6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στο χώμα, το Discovery Sport δεν νιώθει πως είναι εκτός έδρας. Τα πάει πολύ καλά.
Test: Discovery Sport 2,2
70.232 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2016)
Tο Discovery Sport απευθύνεται σε αυτούς που γνωρίζουν, και σε όσους θέλουν να ξεχωρίσουν. Το δοκιμάζουμε με τον 2,2 λτ. πετρελαιοκινητήρα των 190 ίππων.
Η εξελιγμένη τετρακίνηση του Discovery Sport σε κάνει οδηγάρα εκτός δρόμου, ακόμη και όταν έχεις μικρή εμπειρία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
• Είναι 2,2 turbodiesel με 190 ίππους• Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
+ Τετρακίνηση, εκτός δρόμου δυνατότητες, ποιότητα κατασκευής
- Κλίσεις υπό πίεση, πληροφόρηση τιμονιού, κατανάλωση
Το νέο Land Rover Discovery Sport είναι ουσιαστικά ο αντικαταστάτης του Freelander II και τοποθετείται στα μεσαία πολυτελή SUV όπου βρίσκει αντιμέτωπα τα γερμανικά πάντσερ, ήτοι τα Audi Q5, BMW X3 και Mercedes GLK. Το όνομά του λέει πολλά για το χαρακτήρα του, αφού το πρώτο συνθετικό (Discovery) παραπέμπει στο μεγαλύτερο αδερφό του και αποκαλύπτει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, ενώ το δεύτερο (Sport) υποδηλώνει πως έχει αυτό που έλειπε από το Freelander II, δηλαδή είναι πιο ραφιναρισμένο στην άσφαλτο και φιλικό στη καθημερινή χρήση.
Με εντυπωσιακή σχεδίαση
Το Land Rover Discovery Sport δεν περνάει απαρατήρητο στο δρόμο. Το αντίθετο μάλιστα. Έχει πολύ πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση από τους ανταγωνιστές του και καταφέρνει να σε κερδίσει αμέσως με το εκλεπτυσμένο του στιλ, στο οποίο θα βρείτε πολλά κοινά σημεία με τα επίσης γοητευτικά Range Rover Sport και Evoque. Δυνατά του σημεία είναι βέβαια τα εκλεπτυσμένα φανάρια, η επιθετική μούρη με τη λέξη Discovery να ξεχωρίζει στο καπό, και το πλαϊνό μέρος γιατί έχει καταφέρει να έχει κοντούς προβόλους (προσόν για εκτός δρόμου) αλλά δείχνει συμμετρικό και δυναμικό. Με λίγα λόγια, έχει χαρακτήρα και ξεχωρίζει.