ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Mini έχει αλλάξει ριζικά από το μοντέλο που γνωρίσαμε ως αναγεννημένη έκδοση του μικρού βρετανικού αυτοκινήτου.

Το Mini έχει αλλάξει ριζικά από το μοντέλο που γνωρίσαμε ως αναγεννημένη έκδοση του μικρού βρετανικού αυτοκινήτου.

Τι απέγινε το Mini;

4.020 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2016)

Το μεγαλύτερο κόλπο που έκανε η BMW για να πλασάρει το Mini, ήταν να το βγάλει έξω από κάθε κατηγορία, ένα αυτοκίνητο μόνο του, διαφορετικό, ξεχωριστό και μοναδικό. Τώρα όμως σε ποια κατηγορία ανήκει;

Φυσικά το Mini δεν είναι μόνο ένα αυτοκίνητο. Ξεκινάει από την απλή τρίπορτη έκδοση, μεγαλώνει στην πεντάπορτη, για πρώτη φορά, έκδοση, μεγαλώνει κι άλλο στην έκδοση Clubman, σχεδόν σαν να λέμε στέισον βάγκον και μετά αλλάζει ριζικά στα υπόλοιπα μοντέλα. 
Μένοντας σε αυτά τα τρία αυτοκίνητα, είναι εμφανές ότι πλέον υπάρχει μία γκάμα αντίστοιχη μοντέλων άλλων κατασκευαστών. Τρίπορτο, πεντάπορτο και στέισον. Όμως τόσο το όνομα Mini, όσο και η σχεδίαση δημιουργούν μία σύγχυση ως προς την τοποθέτηση. Πιο εύκολα όμως γίνονται τα πράγματα όταν δει κανείς τον ανταγωνισμό, τι αυτοκίνητα κοιτάζουν οι πιθανοί αγοραστές να πάρουν αντί του Mini, και που βρίσκεται τιμολογιακά. 
Σε ότι αφορά την τιμή, για παράδειγμα, το τρίπορτο Mini πέφτει πάνω στο Audi A1, αν και είναι ελαφρώς μεγαλύτερο και σημαντικά φαρδύτερο. Το πεντάπορτο Mini είναι πολύ μεγαλύτερο όμως οι τιμές παραμένουν πιο κοντά στο Α1 παρά στο Α3 που είναι ακριβότερο, παρότι οι διαστάσεις αρχίζουν να μοιάζουν. Οπότε μπορεί να πει κανείς πως το τρίπορτο και πεντάπορτο Mini είναι μάλλον της μικρής κατηγορίας, όμως το Clubman μάλλον ανήκει στα μικρομεσαία.
Και αυτό δεν φαίνεται μόνο από τους χώρους αλλά και από την τιμή που πλέον είναι στα επίπεδα του Α3, ενώ και το ύφος του αυτοκινήτου γίνεται πιο σοβαρό, πιο premium και δείχνει ακριβότερο.
Σε ότι αφορά που πουλάει, η αγορά δείχνει ότι γενικώς το κοινό προέρχεται από την μικρομεσαία κατηγορία, αν και το τρίθυρο Mini ανταγωνίζεται μάλλον τα μικρά premium. Το πεντάπορτο και το Clubman συνήθως κερδίζουν αγοραστές που προέρχονται από τα μικρομεσαία, βασικά γερμανικά και premium, αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα τα Mini, τρίπορτα, πεντάπορτα και Clubman πουλάνε περίπου όσο το Audi A3, σχεδόν τα μισά από την Mercedes A-Class ή την BMW Σειρά 1. 
Εσείς όμως το Mini από ποια πλευρά το βλέπετε; Το θεωρείτε μικρό ή μικρομεσαίο; Και ποια άλλα αυτοκίνητα κοιτάτε από τον ανταγωνισμό; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Citroen