ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στον EcoBoost 1.0L θα εφαρμοστεί η νέα, καινοτόμος τεχνολογία της Ford

Στον EcoBoost 1.0L θα εφαρμοστεί η νέα, καινοτόμος τεχνολογία της Ford

Τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου (+vid)

6.378 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2016)

Η Ford πρόκειται να λανσάρει μία πρωτοποριακή τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου για τον κινητήρα 1.0L EcoBoost, από τις αρχές του 2018.

Μία νέα τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου για τον EcoBoost 1.0L, θα λανσάρει τα επόμενα χρόνια, η Ford, η οποία και υπόσχεται σημαντικό όφελος από τη χρήση της, στην απόδοση του κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η συγκεκριμένη τεχνολογία αποτελεί παγκόσμια πρωτιά για 3-κύλινδρο κινητήρα, με την καύση να σταματά και να αρχίζει πάλι σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, βελτιώνοντας τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση έως 6%.
 
Κάπως έτσι, ο συμπαγής και ισχυρός χιλιάρης EcoBoost της Ford, στις αρχές του 2018, θα γίνει ο πρώτος τρικύλινδρος στον κόσμο με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου, ως αποτέλεσμα της καινοτόμου μηχανολογίας που εφάρμοσαν οι μηχανικοί της Ford στην Ευρώπη, και ανατρέπει την άποψη της βιομηχανίας ότι ένας τρικύλινδρος κινητήρας «μεταβλητής χωρητικότητας» υστερεί σε πολιτισμένη λειτουργία – απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση του σε επιβατικά μοντέλα. 
Η απενεργοποίηση κυλίνδρου μεταφράζεται σε μειωμένο λειτουργικό κόστος για τους πελάτες του 1.0L EcoBoost, με αυτόματη διακοπή της παροχής καυσίμου και λειτουργίας των βαλβίδων σε έναν από τους κυλίνδρους σε συνθήκες μερικού φορτίου, όπως στο ρολάρισμα ή σε μέτριες ταχύτητες ταξιδιού.
 
Απλό σε σύλληψη αλλά προηγμένο τεχνολογικά, το σύστημα επιτρέπει τη λειτουργία μέχρι και τις 4.500 στροφές: όταν η κάθε βαλβίδα ανοίγει και κλείνει σχεδόν 40 φορές το δευτερόλεπτο, χρησιμοποιεί την πίεση του λαδιού για να ενεργοποιεί ένα ειδικό κοκοράκι και να διακόπτει τη σύνδεση μεταξύ του εκκεντροφόρου και των βαλβίδων του κυλίνδρου Νο1.
 
Προηγμένο λογισμικό προσδιορίζει τη βέλτιστη στιγμή για την απενεργοποίηση του κυλίνδρου με βάση την ταχύτητα, τη θέση του γκαζιού και το φορτίο του κινητήρα. Μία νέα μονοκόμματη μονάδα εκκεντροφόρου – παρόμοιας σχεδίασης με αυτή που είδαμε πρόσφατα για πρώτη φορά στο νέο Ford EcoBlue diesel – απελευθερώνει χώρο μέσα στην κυλινδροκεφαλή για νέα κανάλια λαδιού και τα εξαρτήματα ελέγχου των βαλβίδων.
 
Το νέο Ford EcoBlue diesel:
 

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
TASEIS LPG 2025