Μπορεί η νέα γενιά του Nissan Qashqai να το διατηρήσει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων;
Θα μπορέσει η νέα γενιά του Nissan Qashqai να παραμείνει στην κορυφή της κατηγορίας;
10.857 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2013)
Λίγα μοντέλα έχουν καταφέρει να είναι πρώτα σε πωλήσεις στην κατηγορία τους, μερικές μόλις εβδομάδες πριν αντικατασταθούν. Αν αυτό έχει να πει κάτι για την επιτυχία της τρέχουσας γενιάς του Qashqai, τι μπορεί να περιμένουμε από την επόμενη που μόλις παρουσιάστηκε;
Και έτσι ξέρεις ότι πέτυχες: όταν οι premium μάρκες ακολουθούν τα αχνάρια σου. Η συνολική αναβάθμιση της κατηγορίας φυσικά δεν άφησε τη Nissan ήσυχη, και παρότι οι πωλήσεις του Qashqai συνεχίζουν ακάθεκτες, ο ανταγωνισμός έχει φέρει χαρακτηριστικά που η ίδια δεν είχε.Το βασικότερο φαίνεται να έχει να κάνει με τους κινητήρες βενζίνης, που πλέον μικραίνουν σε κυβισμό και εκπομπές ρύπων και αυξάνουν σε οικονομία και επιδόσεις. Μπορεί στο θέμα του ντίζελ η Nissan να διαθέτει στη γκάμα του Qashqai δύο από τα καλύτερα μοτέρ της αγοράς, στα 1,5 και 1,6 λίτρα με 110 και 130 ίππους αντίστοιχα, στη βενζίνη όμως τώρα είναι η ώρα που θα πάρει το αίμα της πίσω.
Γιατί η νέα γενιά του Qashqai θα περιλαμβάνει ένα μοτέρ 1,2 και ένα 1,6 λίτρων, και τα δύο με τούρμπο, που θα αντικαταστήσουν τα σημερινά ατμοσφαιρικά σύνολα 1,6 και 2,0 λίτρων. Τέσσερα μοτέρ (μαζί με τα ντίζελ) που έρχονται να «κουμπώσουν» στις προτιμήσεις της ελληνικής αγοράς. Και ότι θες διαλέγεις.
Πέραν λοιπόν της αναβάθμισης σε ποιότητα, σχεδίαση, χώρους και εικόνα, η Nissan επένδυσε σε κινητήρες και μετάδοση ώστε να διεκδικήσει μερίδιο σε όλο το εύρος της πίτας: και φθηνές εκδόσεις, αλλά και πλούσιες που ανταγωνίζονται τις premium μάρκες. Και για αυτό το δεύτερο σκέλος, εξέλιξε το πιο προηγμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβλητής μετάδοσης (CVT) που, όπως λένε στη Nissan, έχει τις επιδόσεις ενός σασμάν διπλού συμπλέκτη, με την ποιότητα ενός CVT. Αθόρυβο, απαλό, ακριβές, ταχύτατο, αποκριτικό και οικονομικό. Μένει φυσικά να το δούμε, όμως οι Ιάπωνες τραβούν το δικό τους δρόμο στο θέμα αυτό, κάτι θετικό φυσικά αφού θα ήταν μάλλον απογοητευτικό να κάνουν όλοι ακριβώς το ίδιο.
Με τέτοιο γονίδιο, λοιπόν, και αυτές τις εξελίξεις, τι λέτε; Μπορεί το νέο Qashqai να συνεχίσει στην κορυφή της κατηγορίας; Περιμένατε εσείς κάτι περισσότερο; Κάτι που έχει ο ανταγωνισμός και έλειπε; Ή μήπως έχουν γίνει τα μοντέλα της κατηγορίας τόσο ανταγωνιστικά που δεν αρκούν αυτά για να κάνουν τη Nissan επικεφαλής και πάλι;
Πιστεύω χαλαρά το Qashqai θα είναι και πάλι πρώτο στην κατηγορία του,ελλείψει σοβαρού ανταγωνισμού πιο πολύ.Το νέο πετρελειοκίνητο 1.6 με 130άλογα θα σκίσει.Θα υπάρξει όμως από τη ΝISSAN και νέο Χ-ΤRAIL στα 1.6d με 140 άλογα που θα πρέπει να περιμένουμε,το οποίο θα είναι κίνηση ματ απέναντι στα RAV4,CRV,γερμανικά,κτλ.Θα μου πείτε βέβαια ότι ξέχασα το Kuga.Xμ.Ρωτήστε απλά όσους εμπλέκοντε με τα Ford Κuga.Εγω δε λεω τπτ άλλο.
Το Qashqai (Ένα όμορφο,ποιοτικό και ολοκληρωμένο SUV) θα παραμείνει στην κορυφή της κατηγορίας αλλά τώρα ποια με ελάχιστη διαφορά με τον ανταγωνισμό. . Τώρα ποια την αγορά κατακλύζουν καινούρια μοντέλα όπως το Renault Captur, το Peugeot 2008, το Suzuki SX4 S-Cross, που θα πάρουν ένα συμαντικό κομμάτι των πωλήσεων. Ας μην ξεχνούμε ότι σύντομα θα έρθει και ένας πολύ δυνατός ανταγωνιστής το ολοκαίνουριο Honda Vezel με τον γνωστό 1,6 ντίζελ αλλά και με ολοκαίνουριους κινητήρες βενζίνης.............
Yπάρχει αμφιβολία; Εδώ η τωρινή γενιά του και είναι ακόμη πρώτη σε πωλήσεις μετά από τόσα χρόνια. Και το καινούργιο στην κορυφή θα παραμείνει.
Το νέο qashqai έχει όλες τις προϋποθέσεις για να πρωταγωνιστήσει. Εμφάνιση (υποκειμενικό), ποιότητα κατασκευής και σύγχρονους κινητήρες. Το μεγάλο ατού φυσικά, είναι ότι έφερε μια καινούρια κατηγορία στο προσκήνιο με την πρώτη γενιά (σε κυβικά, τιμή και χαρακτήρα) και πάντα ο πρωτοπόρος έχει άλλη αίγλη. Βέβαια στο 2014 (που έρχεται) η αγορά βρίθει από παρόμοιου χαρακτήρα SUV και η μάχη θα είναι δύσκολη.Από τους νεοεμφανιζόμενους ίσως το καινούριο SX4 να του δυσκολέψει τη ζωή. Δεν ποντάρω στο νέο CRV1.6D διότι είναι ακριβό.
Γιατί κύριε airetike μου κάνετε αυτή την ερώτηση;
Κατατάσσαιτε τον vettel που είναι άνθρωπος με κάποιο πράγμα που είναι αντικείμενο;Αν ναί, τι θα μας δώσει;
Να κάνω και εγώ μία ερώτηση με υποενότητες, ο vettel είναι ο πρώτος οδηγός κατηγορίας formula1;Αυτός ξεκίνησε τον θεσμό, και με ποιά μάρκα κατασκευαστή;Το ότι κάποιοι ξεκινάνε κάτι, εξελίσσονται, κάνουν στάση, κοιλιά, κ.τ.λ. και πάλι προχωράν δεν μετράει, τους ξεχνάμε, επειδή κάποιοι άλλοι τους ξεπερνάν;Και αν ο πρωτοπόρος ξαναπεράσει στην πρώτη θέση, τότε τι έχουμε να πούμε;
Η ιστορία όπως ξέρετε διδάσκεται για τα πάντα και παντού.Παρελθόν, παρόν, μέλλον.Όποιος δεν γνωρίζει ιστορία είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει.
Αν και είμαι κατά των 4x4 suv κτλ το qashqai είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που το βλέπω να κυκλοφορεί στο δρόμο και πραγματικά δεν το βαριέμαι ποτέ. Αν το νέο αυτοκίνητο ακολουθήσει τα χνάρια της Toyota με τις γωνίες εμπρός και πίσω δεν πιστεύω να τα πάει πολύ καλά. Το δεύτερο φάουλ είναι ο κινητήρας 1,2 που δεν συμβαδίζει με τις αξίες και τα στάνταρ της εταιρίας. Επίσης Λουκία ο Vettel είναι πρωταθλητής ή υποπρώτος;
Αν θα εχει την πρωτοκαθεδρία στην κατηγορία του? Χαλαρά..!Τiguan...?Πολύ ακριβό γι΄αυτό που προσφέρει!ΑSX...?Kαλό αυτοκίνητο,αλλά από σχεδίαση εξωτερικου και εσωτερικού, δεν λεει και πολλά και ! Το νέο SUZUKI το είδα και δεν με επεισε καθόλου. MEΡΣΕΝΤΟΒMW πολύ ακριβά για τα περισσότερα βαλάντια. Μένει κάτι άλλο στη συγκεκριμένη κατηγορία? Ισως το CRV το οποίο μου αρέσει πολυ άλλα είναι και αυτό λίγο τσιμπημενο. Με μία λογική τιμή πιστευώ θα σκίσει το συγκεκριμένο μοντέλο γιατί έχει όλο το πακέτο.
Το Καινούργιο Qashqai είναι πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά και εμπορικά θα πάει πολύ καλά στην Ευρώπη τουλάχιστον, για την Ελλάδα της κρίσης είναι πιο δύσκολα τα πράγματα αλλά και έτσι πιστεύω θα πουλήσει πολύ... Το μόνο που με χαλάει λίγο η υιοθετήσει ημιάκαμπτου πίσω για τις δικίνητες εκδόσεις αντί πολλαπλών συνδέσμων.
Το παλιό Qashqai, από αισθητικής πλευράς, δεν μου άρεσε καθόλου. Μου έδινε την εντύπωση ότι ήταν κατάλληλο για ηλικιωμένους. Στη συνέχεια όταν βγήκε το Juke ενθουσιάστηκα. Είπα να ένα νεανικό αυτοκίνητο. Τώρα το νέο Qashqai έχει στοιχεία από το Juke και έτσι το βρίσκω λίγο πιο νεανικό από ότι το παλιό. Παρόλα τα καλά τεχνικά του χαρακτηριστικά, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα το αγόραζα ποτέ, λόγω της εμφάνισης του, που μου χαλάει τη διάθεση. Αντίθετα θα αγόραζα ένα Juke με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά.
Απλα περιμενω να ερθει στην ελλαδα για να το αγορασω.Οσο για την ΤΟΥΟΤΑ που αναφερουν αλλοι γραφοντες να σημειωσω οτι μολις ΄΄δανειστηκε΄΄ 1600 DIESEL της ΒΜW.
To αν θα παραμείνει στη κορυφή της κατηγορίας θα εξαρτηθεί από την τιμή του ειδικά τώρα που θα λανσαριστεί και έκδοση με 1200 κεκ. Όμως ακόμα και αυτοί που είτε έχουν χρήματα να διαθέσουν είτε μορούν να πάρουν δάνειο για αυτοκίνητο, είναι πολύ επιφυλακτικοί λόγω της οικονομικής και πολιτικής αβεβαιότητας. Δεν το χουν σε τιποτα οι κυβερνώντες αύριο να θεσπίσουν φόρο πολυτελείας και καμιά έκτακτη εισφορά για αυτοκινητα που ξεκινούν από 1400 ή 1600 κεκ. Γιατί απλά οι σημερινοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου των 1600 κεκ εχουν αντικαταστήσει τους δίλιτρους. Και επειδή τα κουκιά δεν βγαίνουν τα επόμενα θύματα θα είναι οι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων
Επειδη συγκλινω στο αμεσο μελλον να παρω SUV το Nissan Qashqai το περιμενω να το δω και απο κοντα ωστε να αποφασισω. Σε αυτα τα κυβικα κατω απο τα 1800 δηλαδη παιζουν το Tiguan το οποιο εχει μεγαλη καταναλωση και το Suzuki Sx-Cross ο αντικαταστατης του Sx4 στο οποιο δεν μου αρεσει η μικρη αποσταση απο το εδαφος και το μικρο ρεζερβουαρ του.Μιας και οι φωτογραφιες που ειδα απο το Qashqai εσωτερικα εξωτερικα μου αρεσαν αν εχει μεγαλη αποσταση απο το εδαφος οχι πολυ οπως το Tiguan 20 εκατοστα εστω και μεγαλο ρεζερβουαρ ωστε να εχει και μεγαλη αυτονομια τοτε θα ειναι μαλλον η 1η επιλογη μου.Αλλωστε 1600 κυβικα ντηζελ οπερ χαμηλη καταναλωση και με 4κινηση δεν βρισκεις πολλα μοντελα με αυτα τα χαρακτηριστικα οποτε μαλλον βαζει υποψηφιοτητα για value for money αυτοκινητο.Ειδωμεν βεβαια και που θα κινηθει τιμολογιακα.
Ασφαλώς και θα μπορέσει να κρατηθεί ψηλά...είναι πολύ αξιόλογο όχημα παρά τον σκληρό ανταγωνισμό. Είναι ο πρώτος διδάξας άλλωστε στα 1600 cc και έδειδε το δρόμο στις υπόλοιπες εταιρίες.
πιστευω οτι ειναι πολυ ομορφο συν το μεγαλο ατου που ειναι φυσικα ο κινητηρας θα υπαρχει και σε αυτοματο οτι καλυτερο για την ελληνικη πραγματικοτητα 130 αλογακια diesel μια χαρα!!!
το νεο qashqai προσωπικα μου αρεσει .πιστευω οτι θα διατηρηθει στην κορυφη της κατηγοριας εφοσον και η τιμη του ειναι καλη.
Ο πρωτοπόρος της κατηγορίας είναι το toyota rav4, όμως στην αρχή δεν έβγαζε μοτέρ κάτω από τα δύο λίτρα και με μπροστινή κίνηση.Λίγο αργότερα έβγαλε 1800 κυβικά, αλλά η επίση αντιπροσωπεία δεν το εισήγαγε ποτέ στην χώρα μας.Η nissan με το qashqai, κατέβηκε κάτω από τα δύο λίτρα και με εμπρός κίνηση, αντι της τετρακίνησης.Υποπρωτοπόρος με σύγχρονη εκτέλεση.Αν ο κόσμος κρίνει ότι αυτά που προσφέρει η nissan, τον καλύπτουν, τότε θα παραμείνει υποπρωτοπόρος, μέχρι να βρεθεί κάποιος άλλος κατασκευαστής με κάτι πιο πρακτικό.Αλλά να δούμε στην πορεία, το πως θα πάει.
οχι.υπαρχουν πιο ενδιαφερουσες προτασεις π.χ FORD EDGE !! cooming soon . . .