Τα όρια ρύπων στενεύουν μέρα με τη μέρα, αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κάθονται με «σταυρωμένα» χέρια. Ξέρετε τι σημαίνει AdBlue, SCR καταλύτης και φίλτρο DPF;
Οι 3 «σωτήρες» του diesel που του επέτρεψαν να ζει ακόμα!
Τα τελευταία χρόνια, οι κινητήρες πετρελαίου αντιμετωπίζουν μία διαρκή «επίθεση» από την όλο και αυστηρότερη νομοθεσία σχετικά με τις εκπομπές ρύπων. Το κλίμα ως προς την αντιμετώπιση των κινητήρων πετρελαίου άλλαξε προς το χειρότερο με την υπόθεση «dieselgate», αλλά ένα μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού παραμένει δικαιολογημένα πιστό σε αυτού του είδους τους κινητήρες (δες εδώ τα συχνότερα λάθη στην οδήγηση diesel). Σήμερα μάλιστα που όλο και περισσότεροι οδηγοί ψάχνουν τρόπους να καίνε τα μισά!
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, στην προσπάθειά τους να κρατήσουν ζωντανούς τους κινητήρες πετρελαίου τα τελευταία χρόνια, απέκτησαν τη δική τους τεχνογνωσία για να καταστήσουν αυτά τα μοτέρ πιο φιλικά για το περιβάλλον. Από ποια όπλα, όμως, αποτελείται η «φαρέτρα» ενάντια στους ρύπους; Ξέρετε τι είναι το AdBlue και ποιο χαρακτηριστικό του το καθιστά τόσο χρήσιμο για την καταπολέμηση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx); Πώς λειτουργεί ένας σύγχρονος καταλυτικός μετατροπέας και τι παίζει με τα DPF, που πλέον απαντώνται και σε σύνολα βενζίνης;
Αν οι κινητήρες πετρελαίου έχουν μέλλον, αυτό κρίνεται από συστήματα σαν αυτά που θα αναλύσουμε στο συγκεκριμένο τεχνικό κείμενο!