Στα γρήγορα: • Κοστίζει 19.870 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 116 ίππους• Καίει 3,5 λτ./100 χλμ.
+ Ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση κινητήρα
- Χώροι για τους πίσω επιβάτες
Με το Α1 η Audi κατέβηκε για πρώτη φορά ουσιαστικά στην κατηγορία Β (μικρά) και όπως δείχνουν οι αριθμοί τα έχει πάει αρκετά καλά μιας και 500.000 κομμάτια έχουν διατεθεί από το 2010 έως σήμερα. Προκειμένου, λοιπόν, να συνεχίσει με την ίδια φόρα την εμπορική του πορεία η γερμανική εταιρεία προχώρησε στο… καθιερωμένο facelift, το οποίο πέρα από την νέα εμφάνιση, περιλαμβάνει νέους κινητήρες και επιμέρους μικρές αλλαγές μεν, ουσίας δε.Νεότερο και πιο δυναμικόΗ επιτυχία ενός lifting είναι να δείχνεις πιο φρέσκος και νεαρός, χωρίς όμως οι επεμβάσεις του χειρουργού να είναι κραυγαλέες και να έχουν αλλοιωθεί τα χαρακτηριστικά σου. Αυτό ακριβώς συνέβη στην προκειμένη περίπτωση. Οι σχεδιαστές της Audi επανασχεδίασαν προφυλακτήρα και μάσκα, ενώ νέα σχεδίαση έχουν και τα φώτα. Αυτά θα λέγαμε πως κάνουν και την διαφορά, αφού με τα led ημέρας και την περίτεχνη εσωτερική τους σχεδίαση το A1 δείχνει πιο θυμωμένο και επιθετικό. Πλάι και πίσω, από την άλλη, τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει πέραν των φώτων, τα οποία είναι επίσης -προαιρετικά- τεχνολογίας LED.
Τα νέα φανάρια και ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας έχουν δώσει φρεσκάδα και ενισχύσει το δυναμισμό του γερμανικού μοντέλου.
Μια απλή ερώτηση,ανάμεσα σε αυτό και το polo ποιό είναι πιο ποιοτικό μέσα-έξω μπορείτε να μου πείτε κατά την άποψη σας;γιατί είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο.
Μια απλή ερώτηση,ανάμεσα σε αυτό και το polo ποιό είναι πιο ποιοτικό μέσα-έξω μπορείτε να μου πείτε κατά την άποψη σας;γιατί είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο.