Δύο μοντέλα που συμμετείχαν σε διεθνές Test ελαστικών. Κοινό χαρακτηριστικό τους η ετικέτα (Α στον δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο). Premium το ένα, medium το άλλο. Αναμέναμε πως το Kumho θα ήταν πολύ φθηνότερο μα όχι και καλύτερο από το Continental. Kι όμως, έκπληξη! Διαβάστε γιατί.
Αποφασίζοντας να μιλήσουμε για θερινά ελαστικά, ψάξαμε να βρούμε την δημοφιλέστερη διάσταση. Η μεγάλη δυναμική των SUV, ειδικά των SUV πόλης που «φλερτάρουν» με την 1η θέση, αναπόφευκτα φέρνει μεγάλο μερίδιο πωλήσεων σε διαστάσεις άνω των 17 ιντσών. Εμείς επιλέγουμε την διάσταση 215/55 R17 και συγκρίνουμε δύο ελαστικά διαφορετικού budget από τις επιδόσεις τους σε διεθνές Test, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα ΕΔΩ. Premium ελαστικό από την Continental Vs το φθηνότερο της Kumho; Ποιο τα πήγε καλύτερα;
Πάνω από 580 ευρώ για το ελαστικό της Continental, γύρω στα 450€ με Kumho
Με premium περγαμηνές και πάνω από 150 χρόνια διαδρομής, η Continental αποτελεί μία από τις δημοφιλείς μάρκες ελαστικών στην παγκόσμια αγορά. Μία 4άδα από το Continental EcoContact 6 (98W) για το οποίο και αναφερόμαστε κοστίζει, με μία γρήγορη έρευνα, κάτι παραπάνω από 580 ευρώ. Στην ευρύτερη κατηγορία των friendly budget ελαστικών εντάσσεται η Kumho. Η κορεατική φίρμα είναι αρκετά «νεότερη» και προτάσσει τον value for money χαρακτήρα της ο οποίος και αποτυπώνεται στο μικρότερο κόστος αγοράς, γύρω στα 450 ευρώ για το Kumho Ecsta HS52 (98W).
«Α» και τα δύο στο wet φρενάρισμα λέει η ΕΕ, φρενάρει 4,1 μ. παραπάνω το Continental
Και από μετρήσεις; Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του test, το Kumho Ecsta HS52 ξεχώρισε με τις επιδόσεις του στο φρενάρισμα σε στεγνές επιφάνειες. Πιο συγκεκριμένα, σε ταχύτητα από 100 χλμ./ώρα «κοκκάλωσε» πλήρως σε 35,7 μέτρα, επίδοση που ήταν η κορυφαία συνολικά στη διαδικασία. Σε συνδυασμό με τα 28,6 μέτρα ακινητοποίσης από τα 80 χλμ./ώρα, το Kumho Ecsta HS52 βρέθηκε στην τρίτη θέση συνολικής απόστασης πέδησης (64,3 μέτρα).
Στην συγκεκριμένη παράμετρο το Continental EcoContact 6 (98W) ήταν στην τελευταία θέση (69,1 μέτρα). Αιτία για αυτή την επίδοση είναι η μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο, στα 32,7 μ.. για το ελαστικό της Continental. Μάλιστα, αυτό το αποτέλεσμα έρχεται σε αντιδιαστολή με την ετικέτα σήμανσης της ΕΕ στον δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο, καθώς αμφότερα τα μοντέλα έχουν «Α» στη βαθμολογία.
Στην επιμέρους σύγκριση, τώρα, το ελαστικό της Kumho είχε συνολική απόσταση πέδησης μικρότερη κατά 4,8 μέτρα, κυρίως χάρη στα 4,1 μ. καλύτερου wet «κοκκαλώματος».
6η θέση για το Kumho, 19ο στα 21 το Continental
Στην συνολική αξιολόγηση, τώρα, το Kumho Ecsta HS52 τερμάτισε στην 6η θέση συνολικά του διεθνούς Mega Test και αξιολογήθηκε ως «καλό». Με μειονέκτημα την αργή αντίδραση στις εντολές του οδηγού, οι Testers κάνουν λόγο για ένα «άνετο και value for money θερινό ελαστικό που έχει ισορροπημένο potential ως προς την συμπεριφορά».
Από την άλλη πλευρά, το Continental EcoContact 6 τερμάτισε μόλις 19ο από τα 21 ελαστικά που βρέθηκαν στην τελική λίστα. Οι δοκιμαστές το χαρακτήρισαν ως «ικανοποιητικό», εκτιμώντας θετικά «τις μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος στο στεγνό, την χαμηλή αντίσταση κύλισης και την πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής». Αντιθέτως, δεν ικανοποίησε λόγω των «μικρών περιθωρίων μέχρι την υδρολίσθηση, της μεγαλύτερης απόστασης φρεναρίσματος στο βρεγμένο, της καθυστερημένης αντίδρασης στις εντολές του οδηγού και του φαινομένου υποστροφής στον χειρισμό του αυτοκινήτου».
Πιο οικονομικό σε κατανάλωση σύμφωνα με την ετικέτα σήμανσης το Continental EcoContact 6 (98W)
Πού είναι καλύτερο το ελαστικό της Continental; Με βάση την ευρωπαϊκή ετικέτα σήμανσης που τα συνοδεύει το Continental EcoContact 6 (98W) πήρε «Α» στην κατανάλωση καυσίμου, είναι δηλαδή πιο οικονομικό στο πόσο «καίει» έχοντας χαμηλότερη αντίσταση κύλισης (C πήρε το Kumho). Όπως αναφέραμε προηγουμένως, τα δύο ελαστικά έχουν ίδια αξιολόγηση (Α) στον δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ ίδιος είναι ο παραγόμενος εξωτερικός θόρυβος μετρημένος σε ντεσιμπέλ (72 dB).
- Continental EcoContact 6 (98W) Vs Kumho Ecsta HS52
- «Α» και τα 2 στο wet φρενάρισμα, φρενάρει 4,1 μ. παραπάνω το Continental
- «Α» για το Continental στην κατανάλωση (αντίσταση κύλισης)
- 580+ ευρώ τα ελαστικά της Continental, στα 450€ της Kumho
Premium VS Medium. Γερμανία VS Κορέα. Continental ή Kumho, με καλύτερες επιδόσεις και καλύτερη τιμή αγοράς ως και 250 ευρώ; Tι λες;