81.198 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/5/2016
Σχεδιαστικά η καμπίνα έχει λιτές γραμμές και σίγουρα θα μπορούσε να έχει λιγότερο μουντό διάκοσμο. Ωστόσο η στραμμένη προς τον οδηγό κεντρική κονσόλα προσδίδει έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Η ποιότητα δεν αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία με τα σκληρά πλαστικά να κυριαρχούν. Εξαίρεση αποτελεί η μαλακή επένδυση στο εμπρός μέρος του ταμπλό και στα πλευρικά της κεντρικής κονσόλας, καθώς και το γυαλιστερό μαύρο πλαστικό στο πάνω μέρος της. Η συναρμογή πάντως είναι κορυφαία. Στη διαφορετικότητα της κατασκευής συντελεί το υπερυψωμένο διαχωριστικό ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, η σειρά με τους 3 αεραγωγούς μπροστά από τον συνοδηγό, το 3D εφέ του ταχύμετρου και τα κουμπιά touch του κλιματισμού. Μια ακόμη έκπληξη ευχάριστη έχει να κάνει με την σχετικά χαμηλή θέση οδήγησης, που είναι πιο κοντά σε συμβατικό μοντέλο, παρά σε crossover.
Η τιμή το καίει εντελώς το αμάξι. Δε φταίει άμεσα ο σαρακακης αλλά ο φόρος ταξινόμησης. Αν βγει ο φόρος ταξινόμησης το αμάξι έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Ο σαρακακης πρέπει να κάνει ένα deal με τη Honda τέτοιο όπως και ο Θεοχαράκης, η CosmoCar η Mercedes και πολλοί άλλοι που θα βοηθήσουν τα αμάξια να έχουν καλύτερη τιμή. Δε γίνετε ένα αμάξι σαν το HR-V που υπάρχει λίστα αναμονής 6 μήνες σε όλη την Ευρώπη στην Ελλάδα να μη πουλάει καθόλου.
Αυτοκινητο εξαιρετικο τιμη ομως θανατος!! Παλι εκανε το θαυμα του ο κυριος σαρακακης!!
Η τιμή το καίει εντελώς το αμάξι. Δε φταίει άμεσα ο σαρακακης αλλά ο φόρος ταξινόμησης. Αν βγει ο φόρος ταξινόμησης το αμάξι έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Ο σαρακακης πρέπει να κάνει ένα deal με τη Honda τέτοιο όπως και ο Θεοχαράκης, η CosmoCar η Mercedes και πολλοί άλλοι που θα βοηθήσουν τα αμάξια να έχουν καλύτερη τιμή. Δε γίνετε ένα αμάξι σαν το HR-V που υπάρχει λίστα αναμονής 6 μήνες σε όλη την Ευρώπη στην Ελλάδα να μη πουλάει καθόλου.