ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς αμφιβάλετε για την αναγκαιότητα ύπαρξης των ΚΤΕΟ;

Εσείς αμφιβάλετε για την αναγκαιότητα ύπαρξης των ΚΤΕΟ;

Τι γνώμη έχετε για το ΚΤΕΟ; Είναι σημαντικός ο έλεγχος ή υπάρχει μόνο για το θεαθήναι;

5.826 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2013)

Πόσο σημαντικό είναι το ΚΤΕΟ που πρέπει να αυξηθεί και το πρόστιμο όταν ένα αυτοκίνητο δεν το έχει περάσει; Υπάρχει λόγος για τον έλεγχο τον οχημάτων; Είναι θέμα ασφάλειας και ρύπων;

Το ΚΤΕΟ υπάρχει με τη μία ή την άλλη μορφή σε όλες τις χώρες του κόσμου. Ο ρόλος του είναι να ελέγχει τα αυτοκίνητα ως προς την τεχνική τους ακεραιότητα, με σκοπό όσα κυκλοφορούν στους δρόμους να μην είναι «παγίδες». 
Είναι λοιπόν εμφανές ότι το ΚΤΕΟ αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκίνησης, που γίνεται ακόμη πιο επιτακτικό σε μία χώρα όπου ο στόλος παλιώνει και πάει. Πρέπει τα αυτοκίνητα όλων μας να λειτουργούν όπως προέβλεψε ο κατασκευαστής, είτε για λόγους ασφαλείας, είτε για λόγους ρύπανσης. 
Και αυτός ό έλεγχος πρέπει να είναι τακτικός. Σε άλλες χώρες είναι ετήσιος μετά το δεύτερο κιόλας έτος από την πρώτη κυκλοφορία. Έρευνες δείχνουν πως όταν λήγει η εγγύηση, τυπικά στα δύο χρόνια, η επίσκεψη στο συνεργείο αραιώνει με αποτέλεσμα τα τεχνικά προβλήματα να συσσωρεύονται και να μένουν αφανή.
Υπάρχει όμως μια καχυποψία στην Ελλάδα, πως οι έλεγχοι αυτοί δεν γίνονται ούτε σωστά, ούτε για τους σωστούς λόγους. Αυτή η καχυποψία προέρχεται από την εμπειρία πολλών με τα δημόσια ΚΤΕΟ, όπου, φήμες έλεγαν ότι, με ένα χαρτζιλίκι περνούσε τον έλεγχο το οτιδήποτε. 
Στα ιδιωτικά βέβαια αυτές οι φήμες πέθαναν, καθότι το ΚΤΕΟ είναι πλέον το σημείο αναφοράς για την καταλληλότητα του αυτοκινήτου προς χρήση, κάτι στο οποίο πλέον ανατρέχουν ασφαλιστικές και αστυνομία σε όλα τα ατυχήματα. Δεν υπάρχει δηλαδή μόνο κίνδυνος να χάσει το ΚΤΕΟ την άδειά του, αλλά να πάει και κάποιος φυλακή, αν ο έλεγχος είναι πλημμελής. Και για αυτό στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, είναι ουσιαστικός. 
Αυτό που μένει από κει και πέρα είναι να πειστεί ο κόσμος πως ο έλεγχος δε γίνεται ούτε για το παράβολο, το οποίο είναι μικρό, ούτε για να έχουν δουλειά τα συνεργεία όποτε χρειάζεται μια επισκευή για να περάσει το αυτοκίνητο τον έλεγχο. Αυτές οι επισκευές είναι εμφανές ότι έπρεπε να έχουν γίνει στο σέρβις.
Το ΚΤΕΟ αποτελεί ακόμη μια δικλείδα ασφαλείας να μην εμφανιστούν την ακατάλληλη στιγμή. Το ότι οι οδηγοί δεν θα προχωρούσαν στην επισκευή αυτή, είτε γιατί δεν τους «γεμίζει το μάτι», είτε γιατί δεν έχουν λεφτά είναι ακόμη ένας λόγος ύπαρξης του ΚΤΕΟ, αφού μια τέτοια απόφαση θα άφηνε σε κυκλοφορία ένα αυτοκίνητο επικίνδυνο.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Ανήκετε στους καχύποπτους που βλέπουν στο ΚΤΕΟ ακόμη ένα εμπόδιο στην χρήση του αυτοκινήτου τους; Η σε αυτούς που το βλέπουν θετικά και τηρούν το πρόγραμμα επισκέψεων απαραβίαστα; Τι λέτε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
FALKEN GAMA