 |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 141,5 |
5º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 141,0 |
6º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 141,0 |
7º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 141,0 |
8º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 140,8 |
9º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 140,0 |
10º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 140,0 |
11º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 139,9 |
12º | MERCEDES GLA 200 163ps | 139,5 |
13º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 139,5 |
14º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 139,5 |
15º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 139,5 |
16º | MERCEDES GLB 200 163ps | 139,4 |
17º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 139,3 |
18º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 139,2 |
19º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 139,2 |
20º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 139,2 |
21º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 139,0 |
22º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 138,8 |
23º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 138,7 |
24º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 137,5 |
25º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 137,5 |
26º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 137,5 |
27º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 137,5 |
28º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 137,5 |
29º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 136,5 |
30º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 135,0 |
31º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 134,9 |
32º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 134,0 |
33º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 134,0 |
34º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 133,8 |
35º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 133,8 |
36º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 133,8 |
37º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 133,8 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 19,0 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 18,8 |
3º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 18,8 |
4º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 18,2 |
5º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 18,2 |
6º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 18,0 |
7º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 18,0 |
8º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 17,5 |
9º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 17,5 |
10º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 17,5 |
11º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 17,5 |
12º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 17,5 |
13º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 17,2 |
14º | MERCEDES GLB 200 163ps | 16,6 |
15º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 16,2 |
16º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 16,0 |
17º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 16,0 |
18º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 16,0 |
19º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 16,0 |
20º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 15,5 |
21º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 15,5 |
22º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 15,5 |
23º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 15,5 |
24º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 14,6 |
25º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 14,2 |
26º | MERCEDES GLA 200 163ps | 14,0 |
27º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 14,0 |
28º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 14,0 |
29º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 13,8 |
30º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 13,8 |
31º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 13,8 |
32º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 13,8 |
33º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 13,2 |
34º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 13,0 |
35º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 12,6 |
36º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 12,6 |
37º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 12,2 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8,1 |
2º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8,1 |
3º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 7,5 |
4º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 7,5 |
5º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 7,5 |
6º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 7,0 |
7º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 7,0 |
8º | MERCEDES GLB 200 163ps | 6,6 |
9º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 6,6 |
10º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 6,2 |
11º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 5,8 |
12º | MERCEDES GLA 200 163ps | 5,8 |
13º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 5,5 |
14º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 5,5 |
15º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 5,5 |
16º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 5,5 |
17º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 5,0 |
18º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 5,0 |
19º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 4,8 |
20º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 4,8 |
21º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 4,5 |
22º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 4,5 |
23º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 4,5 |
24º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 3,8 |
25º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 3,4 |
26º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 3,2 |
27º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 3,2 |
28º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 2,9 |
29º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 2,8 |
30º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 2,8 |
31º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 2,6 |
32º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 2,6 |
33º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 2,6 |
34º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 2,5 |
35º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 1,5 |
36º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1,5 |
37º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 1,2 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 645 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 615 |
3º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 615 |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 580 |
5º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 577 |
6º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 575 |
7º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 562 |
8º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 562 |
9º | MERCEDES GLB 200 163ps | 560 |
10º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 558 |
11º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 540 |
12º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 530 |
13º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 530 |
14º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 521 |
15º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 521 |
16º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 520 |
17º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 520 |
18º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 514 |
19º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 513 |
20º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 504 |
21º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 504 |
22º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 500 |
23º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 500 |
24º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 452 |
25º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 450 |
26º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 450 |
27º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 445 |
28º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 445 |
29º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 440 |
30º | MERCEDES GLA 200 163ps | 435 |
31º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 435 |
32º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 430 |
33º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 430 |
34º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 430 |
35º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 424 |
36º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 380 |
37º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 380 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps |
2º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps |
3º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps |
4º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps |
5º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps |
6º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps |
7º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
8º | MERCEDES GLA 200 163ps |
9º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps |
10º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
11º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
12º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps |
13º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps |
14º | MERCEDES GLB 200 163ps |
15º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps |
16º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps |
17º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
18º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
19º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps |
20º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
21º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps |
22º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps |
23º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps |
24º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps |
25º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps |
26º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps |
27º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps |
28º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps |
29º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps |
30º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps |
31º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps |
32º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps |
33º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
34º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps |
35º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
36º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps |
37º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 10 |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 10 |
3º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 10 |
4º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 10 |
5º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 9 |
6º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 9 |
7º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 9 |
8º | MERCEDES GLA 200 163ps | 9 |
9º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9 |
10º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 9 |
11º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 9 |
12º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 9 |
13º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 9 |
14º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 9 |
15º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 9 |
16º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 9 |
17º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 9 |
18º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 9 |
19º | MERCEDES GLB 200 163ps | 9 |
20º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 9 |
21º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9 |
22º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 9 |
23º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9 |
24º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 8 |
25º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8 |
26º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 8 |
27º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 8 |
28º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8 |
29º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 8 |
30º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 8 |
31º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8 |
32º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 8 |
33º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 8 |
34º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 8 |
35º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
36º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 8 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 33,9 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 34,4 |
3º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 34,5 |
4º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 35 |
5º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 35,1 |
6º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 35,1 |
7º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 35,3 |
8º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 35,5 |
9º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 35,5 |
10º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 35,7 |
11º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 35,9 |
12º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 36,2 |
13º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 36,3 |
14º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 36,5 |
15º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 36,6 |
16º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 36,6 |
17º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 36,7 |
18º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 37 |
19º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 37,1 |
20º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 37,1 |
21º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 37,3 |
22º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 37,3 |
23º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 37,4 |
24º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 37,7 |
25º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 37,8 |
26º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 38 |
27º | MERCEDES GLA 200 163ps | 38 |
28º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 38,1 |
29º | MERCEDES GLB 200 163ps | 38,3 |
30º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 38,4 |
31º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 38,4 |
32º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 38,6 |
33º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 38,7 |
34º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 38,9 |
35º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 39 |
36º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 39,4 |
37º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 39,6 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | MERCEDES GLA 200 163ps | 4,35 |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 160CV FWD 160ps | 4,4 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 4,44 |
4º | MERCEDES GLA 200 4MATIC 8G-DCT 163ps | 4,53 |
5º | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 4,54 |
6º | MERCEDES GLB 200 163ps | 4,56 |
7º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 4,63 |
8º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 4,7 |
9º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 4,8 |
10º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 4,8 |
11º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 4,89 |
12º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 4,9 |
13º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 5,14 |
14º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 5,16 |
15º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 5,17 |
16º | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | 5,2 |
17º | RENAULT AUSTRAL 1.3 mHEV AUTO 160 158ps | 5,2 |
18º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 5,29 |
19º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 5,49 |
20º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 5,52 |
21º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 5,78 |
22º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,8 |
23º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 6,1 |
24º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 6,5 |
25º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 6,81 |
26º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 7,02 |
27º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 7,09 |
28º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,12 |
29º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,32 |
30º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 7,4 |
31º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 7,5 |
32º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 7,59 |
33º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 7,8 |
34º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 8,1 |
35º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,32 |
36º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 9,05 |
37º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 9,14 |