ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θα εμπιστευόσασταν σήμερα τη Lada; Θα αγοράζατε ένα από αυτά τα καινούργια μοντέλα της ή όχι;

Το Vesta, είναι ένα μικρό σεντάν το οποίο σχεδιάστηκε από τον πρώην αρχισχεδιαστή της Mercedes και Volvo, Steve Mattin.

Το Vesta Cross είναι η crossover εκδοχή του ίδιου μοντέλου, που αναμένεται το 2016 για να τοποθετηθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Dacia Sandero Stepway.

Θα αγόραζες Lada;

32.639 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2017)

Με τη βοήθεια της Renault, η Lada κάνει επιτέλους βήματα προς τα εμπρός, παρουσιάζοντας δύο νέα μοντέλα. Εσείς, πόσο θα την εμπιστευόσασταν σήμερα και θα αγοράζατε ένα από αυτά τα νέα Lada;

Η Lada έχει γράψει τη δική της, ξεχωριστή ιστορία στην αυτοκίνηση. Με κύριο εκφραστή το Lada 1200-1300, το οποίο χωρίς μεγάλες αλλαγές έμεινε στην παραγωγή για 42 ολόκληρα χρόνια, δημιουργώντας ένα αξεπέραστο ρεκόρ.

Το αυτοκίνητο, που βασιζόταν στο Fiat 124, το γνωρίζουμε καλά και στην Ελλάδα, όπου με κύρια χαρακτηριστικά του την σπαρτιάτικη αλλά ιδιαίτερα αξιόπιστη υπόστασή του, συνόδεψε την ελληνική οικογένεια για πολλά χρόνια στην καθημερινότητα αλλά και στα ταξίδια της.

Στην ιστορία της Lada ξεχωριστή θέση κατέχει και το Niva. Το περίφημο 3πορτο, 4κίνητο και ακούραστο αυτοκίνητο, που ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1977 και το οποίο, συνεχίζει χωρίς μεγάλες αλλαγές να διατίθεται και σήμερα. Όπως και το κλασικό Lada, έτσι και αυτό, αγαπήθηκε από τον έλληνα αγοραστή για την αξιοπιστία του, την αντοχή του και το εξαιρετικό του Value for Money, ακολουθώντας τον στις εκτός δρόμου πάσης φύσεως εξορμήσεις του.

Σήμερα, η Lada βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο. Εξαγορασμένη από τη Renault και με νέο Πρόεδρο από τα τέλη του 2013, τον Bo Antersson της GM, έχει ως στόχο να σταματήσει να χάνει χρήματα και να ξεπεράσει τα οικονομικά προβλήματα που κορυφώθηκαν κυρίως μετά το 2000 και με τη μη ανανέωση της γκάμας.

Ο Antersson έχει προχωρήσει σε μια σκληρή αναδιάρθρωση: Σχεδόν 17.000 εργαζόμενοι έχουν απολυθεί υπό την Προεδρία του. Και για να μην χάνονται λεφτά από την παραγωγή, το ιστορικό εργοστάσιο του Τολιάττι κατασκευάζει μοντέλα της Lada μόνο όταν υπάρχουν παραγγελίες από τους εμπόρους (εκεί κατασκευάζονται σήμερα και μοντέλα της Renault για τη Ρωσική αγορά).

Στην οικονομική ανάκαμψη της Lada, κομβικό ρόλο παίζουν δύο νέα μοντέλα που μπαίνουν πολύ σύντομα στην παραγωγή. Πρώτα, το Vesta, ένα μικρό σεντάν με τιμή κοντά στα 8.000 ευρώ και design από τον πρώην αρχισχεδιαστή της Mercedes και Volvo, Steve Mattin, που ξεκινά την παραγωγή του μέσα στο μήνα. Δεύτερο, είναι το Vesta Cross, η crossover εκδοχή του ίδιου μοντέλου, που τοποθετείται απέναντι σε μοντέλα όπως το Dacia Sandero Stepway. Όμως η Lada δεν σταματά εκει παρουσιάζοντας το XCODE Concept, ένα πρωτότυπο το οποίο θέλει να μας δείξει πως θα είναι το μέλλον του Niva (δείτε εδώ περισσότερες λεπτομέρειες για το XCODE Concept).

Προς το παρόν, τα δύο αυτά μοντέλα δεν έχει διευκρινιστεί εάν θα διατεθούν σε άλλες αγορές της Ευρώπης εκτός από τη Ρωσία. Δύσκολα πάντως θα συμβεί αυτό, αφού απαιτούνται περαιτέρω επενδύσεις για να μπορέσουν να ακολουθήσουν τις αυστηρές νόρμες της Ε.Ε. (π.χ. στάνταρ ESP, Euro 6 κινητήρες), αλλά και να μην χαλάσουν την εικόνα τους αποτυγχάνοντας στα ολοένα και πιο σκληρά crash test του Euro NCAP.

Από την άλλη, υπάρχει και η ίδια η αντιμετώπιση του κοινού. Σε αγορές όπως η ελληνική, που κάποτε είχαν ψηλά τέτοιου είδους αυτοκίνητα με κορυφαία Value for Money χαρακτηριστικά, μάρκες τέτοιου προσανατολισμού όπως η Dacia δεν έχουν καταφέρει να επιτύχουν. Η Lada βέβαια έχει το όνομα, όμως κανείς δεν ξέρει αν πλέον και όντας απούσα από τη χώρα μας, έχει και τη χάρη.

Μετά από όλα αυτά, εσάς ποια είναι η άποψή σας; Θα εμπιστευόσασταν σήμερα τη Lada; Θα αγοράζατε ένα από αυτά τα καινούργια μοντέλα της ή όχι;

Mercedes
VW