Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική δοκιμή του νέου Suzuki Ignis στο τεύχος του περιοδικού AutoΤριτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.
Test: Suzuki Ignis 1,2 90 PS
19.476 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2016)
Μετά από 8 χρόνια απουσίας, το όνομα Ignis επανέρχεται στην αγορά. Το νέο μίνι μοντέλο της Suzuki διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος και τα οποία τα συνδυάζει με πιο σύγχρονα στοιχεία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εμφάνιση: Όμορφο μπροστά, πίσω…
Όσον αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση, το νέο Suzuki Ignis σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο και τραβάει την περιέργεια των περαστικών. Μάλιστα, κατά την σχεδίασή του οι άνθρωποι της Suzuki προσπάθησαν να του δώσουν κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδίασης των μοντέλων της Suzuki.
Εσωτερικό: Μοντέρνο σε σχεδίαση, με δυνατότητες βελτίωσης
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό του νέου Suzuki Ignis, η πρώτη αίσθηση είναι θετική, γιατί το μοντέλο διαθέτει μία μοντέρνα και νεανική εικόνα. Σε αυτήν ξεχωρίζουμε το κυλινδρικό σχήμα στην κεντρική κονσόλα όπου εδρεύουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες για τον κλιματισμό.
Χώροι: Με 260 λτ. αποσκευές και καλή ορατότητα
Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της πρώτης γενιάς του Suzuki Ignis ήταν οι προσφερόμενοι χώροι και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος η οποία εξασφάλιζε καλή περιφερειακή ορατότητα.
Στο δρόμο: Και μίνι, και SUV, και ευέλικτο
Το μήκος των 3,7 μέτρων, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (180 χλστ.) που σου επιτρέπει να κινηθείς και στο χώμα, η εξαιρετική ευελιξία και ο μικρός κύκλος στροφής (9,4 μέτρα) αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Suzuki Ignis στο δρόμο.
Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική δοκιμή του νέου Suzuki Ignis στο τεύχος του περιοδικού AutoΤριτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.
Απο τα ολοκληρωμενα μικρα και ομορφα της πολης που αν εχει νορμαλ επιπεδα τιμης τοσο σαν ονομα ignis μα ακομα περισσοτερο αυτο της suzuki που παραδοσιακα εχει υψηλο δεικτη αξιοπιστιας και την 5στερη αποδοση του στα τεστ ασφαλειας μπορει να κανει την διαφορα και να γινει αγαπητο. Το εσωτερικο του ειναι απο τα σημεια που του δινουν χαρακτηρα νεοτητας.
Το βρισκω ωραίο μπροστά στο πλαι και νεανικό ειδικά στο εσωτερικό του. Για μένα το πίσω μέρος είναι κάπως ασχημούτσικο. Κατα τα άλλα καλο είναι αν είναι και προσιτό, θα πάει καλά, η επιστροφή του Ignis είναι πολύ καλή γενικά.
Θα ήταν από τα πιο όμορφα μικρά που κυκλοφορούν, αν δεν είχε αυτό το τελείωμα πίσω...Suzuki, τίμια επιλογή...
Έξυπνο παιχνιδιάρικο δεν σπάει δεν χαλάει αλλά μάλλον θα ναι πολύ ακριβό κάπου στα 14000 και μοιραία δεν θα πουλήσει...
Τα μινι ειναι αυτοκινητα που συνηθως οδηγουνται εντος μεγαλουπολεων με μεγαλη κινηση και χαμηλες ταχυτητες με αποτελεσμα να καταπονουνται ιδιαιτερως οι κινητηρες τους.Παρατηρω λοιπον οτι SUZUKI ignis/swift MITSUBISHI space star HONDA jazz MAZDA 2 εχουν ατμοσφαιρικους και ΟΧΙ turbo κινητηρες...ΤΥΧΑΙΟ;
Παρατηρώ ένα λάθος. Θα είναι στο αυριανό τεύχος στις 6/12 και οχι στις 27 του μήνα η δοκιμή. Γιατί λέτε για τις 27;
Απάντηση: Στο τευχος που βγηκε σημερα ειναι η δοκιμη
Τιμη:11.530euro
@autotriti το ξέρω, πήρα το τεύχος. To είχα δει και χτες πως τελικά είναι στο σημερινό.