Tech Boost για το ανανεωμένο Nissan Juke. Έχει πολλά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και την μεγαλύτερη στάνταρ οθόνη στην κατηγορία του.
- Διαθέτει στάνταρ συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που ενισχύουν την ασφάλεια και ευκολία όταν οδηγάς
- Έχει τη μεγαλύτερη (στάνταρ) οθόνη στην κατηγορία του με 12,3 ίντσες
- Κοστίζει 28.500 ευρώ
- Δεν έχει αλλάξει κάτι σε επιδόσεις ή κατανάλωση
Έχει τη μεγαλύτερη (στάνταρ) οθόνη στην κατηγορία του με 12,3 ίντσες
Το Nissan Juke που δοκιμάζουμε στις επόμενες γραμμές δεν διαφέρει οπτικά από το Juke που είχαμε δοκιμάσει πριν 1 χρόνο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχει αλλάξει και τίποτα. Απεναντίας. Μπορεί δηλαδή η εξωτερική σχεδίαση και ο κινητήρας να έχουν μείνει ίδια, όμως το εσωτερικό έχει αλλάξει σημαντικά και συγκεκριμένα έχει τοποθετηθεί μια οθόνη 12,3 ιντσών η οποία είναι στάνταρ, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πληροί τις προδιαγραφές GSR2.
Στάνταρ τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού
Τι είναι αυτές οι προδιαγραφές; Πρόκειται για συστήματα ασφαλείας και υποστήριξης του οδηγού τα οποία η Ε.Ε. επιβάλλει να έχουν όλα τα μοντέλα που πωλούνται πια (διαβάστε αναλυτικά εδώ). Ανάμεσα σε αυτά τα πιο σημαντικά είναι το σήμα έκτακτης ανάγκης, η τεχνολογία προειδοποίησης για υπνηλία ή απόσπαση του οδηγού, το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με πεζούς ή ποδηλάτες, το σύστημα τυφλού σημείο και το σύστημα ειδοποίησης όταν υπερβαίνεις τα όρια ταχύτητας του δρόμου. Όπως καταλαβαίνετε το Juke τα έχει πλέον όλα από τη βασική έκδοση.
Η τεχνολογική αναβάθμιση του Nissan Juke εξαιτίας των κανονισμών GSR2 αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στην έκδοση Hybrid, αφού αυτή είναι και η πιο προηγμένη στην γκάμα. Μάλιστα, η καλή είδηση είναι ότι τώρα έρχεται και με χαμηλότερη τιμή.
Υβριδικό Nissan Juke από 28.500 ευρώ
Μάλιστα, το γεγονός ότι διαθέτει όλα αυτά τα συστήματα υποβοήθησης ως στάνταρ δεν έχει επηρεάσει την τιμή του. Στις αντίστοιχες εκδόσεις εξοπλισμού έρχεται σε αντίστοιχη τιμή σε σχέση με πριν (συγκεριμένα ξεκινάει από τα 22.490 ευρώ που είναι ανταγωνιστική για την κατηγορία), ενώ η υβριδική έκδοση που δοκιμάζουμε εδώ ξεκινάει από τα 28.500 ευρώ στην έκδοση Acenta, αντί των 31.900 ευρώ στην πλουσιότερη έκδοση Ν-Connecta που κόστιζε πριν.
Τεχνολογικό Boost
Είπαμε για την νέα μεγαλύτερη οθόνη που παρεμπιπτόντως έχει αλλάξει ριζικά την εικόνα που αποκομίζεις μπαίνοντας στην καμπίνα, αναφερθήκαμε στα συστήματα ασφαλείας που είναι στάνταρ, αξίζει όμως να προσθέσουμε πως το νέο μοντέλο έχει διευρυμένες ικανότητες συνδεσιμότητας, όπως π.χ. πλέον μπορείς να συνδέεσαι με το Android Auto ασύρματα.
Κατά τα άλλα, το ιαπωνικό SUV πόλης μας ικανοποιεί με την ποιότητα κατασκευής και την εργονομία του, θα θέλαμε λίγο μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και το πλάτος του πίσω καθίσματος, ενώ πολύ σημαντικό είναι ότι μπορείς να ορίσεις εσύ ποια συστήματα προειδοποίησης θα είναι ενεργά και πως. Κακά τα ψέματα, το μπιπ-μπιπ που κάνουν τα νέα αυτοκίνητα όταν ξεπερνάς το όριο ταχύτητας μπορεί να γίνει εκνευριστικό στους ελληνικούς δρόμους αφού η σήμανση είναι κακή και με ξεχασμένες ταμπέλες. H Nissan έχει ένα πολύ όμορφο τρόπο να ορίζεις από το τιμόνι ποια συστήματα θα σε ειδοποιούν και πως, δηλαδή το φτιάχνεις στα... μέτρα σου.
Σελίδα 2 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |