Τι είναι τα ανακαινισμένα αυτοκίνητα και γιατί πρέπει να σε νοιάζει;
- Εργοστάσια-συνεργεία φτιάχνουν οι κατασκευαστές για να ανακαινίζουν και μετά να πουλούν μεταχειρισμένα
- Τα καλύτερα μεταχειρισμένα θα ανακατασκευάζονται & τα υπόλοιπα θα γίνονται ανταλλακτικά
- Μετά θα διακινούνται και θα πωλούνται όπως τα καινούργια & ίσως έχουν εγγύηση
- Καλό για τον πλανήτη & τις εταιρείες, όχι όμως και για το μεταχειρισμένο σου που θα έχει έξτρα ανταγωνισμό
Οι κατασκευαστές φτιάχνουν εργοστάσια ανακαίνισης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων
Σκέψου τη μέρα που θα μπορείς να μπεις σε μια έκθεση αυτοκινήτου, και δίπλα στα νέα μοντέλα, να μπορείς να αγοράσεις ένα παλιότερο, σε άριστη κατάσταση, πλήρως ανακαινισμένο, σαν καινούργιο. Ακούγεται καλό;
Η Renault μετά την Stellantis ξεκινάει στο νέο της εργοστάσιο την ανακαίνιση μεταχειρισμένων μοντέλων με σκοπό να τα πουλάει δίπλα στα νέα της μοντέλα. Μέσα σε αυτά τα εργοστάσια, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα θα γίνονται σαν καινούργια, και θα αποτελούν μια πολύ καλή επιλογή. Ειδικά όταν πλέον η παραγωγή συμβατικών θα έχει τελειώσει, ένα ανακαινισμένο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι ότι πιο κοντά σε καινούργιο θα μπορείς να αγοράσεις. Και έτσι η ελπίδα συνεχίζεται.
Τα καλύτερα θα ανακατασκευάζονται & τα υπόλοιπα θα γίνονται ανταλλακτικά
Σε αυτά τα εργοστάσια θα μπαίνουν όλα τα μεταχειρισμένα της μάρκας. Τα καλύτερα θα γίνονται η βάση για ανακαίνιση, ενώ άλλα θα «κόβονται» για ανταλλακτικά, και ότι περισσεύει θα ανακυκλώνεται. Με αυτόν τον τρόπο τίποτα δεν πάει χαμένο, κάνοντας την καλύτερη χρήση των υλικών και της ενέργειας που χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή τους.
Η ιδέα είναι αυτά τα αυτοκίνητα να είναι σχεδόν σαν καινούργια, και από πλευράς κατάστασης αλλά σίγουρα από πλευράς μηχανικών και αξιοπιστίας. Ίσως δε, να έρχονται με εγγύηση. Πιθανό είναι ακόμη να υπάρχουν βαθμίδες ανακαίνισης, με ανάλογο κόστος, ώστε περισσότερα αυτοκίνητα να ανακαινίζονται και λιγότερα να «κόβονται».
Θα διακινούνται και θα πωλούνται όπως τα καινούργια & ίσως έχουν εγγύηση
Αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι στις εκθέσεις, θα μεταφέρονται με τα ίδια logistics που χρησιμοποιούν οι μάρκες και για τα καινούργια τους, ενώ πιθανώς και η διαθεσιμότητα να γίνεται με τον ίδιο τρόπο. Έτσι μπαίνοντας σε μία έκθεση, μαζί με τα νέα μοντέλα, θα είναι και τα ανακαινισμένα, και φυσικά ότι μεταχειρισμένο έχει κάνει ανταλλαγή ο έμπορος.
Καλό για τον πλανήτη & τις εταιρείες, όχι όμως και για το μεταχειρισμένο σου που θα έχει παραπάνω ανταγωνισμό
Η χρήση όλων των προιόντων για το μεγαλύτερο δυνατό διάστημα είναι η καλύτερη λύση, και η ανακαίνιση το πετυχαίνει αυτό. Πετυχαίνει ακόμη στόχους ρύπων και βιωσιμότητας για τις μάρκες, ενώ εξασφαλίζει περισσότερες πωλήσεις με χαμηλότερα κόστη και μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους από τα μεταχειρισμένα.
Τι γίνεται όμως με το δικό σου μεταχειρισμένο, όταν ο ανταγωνισμός θα έρχεται από τα ανακαινισμένα; Πως θα πουλάς και πόσο ένα αυτοκίνητο στην κατάσταση που το έχεις, όταν λίγο πιο κάτω υπάρχει ένα σε πολύ καλύτερη, που αν και ακριβότερο, είναι σαφώς καλύτερο;
Τι λες λοιπόν; Πως βλέπεις τα ανακαινισμένα μοντέλα; Είναι η λύση στην επέλαση των ηλεκτρικών; Είναι λύση για φθηνότερα αμάξια στο άμεσο μέλλον; Και τελικά σε ανησυχεί η αλλαγή στην αγορά μεταχειρισμένων εξαιτίας τους;