Ποιο θεωρείτε το δυνατό χαρτί της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Σε τι ξεχωρίζουν και τελικά τι είναι αυτό που έλκει εσάς στις μάρκες αυτές;
Τι έχουν τα γερμανικά που δεν έχει κανένα άλλο αυτοκίνητο;
8.025 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2014)
Τι είναι αυτό που υπάρχει στο γονίδιο των γερμανικών αυτοκινήτων που τα κάνει αυτό που είναι; Γερμανικά. Πώς καταφέρνουν οι Γερμανοί και από γενιά σε γενιά πετυχαίνουν αυτό το ένα χαρακτηριστικό που κάνει τα αυτοκίνητά τους ξεχωριστά;
Μπορεί να είναι κανείς λάτρης των ιταλικών, των γαλλικών, ή των ιαπωνικών αυτοκινήτων. Κανείς όμως δεν μπορεί να πει κάτι κακό για τα γερμανικά αυτοκίνητα. Είναι όμως αυτό θετικό από μόνο του; Είναι. Γιατί όχι μόνο έχεις αυτούς που τα προτιμούν γιατί τα θέλουν, αλλά και γιατί όλοι οι υπόλοιποι θα τα έπαιρναν ευχαρίστως. Πόσο μεγαλύτερη επιτυχία μπορεί να έχει μία εθνική αυτοκινητοβιομηχανία;Κάνε ένα πείραμα. Ρώτα τον διπλανό σου, τι εθνικότητας αυτοκίνητο θα αγόραζε χωρίς σκέψη ως δεύτερο χέρι; Τουλάχιστον οι μισοί θα απαντήσουν "γερμανικό". Είναι η αξιοπιστία; Είναι η υψηλή μεταπωλητική τιμή; Είναι το αυτοκίνητο το ίδιο; Ο συνδυασμός;Το σίγουρο είναι πως οι Γερμανοί έχουν ξεπεράσει την εποχή που τα αυτοκίνητά τους ήταν απλά “ποιοτικά”. Είναι πλέον πολύ παραπάνω. Είναι τεχνολογικά προηγμένα. Βλέπεις οι Γερμανοί είχαν την “ατυχία” να στηρίζουν την αυτοκινητοβιομηχανία σε μεγάλα και πολυτελή αυτοκίνητα. Το 86% όλων των εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων κινητήρων στην Ευρώπη “φοριούνται” σε γερμανικά αυτοκίνητα, ενώ το 56% των γερμανικών μοντέλων έρχονται με ιπποδυνάμεις άνω των 150 ίππων. Τα αντίστοιχα νούμερα για την Ιταλία είναι 18% και για την Γαλλία 24%. Είναι εμφανές πως οι Γερμανοί κυριαρχούν στο άνω άκρο όλων των κατηγοριών.Η ατυχία τους αυτή λοιπόν τους δημιούργησε ένα πρόβλημα. Όταν η Ε.Ε. έθεσε όρια στους ρύπους των στόλων των αυτοκινήτων, οι γερμανικές μάρκες το ξεπερνούσαν, και το ξεπερνούσαν πολύ. Αυτή η ατυχία τους οδήγησε σε μία κούρσα επενδύσεων που λίγο έλειψε να αποβεί μοιραία για πολλούς κατασκευαστές.Μέσα σε δέκα χρόνια η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έγινε το επίκεντρο μιας τεχνολογικής επανάστασης που είχε σκοπό να πετύχει το αδιανόητο. Όχι απλά μια πολύ χαμηλή κατανάλωση για να πετύχει τους απαραίτητους ρύπους, αλλά χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με υψηλή απόδοση. Γιατί οι γερμανικές μάρκες «πουλάνε» ισχύ. Και τα κατάφεραν. Οι σημερινές γενιές των γερμανικών μοντέλων συνδυάζουν υψηλές αποδόσεις που όλοι περιμένουν από ένα γερμανικό αυτοκίνητο με χαμηλές καταναλώσεις που όλοι θεωρούμε πλέον δεδομένες σήμερα.Και αυτό συνεχίζοντας να προσφέρουν αυτό που όλοι περιμένουν από ένα γερμανικό αυτοκίνητο. Τι είναι όμως αυτό για εσάς; Ποιο θεωρείτε το δυνατό χαρτί της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Σε τι ξεχωρίζουν και τελικά τι είναι αυτό που έλκει εσάς στις μάρκες αυτές;
H μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως και το πρώτο Brand Name είναι Ιαπωνική κι έχει και τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως. Επίσης είναι από τις πρώτες, μαζί με άλλες Γιαπωνέζικες στους δείκτες αξιοπιστίας και ικανοποίησης πελατών. Στην Ελλάδα είναι πρώτη σε πωλήσεις ...
ΠΑΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ VW... ΚΑΙ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ AYTH EINAI H ΔΙΑΦΟΡΑ...
Υπερεκτιμημένα κατά πολύ. Και από αξιοπιστία μέτρια... Και κατέχω γερμανικό αμάξι, ποτέ δεν συμπαθησα τους Ιάπωνες κατασκευαστές παρά μόνο ελάχιστα μοντελα honda. Οι γερμανοί είχαν ποιότητα μέχρι πριν 15+ χρόνια. Και δεν ήταν τα χαμηλού κόστους αξιόπιστα παρα μόνο οι μερσεντές bmw. Οι Ιάπωνες δεν ξέρω πως το κάνουν αλλά από αξιοπιστία σκίζουν. Για ασφάλεια πλέον είναι όλα πεντάστερα.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο, που λέει πως είναι υπερεκτιμημένα. Είναι προκλητικό να κοστίζουν τόσο παραπάνω από ισάξια ανταγωνιστικά μοντέλα. Εντάξει, ότι πληρώσεις παίρνεις, αλλά μέχρι ένα όριο...
Απόδοση αλλά μέτρια αξιοπιστία. Μια έρευνα πρέπει να γίνει που να συμψηφίζει κόστος καυσίμου και κόστος σέρβις (μαζί με το κόστος αποκατάστασης τυχόν βλαβών) σε βάθος 10-15ετίας, μεταξύ γερμανικών και ιαπωνικών εταιρειών. Χαμηλό κόστος χρήσης δε σημαίνει μόνο χαμηλή κατανάλωση, αλλά απουσία βλαβών, χαμηλά τέλη (αλλά και οδήγηση με γνώμονα την πρόκληση λιγότερης φθοράς)
Γερμανία uber alles. Τι να λέμε τώρα; Είτε το θέλουμε είτε όχι οι Γερμανοί κυριαρχούν στον τομέα της τεχνολογίας. Έχουν τις καλύτερες μάρκες αυτοκινήτων. BMW, Μercedes, Porsche. Οι άνθρωποι παίζουν την τεχνολογία στα δάκτυλα, οι υπόλοιποι απλά ακολουθούν. Για να μην πούμε για την ασφάλεια, που μπαίνεις σε γερμανικό αυτοκίνητο και νομίζεις ότι μπήκες σε χρηματοκιβώτιο.
Εχω ΒΜW Ε46 2003,96.000Km,κορυφαιας αισθησης τιμονι,πλουσια οδηγικη ευχαρίστηση.Ειμαι ο 3ος κατοχος,μικρα θεματα αξιοπιστίας(αλλαγη δυναμο).Θα το εχω μεχρι να σπασει!!!Ευχαριστω Αυτό-τριτη,που τον Μαιο του 2009,με τον διαγωνισμο σας,με φερατε,10.000 ευρω πιο κοντα στο ονειρο!!!(χαιρετισμους)
H μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως και το πρώτο Brand Name είναι Ιαπωνική κι έχει και τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως. Επίσης είναι από τις πρώτες, μαζί με άλλες Γιαπωνέζικες στους δείκτες αξιοπιστίας και ικανοποίησης πελατών. Στην Ελλάδα είναι πρώτη σε πωλήσεις ...
Αναφέρομαι στην Toyota.
Είναι υπερεκτιμημένα.
ΠΑΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ VW... ΚΑΙ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ AYTH EINAI H ΔΙΑΦΟΡΑ...
Υπερεκτιμημένα κατά πολύ. Και από αξιοπιστία μέτρια... Και κατέχω γερμανικό αμάξι, ποτέ δεν συμπαθησα τους Ιάπωνες κατασκευαστές παρά μόνο ελάχιστα μοντελα honda. Οι γερμανοί είχαν ποιότητα μέχρι πριν 15+ χρόνια. Και δεν ήταν τα χαμηλού κόστους αξιόπιστα παρα μόνο οι μερσεντές bmw. Οι Ιάπωνες δεν ξέρω πως το κάνουν αλλά από αξιοπιστία σκίζουν. Για ασφάλεια πλέον είναι όλα πεντάστερα.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο, που λέει πως είναι υπερεκτιμημένα. Είναι προκλητικό να κοστίζουν τόσο παραπάνω από ισάξια ανταγωνιστικά μοντέλα. Εντάξει, ότι πληρώσεις παίρνεις, αλλά μέχρι ένα όριο...
Απόδοση αλλά μέτρια αξιοπιστία. Μια έρευνα πρέπει να γίνει που να συμψηφίζει κόστος καυσίμου και κόστος σέρβις (μαζί με το κόστος αποκατάστασης τυχόν βλαβών) σε βάθος 10-15ετίας, μεταξύ γερμανικών και ιαπωνικών εταιρειών. Χαμηλό κόστος χρήσης δε σημαίνει μόνο χαμηλή κατανάλωση, αλλά απουσία βλαβών, χαμηλά τέλη (αλλά και οδήγηση με γνώμονα την πρόκληση λιγότερης φθοράς)
ακριβεια.μετρια αξιοπιστια
Βασικά ποιότητα εσωτερικού,πλαστικά κτλ
Γερμανία uber alles. Τι να λέμε τώρα; Είτε το θέλουμε είτε όχι οι Γερμανοί κυριαρχούν στον τομέα της τεχνολογίας. Έχουν τις καλύτερες μάρκες αυτοκινήτων. BMW, Μercedes, Porsche. Οι άνθρωποι παίζουν την τεχνολογία στα δάκτυλα, οι υπόλοιποι απλά ακολουθούν. Για να μην πούμε για την ασφάλεια, που μπαίνεις σε γερμανικό αυτοκίνητο και νομίζεις ότι μπήκες σε χρηματοκιβώτιο.
απλα τα γερμανικα ειναι 7 κλικ πανω απο ολα τα αλλα. οσοι αγορασαν ενα γερμανικο εστω μια φορα δεν ξαναπηραν αλλο αμαξι
Αποτελεσματικότητα! σαν αυτή που είχε και η ποδοσφαιρική τους ομάδα στο σημερινό παιχνίδι εναντίον της Βραζιλίας.
Η υπερβολη στο μεγαλειο της ελεος...
Εχω ΒΜW Ε46 2003,96.000Km,κορυφαιας αισθησης τιμονι,πλουσια οδηγικη ευχαρίστηση.Ειμαι ο 3ος κατοχος,μικρα θεματα αξιοπιστίας(αλλαγη δυναμο).Θα το εχω μεχρι να σπασει!!!Ευχαριστω Αυτό-τριτη,που τον Μαιο του 2009,με τον διαγωνισμο σας,με φερατε,10.000 ευρω πιο κοντα στο ονειρο!!!(χαιρετισμους)