2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Panda είναι το μοναδικό 5θυρο μίνι με πετρελαιοκινητήρα.
Test: Panda 1,3 ΜΤJ 95
53.242 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2016)
Το Panda, που είναι το μοναδικό πετρελαιοκίνητο πεντάθυρο μίνι της αγοράς, «φόρεσε» τον 1,3 λτ. turbodiesel της Fiat με τα 95 άλογα παίζοντας ακόμη καλύτερα τον ρόλο του στην σκηνή των αστικών (και όχι μόνο) μετακινήσεων.
Whats new
1,3 diesel Euro 6 με 95 άλογα
Καλύτερη λειτουργία και επιτάχυνση
Καίει 4,4 λτ./100
Από 11.964 ευρώ
+ Εμφάνιση-νεανικός χαρακτήρας, κινητήρας-οικονομία καυσίμου, ευελιξία, πρακτικότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, θέση οδήγησης
- Aπουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο, κάποιες αναπηδήσεις του πίσω άξονα σε υψηλή ταχύτητα
Fiat Panda 75 VS 95
Ισχύς:75 VS 95 ίπποι
Ροπή: 190 VS 200 Nm
0-100: 12,7 VS 10,9 δλ.
60-100 με 4η: 6,8 VS 6,2 δλ.
Τελική: 168 VS 182 χλμ./ώρα
Kατανάλωση: 4,9 VS 4,4 λτ/100 χλμ.
Eκπομπές CO2: 104 VS 94 γρ./χλμ.
Ήταν θέμα χρόνου για την Fiat να «φορέσει» στο Panda τη νεότερη εκδοχή του 1,3 turbodiesel κινητήρα της. Αυτός πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και προσφέρει περισσότερη δύναμη (95 από 75 άλογα) σε συνδυασμό με βελτιωμένη κατανάλωση (3,6 λτ./100 χλμ. από 3,9 και εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ από 104). Κατά τα άλλα, το μίνι μοντέλο της Fiat δεν έχει κάποια αλλαγή, παρά μόνο στο λανσάρισμα της έκδοσης K-Way. Το πετρελαιοκίνητο Fiat Panda με τα 95 άλογα κοστίζει 11.964 ευρώ στην έκδοση Pop (με απόσυρση και προσφορά).
Περί έκδοσης K-Way
Η εν λόγω έκδοση του Panda προέκυψε σε συνεργασία με την εταιρεία μόδας K-Way και εστιάζει στο στιλ, προσφέροντας 20 χρωματικούς συνδυασμούς (με έξι χρώματα αμαξώματος, μπλε, λευκό, μαύρο, κόκκινο, κίτρινο και πορτοκαλί, όπως και τέσσερα χρώματα για τα καλύμματα των καθρεπτών και ζαντών). Το εν λόγω Panda χαρακτηρίζεται από το συνδυασμό των χρωμάτων της K-Way (κίτρινο, πορτοκαλί και μπλε) και λεπτομέρειες με κομψό χρωματισμό τιτανίου, όπως τα εμπρός και πλευρικά λογότυπα και σημεία στους καθρέφτες και στα πλαϊνά. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μπλε/γκρι καθίσματα με οικολογικό δέρμα με το λογότυπο της K-Way, οι ζώνες ασφαλείας και τα πλαστικά «πατάκια» στα χρώματα της Κ-Way, το μπλέ ταμπλό και ο ασημί πίνακας οργάνων. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν δυο τσέπες στις πλάτες τους εφοδιασμένες με «VISIBAG», τα ειδικά γιλέκα ασφαλείας που σχεδιάστηκαν για τη Fiat από την K-Way. Η τιμή της έκδοσης Κ-Way είναι 12.890 ευρώ.
Το νέο Panda έχει πολλές εκδόσεις με διαφορετικό στυλ.
Ήταν και είναι απλά το κορυφαίο μίνι μακράν. Δεν του έλειπε τίποτα, πόσο μάλλον τώρα. Το σημαντικότερο είναι ότι είναι απίστευτα οικονομικό στην συντήρηση σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, αφού έχεις πάρα πολλές επιλογές για το πρόγραμμα συντήρησης με σχεδόν τα μισά συνεργεία στην Ελλάδα να το ξέρουν το αυτοκίνητο πολύ καλά. Τώρα εάν έχεις και καλό και τίμιο μηχανικό φτάνεις τα 500.000χλμ πίνοντας νερό στο όνομά του. Τα περί εγγυήσεις είναι τριτεύον αφού είναι εξαιρετικά αξιόπιστο αλλά και εάν ακόμα χρειαστείς κάτι πέρα από την ακριβή αντιπροσωπεία θα βρεις τουλάχιστον 10 διαφορετικούς κατασκευαστές προμηθευτές στο ιντερνετ για οποιοδήποτε ανταλλακτικό και σε ότι ποιότητα εσύ θελήσεις. Να σημειώσω ότι είχα Suzuki SS40 και μετά δεύτερο Suzuki SB305 με 140.000χλμ το πρώτο και 205.000χλμ. το δεύτερο. Πανάκριβα και τα δύο στα ανταλλακτικά τους σε σχέση με το panda και εντέλει αναξιόπιστα αφού είχα μείνει κάμποσες φορές και κάθε 40.000χλμ. και στα δύο ήθελα φλάντζες και πλάνισμα καπάκι πέρα από το σερβις, και ηλεκτρικά είχα αντιμετωπίσει και μεγάλο πρόβλημα με την συμπεριφορά τους. Τα δε ανταλλακτικά φανοποιίας απλά απλησίαστα. Για αυτό panda και πάλι panda μακράν απλά είναι αυτοκίνητο, με σωστά κρατήματα, πάμθηνα ανταλλακτικά πολύ αξιόπιστο και οικονομικότατο στην βενζίνη, στο πετρέλαιο δίνει ρέστα.
Γιατί δεν υπάρχει άλλο πεντάθυρο diesel κύριοι? Το μέγεθος και η τιμή του αυτοκινήτου αναγκαστικά το βάζει απέναντι από αυτοκίνητα της. Citroën της ΚΙΑ της Hyundai μη μαινετε στο διαχωρισμό mini με super mini σ αυτές τις περιπτώσεις.
Εγγύηση 2 έτη στα μηχανικά μέρη και εδώ όπως και στο γενικότερο πλαίσιο της Fiat Group. Απλά γελάμε.... Λες και αγοράζεις ξυριστική μηχανή ή κινητό μόνο που αυτά δεν κοστίζουν χιλιάδες Euro...
4 χρονια έχουν Τονυ. Το έχουν κάνει 2+2 για να μειώσουν την τιμή στα αμάξια, θα μπορούσαν αυτό το επιπλέον 200αρι να το έχουν μέσα στην τιμή αγοράς του αμαξιού
Στον Σφακιανάκη που ρώτησα 2 μου έχουν πει, το ίδιο ισχύει για για το fiat 500. Και 4 να είναι και πάλι λίγα είναι. 4 έδινε η Citroen το 2009!! Για Mito δεν συζητάμε έχουν μοντέλα με προπέρσινα μοτέρ euro 5 και ΙΣΩΣ έρθει το euro 6 μοτέρ τον Ιούλιο...