Εσείς αμφιβάλετε για την αναγκαιότητα ύπαρξης των ΚΤΕΟ;
Τι γνώμη έχετε για το ΚΤΕΟ; Είναι σημαντικός ο έλεγχος ή υπάρχει μόνο για το θεαθήναι;
5.826 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2013)
Πόσο σημαντικό είναι το ΚΤΕΟ που πρέπει να αυξηθεί και το πρόστιμο όταν ένα αυτοκίνητο δεν το έχει περάσει; Υπάρχει λόγος για τον έλεγχο τον οχημάτων; Είναι θέμα ασφάλειας και ρύπων;
Είναι λοιπόν εμφανές ότι το ΚΤΕΟ αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκίνησης, που γίνεται ακόμη πιο επιτακτικό σε μία χώρα όπου ο στόλος παλιώνει και πάει. Πρέπει τα αυτοκίνητα όλων μας να λειτουργούν όπως προέβλεψε ο κατασκευαστής, είτε για λόγους ασφαλείας, είτε για λόγους ρύπανσης.
Και αυτός ό έλεγχος πρέπει να είναι τακτικός. Σε άλλες χώρες είναι ετήσιος μετά το δεύτερο κιόλας έτος από την πρώτη κυκλοφορία. Έρευνες δείχνουν πως όταν λήγει η εγγύηση, τυπικά στα δύο χρόνια, η επίσκεψη στο συνεργείο αραιώνει με αποτέλεσμα τα τεχνικά προβλήματα να συσσωρεύονται και να μένουν αφανή.
Υπάρχει όμως μια καχυποψία στην Ελλάδα, πως οι έλεγχοι αυτοί δεν γίνονται ούτε σωστά, ούτε για τους σωστούς λόγους. Αυτή η καχυποψία προέρχεται από την εμπειρία πολλών με τα δημόσια ΚΤΕΟ, όπου, φήμες έλεγαν ότι, με ένα χαρτζιλίκι περνούσε τον έλεγχο το οτιδήποτε.
Στα ιδιωτικά βέβαια αυτές οι φήμες πέθαναν, καθότι το ΚΤΕΟ είναι πλέον το σημείο αναφοράς για την καταλληλότητα του αυτοκινήτου προς χρήση, κάτι στο οποίο πλέον ανατρέχουν ασφαλιστικές και αστυνομία σε όλα τα ατυχήματα. Δεν υπάρχει δηλαδή μόνο κίνδυνος να χάσει το ΚΤΕΟ την άδειά του, αλλά να πάει και κάποιος φυλακή, αν ο έλεγχος είναι πλημμελής. Και για αυτό στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, είναι ουσιαστικός.
Αυτό που μένει από κει και πέρα είναι να πειστεί ο κόσμος πως ο έλεγχος δε γίνεται ούτε για το παράβολο, το οποίο είναι μικρό, ούτε για να έχουν δουλειά τα συνεργεία όποτε χρειάζεται μια επισκευή για να περάσει το αυτοκίνητο τον έλεγχο. Αυτές οι επισκευές είναι εμφανές ότι έπρεπε να έχουν γίνει στο σέρβις.
Το ΚΤΕΟ αποτελεί ακόμη μια δικλείδα ασφαλείας να μην εμφανιστούν την ακατάλληλη στιγμή. Το ότι οι οδηγοί δεν θα προχωρούσαν στην επισκευή αυτή, είτε γιατί δεν τους «γεμίζει το μάτι», είτε γιατί δεν έχουν λεφτά είναι ακόμη ένας λόγος ύπαρξης του ΚΤΕΟ, αφού μια τέτοια απόφαση θα άφηνε σε κυκλοφορία ένα αυτοκίνητο επικίνδυνο.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Ανήκετε στους καχύποπτους που βλέπουν στο ΚΤΕΟ ακόμη ένα εμπόδιο στην χρήση του αυτοκινήτου τους; Η σε αυτούς που το βλέπουν θετικά και τηρούν το πρόγραμμα επισκέψεων απαραβίαστα; Τι λέτε;
ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ! Ηρθε η ωρα να περασει το αυτοκινητο μου ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ απο ΚΤΕΟ... Το πηγα λοιπον, εις γνωση μου οτι εχει σοβαρο προβλημα στα φρενα! Ομως ολα καλα εκει... πηρα τη βεβαιωση οτι ολα λειτουργουν σωστα, κι ας εβγαζε ματι η ενδειξη στον πινακα που ηταν αναμενη!!! Εαν δεν ειχα ασχοληθει μονος μου να διορθωσω τη βλαβη, θα κυκλοφορουσε ενα αυτοκινητο "σκοτωστρα" στους δρομους. Εχει νοημα λοιπον να ρωτησω εαν ενοιαξε καποια υπηρεσια αυτο? Εχει νοημα να ρωτησω γιατι μας φορτωνουν ενα ακομα χαρατσι στην πλατη μας? Την απαντηση την ξερουμε ολοι!
ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20€ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ. Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΥΠΩΔΗΣ
Για μένα το ΚΤΕΟ, είναι αναγκαίο κακό. Δεν διασφαλίζει τίποτα απολύτως παρά μόνο την εισροή χρημάτων στα ταμεία του κράτους, χωρίς καμία ανταπόδοση. Η αρμοδιότητα θα μπορούσε να δοθεί και στα νόμιμα συνεργεία όπως λένε και οι φίλοι από κάτω, τα οποία θα είχαν και την ευθύνη για τα οχήματα που συντηρούν και να μην εκδίδουν δελτία ελέγχου σε οχήματα τα οποία για διάφορους λόγους δεν συντηρούνται επαρκώς. Αλλά αν σε κάτι είναι μανούλα το κράτος είναι στο βόλεμα υμετέρων και στο άνοιγμα παραμάγαζων για την κονόμα.
Η συμβολή των ΚΤΕΟ στην οδική ασφάλεια είναι ελάχιστη. Μόνο το 1% των τροχαίων ατυχημάτων με τραυματισμό ή θάνατο οφείλονται στο όχημα (βλ. στατιστικά Τροχαίας). Και από αυτά τα περισσότερα δεν έχουν σχέση με ΚΤΕΟ (υπερφόρτωση, αστοχία υλικών).
Το θέμα αυτό που θίγεται είναι πάρα πολύ σημαντικό και σύνθετο, οπότε ας είμαστε ειλικρινής, σοβαροί και ας μην το παίζουμε τζάμπα μάγκες.
Καταρχάς είμαι υπέρ των δημοσίων και ιδιωτικών κ.τ.ε.ο., αρκεί οι εργαζόμενοι και στους δύο χώρους, να μπορούν να κάνουν άρτια την δουλειά τους, δίχως φόβο και πάθος και δίχως να λένε δεν μου φτάνει ο μισθός.
Ο Έλλην και η Ελληνίδα καλώς, κακώς, ευτυχώς, δυστυχώς, θέλει έναν αστυνομικό επάνω από το κεφάλι τους, οι περισσότεροι στο σύνολο.Έτσι και στους όποιους ελέγχους, θέλουν κάποιους επάνω από το κεφάλι τους.Όπως καταλαβαίνετε αυτό για πολλούς και διαφόρους εύλογους λόγους δεν γίνεται.Πρέπει και εμείς να προσπαθήσουμε, όχι μόνον να λέμε ας προσπαθήσουν οι άλλοι.
Ο έλεγχος των κ.τ.ε.ο. για εμένα προσωπικά πρέπει να γίνεται κάθε δύο χρόνια επιτακτικά σε όλη την Ελλάδα και για όλους.Ο νόμος δίνει 24 μήνες εγγύηση, από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι σε επίπεδο πολιτικής της κάθε εταιρείας για τον αν θα ισχύει και σε τι, η εγγύηση.Πολλοί εκ των ιδιοκτητών των οχημάτων, είτε από λόγους άγνοιας, είτε από λόγους οικονομικούς, κ.τ.λ. δεν συντηρούν επιμελώς το όχημα τους και αυτό γινόταν και πριν την δεδομένη οικονομική συγκυρία.Δεν γίνεται να μας ενδιαφέρει μόνον να αγοράσουμε ένα όχημα και μετά να μην μπορούμε να το συντηρήσουμε επιμελώς.Καλύτερα είναι να μπορέσουμε να πάρουμε κάτι το οποίο μπορούμε να συντηρήσουμε, αλλά εδώ είναι βαλκάνια, ισχύει το ας με λένε καρολίνα και ας πεθάνω από την πείνα.
Επίσης πρέπει για να μπορεί ένα όχημα στην Ελλάδα να συντηρηθεί επιμελώς, να πέσουν οι τιμές στα πάντα, και όχι τώρα στην δεδομένη οικονομική συγκυρία.Τα ίδια τα οχήματα, τα ανταλλακτικά, οι εργασίες μηχανικού, ηλεκτρολόγου, λαμαρινά, βαφέα, οι ασφάλειες, τα καύσιμα, κ.τ.λ. για να μπορούν όλοι στο μεγαλύτερο βαθμό να συντηρούν τα οχήματα τους και να μην λένε, δεν μπορώ να ανταπεξέλθω οικονομικά.Στα είδη ασφάλειας όπως κράνος, ελαστικά, αναρτήσεις και τα παρεμφερή τους, φρένα και τα παρεμφερή τους, πρέπει να μην υπάρχει καθόλου φ.π.α. για να μπορούμε να μιλάμε για μία ασφάλεια στα βασικά τουλάχιστον και μειόνωντας τα οδικά ατυχήματα, που κοστίζουν πάρα πολύ ακριβά για όλους μας.
Ακόμα να κρατάμε το όχημα μας γιατί δεν έχουμε χρήματα να αγοράσουμε άλλο, οφείλουμε να το συντηρούμε επιμελώς και ας είναι και 20 ετών.Γι αυτό λέω πιο επάνω να προσπαθήσουν και να βοηθήσουν όλοι, προς αυτή την κατεύθυνση.Δεν γίνεται οι εργασίες και τα ανταλλακτικά σε μεγάλης ηλικίας οχήματα να είναι πολύ ακριβές, και να ακούς απόψεις του στυλ, άμα δεν γουστάρεις να το αλλάξει το όχημα σου και άλλα τέτοια φαιδρά.Με λίγη προσπάθεια από όλους, όλα γίνονται προς το καλό του κοινωνικού συνόλου.
Η ιδιοσυγκρασία των ανθρώπων που εργάζονται στα κ.τ.ε.ο. και στα ιδιωτικά και στα δημόσια, δεν είναι και η καλύτερη δυνατή.Λέτε ότι στα ιδιωτικά κ.τ.ε.ο.κατατρέχουν η αστυνομία και οι ασφαλιστικές εταιρείες και ότι κάποιος μπορεί να μπει φυλακή για πλημελλή έλεγχο, μα και στα δημόσια γινόταν αυτό.Δεν είναι τα ιδιωτικά πανάκεια και κάτι το εξωπραγματικό.Ας μην λέμε βαρύγδουπα πράγματα και να δημιουργούμε εντυπώσεις για το τίποτα.Και το ότι αυτή την στιγμή δεν λειτουργούν τα δημόσια κ.τ.ε.ο. τα οποία έπρεπε από χρόνια να είχαν εκσυχρονιστεί όπως τα ιδιωτικά, φταίν οι πολιτικοί και οι πολιτικές τους, οι οποίες αβαντάρουν κάποια κολλητάρια, με το ανάλογο μπαξίσι φυσικά.Πουθενά στον κόσμο την εποπτεία των ιδιωτικών κ.τ.ε.ο. δεν την έχει ο αέρας, η φύση, δεν ξέρω και εγώ ποιός, α, οι, κ.τ.λ. όπως γίνεται εδώ με τα ιδιωτικά κ.τ.ε.ο., από την στιγμή που έχουν κλείσει τα δημόσια.Αυτό που συντελείται στην Ελλάδα είναι ένα διαρκή και συνεχές έγκλημα, το οποίο μειώνει την αξιοπιστία του κράτους, των κρατικών λειτουργών και ολόκληρου του λαού.Ναί, φοβάστε να το πείτε ευθέως ότι στα δημόσια κ.τ.ε.ο. υπήρχε όχι το χαρτζιλίκι, αλλά εκείνο το χρήμα, που τώρα πολλά ιδιωτικά κ.τ.ε.ο. οι ιδιοκτήτες τους εργάζονταν στα δημόσια κ.τ.ε.ο.Τα ποσά που διακινόνταν σε καμία περίπτωση δεν ήταν καθόλου μικρά και αδιάφορα.Και όσο ανέβαινε το όχημα, τόσο ανέβαινε και η ταρίφα.Και το γνωρίζω πάρα μα πάρα πολύ καλά λόγω ιδιότητας και λειτουργήματος, επαγέλματος.Μέχρι η σωματική ακεραιότητα κάποιων έντιμων ανθρώπων απειλούνταν επειδή δεν ήταν διακινήτες μαύρου χρήματος.Όπως ξέρετε στα μεγάλα δημόσια κ.τ.ε.ο. υπάρχει διορισμένος, ας τον πούμε επιθεωρητής, που έχει την εποπτεία των όλων όσων συμβαίνουν μέσα στο δημόσιο κ.τ.ε.ο. και πρέπει να μεταβιβάσει τα όλα όσα βλέπει και λαμβάνουν χώρα στο δημόσιο κ.τ.ε.ο. στους πολιτικούς του προϊσταμένους.Γίνεται όμως αυτό;Προσωπικά άλλα πράγματα είδα να γίνονται.Σε εκείνον πήγαιναν κάποιοι τους φακέλους με το μαύρο χρήμα, λόγω της θέσης που κατ είχαν και τους κοιτούσαν, και έπρεπε να φύγουν από εκεί διότι χαλούσαν την σούπα, όλων.Και κοιτούσαν πως να τους τοποθετήσουν αλλού, σε θέσεις άσχετες με την ειδικότητα τους, και που οι θέσεις αυτές δεν έρχονταν σε επαφή με χρήμα.Όταν κάποιοι δεν τα βρίσκαν αναμεταξύ τους, και υπήρχαν αρκετές φορές, τότε τυχαία ερχόταν η αστυνομία και τους περνούσε τα βραχιόλια, στους διακινητές μαύρου χρήματος, οπότε μην πείτε γιατί δεν πήγαινα στον εισαγγελέα.Γνωρίζουν οι εισαγγελείς το τι συμβαίνει με τα της εσωτερικης διοίκησης σε όλους τους τομείς, δεν είναι άσχετοι.Όπως επίσης και οι επιθεωρητές, οι οποίοι είναι διορισμένοι από την εκάστοτε κυβέρνηση για να τους λένε το τι συμβαίνει.
Λέτε ότι στα ιδιωτικά κ.τ.ε.ο., και σε μία έρευνα που κάνατε στο περιοδικό σας παλαιότερα, ήταν καλύτερα, γιατί σας κάναν καλύτερο έλεγχο, ενώ στα δημόσια δεν σας είχαν κάνει τον ίδιο σχολαστικό και ενδελεχή έλεγχο.Αλήθεια, τώρα που εχουν μείνει τα ιδιωτικά μόνον και ανοίξαν πάρα πολλά ανά την Ελλάδα ιδιωτικά κ.τ.ε.ο. και γίναν σαν τα ψιλικατζίδικα, τα σουβλατζίδικα, τα μπουγατσατσίδικα, κ.τ.λ. είστε απόλυτα σίγουροι και βέβαιοι ειλικρινώς, και όχι με προσωπικό κέρδος, κ.τ.λ. ότι οι έλεγχοι πλέον είναι σχολαστικοί και ενδελεχής, όταν σε περίπτωση που θα πει κάποιος πελάτης, τι δεν μου περνάς το όχημα, θα πάω σε άλλο ιδιωτικό κ.τ.ε.ο. να το περάσω και να γίνει η δουλειά μου;Και στα ιδιωτικά κ.τ.ε.ο. και επειδή είμαι πλέον πελάτισσα, λόγω του ότι δεν υπάρχουν τα δημόσια, βλέπω πράγματα και θάματα.Καταρχάς βλέπω και εκεί άσχετους ανθρώπους και ας έχουν πτυχίο και άδεια σκήσεως επαγγέλματος, οι οποίοι εργάζονται εκεί με κονέ.Μετά μην λέτε για το δημόσιο μόνον.Παντού τα ίδια είναι.Όταν για να μπεις σε super market βάζεις βουλευτή, κ.τ.λ.ε τι να λέμε για άλλες θέσεις;Και είναι τοις πάσοι γνωστό, μην πέφτετε από τα σύννεφα.
Πρόσφατα πήγα σε γνωστή αλυσίδα ιδιωτικών κ.τ.ε.ο. στην Ελλάδα, δεν έδωσα την ιδιότητα μου που δικαιούται έκπτωση από την εταιρεία, μόνο και μόνο για να δω από κοντά το πως εργάζονται και γιατί ακούω τόσα πολλά παράπονα για την συγκεκριμένη εταιρεία και από άλλους πολύ παίνεμα.Το διαπίστωσα κατευθείαν.
Έχουμε ένα opel astra f 1400cc 90 άλογα ιπποδύναμη μοντέλο του 1997, το οποίο δεν το κυκλοφορούμε, αλλά έχει για όλη την οικογένεια, τεράστια συναισθηματική αξία.Το όχημα είνα συντηρημένο στην εντέλεια, και όλα τα ανταλλακτικά είναι γνήσια και οι όποιες εργασίες που γίνονται είναι από έμπειρους ανθρώπους και γνώστες.Κόβω το παράβολο και δίνω το όχημα μου σε μία ελέγκτρια.Δεν έκατσα μέσα στην αίθουσα αναμονής και ήμουν έξω στα κάγκελα να δω πως εργάζονται, τόσο καλά που λεν κάποιοι και τόσο κακά που λεν κάποιοι άλλοι.Το διαπίστωσα σε λίγο βλέποντας ένα subaru forester με μπροστινό σύστημα διαλυμένο, φαίνοταν και οι μετρήσεις του μηχανήματος άλλωστε, εκεί ήμουν, και με το πάθος την ελέγκτριας στο να περάσει το εν λόγω αυτοκίνητο, κράτησα και τις πινακίδες του.Είδα ένα opel vectra 1600 cd 2000 μοντέλο να μαλώνει ο ιδιοκτήτης του με τον ελεγκτή για το χειρόφρενο πίσω, οι μετρήσεις δικαιώναν τον ιδιοκτήτη, φαίνεται γινόντουσαν περίεργα πράγματα εκεί.Ήρθε η δική μου ώρα, η ελέγκτρια πήρε το όχημα και προσπαθούσε να σηκώσει το χειρόφρενο, φαίνεται δεν είχε αρκετή δύναμη.Μετά από πολλές προσπάθειες, και ενώ με συγχαίρει για το πόσο καλοσυντηρημένο είναι το όχημα μου με κόβει γιατί λέει στα πίσω φρένα ο ένας τροχός με τον άλλον έχει απόλιση 45 τοις εκατό, στο πόσο πιάνει το χειρόφρενο.Τ φρένα είναι σωστά όμως.Εμπρός με καινούργιο δίσκο, τακάκια, πίσω με καινούργια φωλιά φερμουίτ, φερμουίτ, κυλινδράκια, κ.τ.λ. καινούργια ελαστικά 3 ημερών και κόπηκα.Την ίδια μέρα πληρώνοντας 10 ευρώ για επανάλεγχο πέρασα σε άλλο ιδιωτικό κ.τ.ε.ο. δίχως χάρες, μπαξίσι και κονέ.Βγάλτε τα συμπεράσματα σας.Στην διάθεση σας όλα τα στοιχεία μου, στοιχεία τους.
Ξαναπάω με ένα ford focus rs 500, με ούτε 10000 χιλιόμετρα λόγω ακινησίας, αλλά καλά συντηρημένο, με το που μπήκα βγαίνει ο ντεμέκ συνάδελφος και λέει η αεροτομή είναι μεγάλη κόβεται και οι ελεγκτές από κάτω να του κάνουν νοήματα, πως έτσι είναι το όχημα και βγαίνει εργοστασιακά έτσι.
Να μην πλατιάζω με άλλα παραδείγματα μου.
Πάρα πολύ καλός είναι ο θεσμός των κ.τ.ε.ο. για λόγους ασφαλείας στο κοινωνικό σύνολο, για να μην υπάρχουν ατυχήματα όπως με τα παιδάκια στην φαρκαδόνα.Δεν φταίνε τα όποια κ.τ.ε.ο. ιδιωτικά ή δημόσια, αλλά οι άνθρωποι οι οποίοι εργάζονται σε αυτά.Για να αλλάξει το κοινωνικό σύνολο πρέπει να αλλάξουμε πρωτίστως εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας και μετά με τις πράξεις και την εν γένει προσωπικότητα μας και τους υπολοίπους.Δεν γίνεται να λέμε συνεχώς ότι ο μισθός δεν φτάνει, είναι μικρός και να ζητάμε παράνομα, με ηθική κατάπτωση, κ.τ.λ. χρήματα από άλλους όπου και αν εργαζόμαστε.Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια ώστε να είμασε νόμιμοι και ηθικοί, πρώτα για εμάς και μετά για τους υπολοίπους.Τα λόγια του στυλ άσε τους άλλους, κοίτα να τα πάρεις, και άλλα τέτοια, το μόνον που δημιουργούν είναι το να έρθουν κάποια στιγμή μπούμερανγκ πίσω σε εμάς τους ίδιους.Οπότε αξίζει η προσπάθεια.
Aν παρατηρήσει κάποιος την κατάσταση ορισμένων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους, θα φρίξει. Δε λέω όλοι έχουμε οικονομικά προβλήματα, αλλά η ασφάλεια μας είναι πολύ σημαντική. Μήπως θα πρέπει να γίνουν και πιο αυστηρά τα πράγματα με τους τεχνικούς ελέγχους;
αν γινεται ο ελεγχος σωστα απο γνωστες πρεπει να γινεται γιατι κυριως ειναι και θεμα ασφαλειας.ετσι ελεγχεται και το συνεργειο που φτιαχνουμαι το αυτοκινητο μας.
Είναι πολύ συμαντικό να υπάρχει ένα φορέας- ΚΤΕΟ που να ελέγχει όλα τα οχήματα από μηχανάκια έως και φορτηγά για την ασφάλεια των επιβαινόντων αλλά και των πεζών. Αυτός ο φορέας δε, πρέπει να συνεργάζεται άμεσα και με την τροχαία ούτο σώστε να είναι πιο άμεση η επισκευή αλλά και οι επιπτώσεις σε αυτούς που δεν τηρούν έστω και τα απολύτος βασικούς κανόνες συντήρησης.. Είναι ζήτημα ζωής και με αυτήν είναι καλό να μην παίζουμε.Προσωπικά δεν θέλω να βλέπω μηχανάκια χωρίς φώτα, με φαγωμένα λάστιχα και με στραβομένα σασί από τις τούμπες. Ούτε αυτοκίνητα και φορτηγά που από την εξάτμησή τους να βγαίνει τόσος καπνός που να θυμήζει τρένο. Θέλω να υπάρχει ασφάλεια στον δρόμο, όσο το δυνατό περισσότερο. Θέλω η τροχαία να περιπολεί και όχι μόνο να κόβει κλήσεις αλλά και να υποχρεώνει τους οδηγούς των οχημάτων να τα επισκευάζουν άμεσα (σε προκαθορισμένο χρόνο) και στην συνέχεια να περνάνε ΚΤΕΟ και αφού περάσουν με επιτυχία τον έλεγχο τότε μόνο να μπορούν και πάλι να κυκλοφορούν εφόσον ενημερωθεί η τροχαία πρώτα. Είναι λοιπόν επιτακτικό για εμένα να υπάρχουν τα ΚΤΕΟ.που σε συνεργασία πάντοτε με την τροχαία να αναβαθμίζουν γενικότερα την κατάσταση στους Ελληνικούς δρόμους. Όσο αφορά τα χρήματα που απαιτούνται νομίζω ότι με βάση το γενικό καλό αλλά και στον επιπλέον έλεγχο που γίνεται από το ΚΤΕΟ στο αυτοκίνητο μας αξίζει το να τα δώσουμε κάθε δύο χρόνια....
Η δική μου ένσταση προς το θεσμό των ΚΤΕΟ είναι ότι κόβουν (ή τουλάχιστον προβλέπεται να κόβουν) αυτοκίνητα με βελτιώσεις, κάτι που θεωρώ απαράδεκτο, εφόσον οι βελτιώσεις αυτές κάνουν το αυτοκίνητο ασφαλέστερο από αυτό του κατασκευαστή. Ο λόγος που κόβουν τις βελτιώσεις, κατά τη γνώμη μου, είναι είτε διότι δεν είναι σε θέση να κάνουν έναν σωστό έλεγχο των βελτιώσεων αυτών και να διαπιστώσουν την ποιότητα τους, είτε διότι δεν τους δίνει ο νόμος αυτή τη δυνατότητα. Λειτουργούν με βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτές. Κάθε τι που ξεφεύγει από αυτές τις προδιαγραφές δεν επιτρέπεται, άσχετα αν είναι καλύτερο και ασφαλέστερο. Εγώ θα ήθελα ένα ΚΤΕΟ, όπου θα δοκίμαζαν κάθε μετατροπή και βελτίωση, θα έλεγχαν τη σωστή κατασκευή και θα έδιναν την έγκριση σε όσες από αυτές ήταν σωστές και δεν ήταν εναντίον της οδικής ασφάλειας. Από την άλλη όσες φορές έχω περάσει από ΚΤΕΟ, βλέπω ότι μετά από τόσο καιρό, έχουν μειώσει τα σημεία που ελέγχουν, όπως προβλεπόταν αρχικά, όταν πρωτοιδρύθηκαν, αφού μάλλον δεν επαρκεί ο απαραίτητος χρόνος, για όλους αυτούς τους ελέγχους. Όσο για το λάδωμα, νομίζω ότι συνεχίζει να υπάρχει, με τη μια ή άλλη μορφή (μια μορφή είναι και αυτή του γνωστού ή φίλου, που κάνουν τα στραβά μάτια, σε κάποια προβλήματα, ακόμη και στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Και μόνον που προσπαθήσατε να με διαβάσετε κύριε airetike σας ευχαριστώ πάρα πολύ.Κρίνω ότι έχουν ουσία αυτά που γράφω, αν και ήθελα να γράψω και άλλα, για τιμές κ.τ.ε.ο., τρόπους οργάνωσης κ.τ.ε.ο., χρήματα για την ίδρυση κ.τ.ε.ο., και για ιδιωτικά και για δημόσια, κ.τ.λ.
Πολύ καλό το άρθρο του ΚΤΕΟπαθων. Πράγματι είναι πολλά τα 50€ για έναν έλεγχο που κρατάει 15 λεπτά. Επίσης όπως πολύ σωστά λέει τα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου θα έπρεπε να τα εκδίδουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Αφού πληρώνουμε το σέρβις και είναι εγγυημένο ότι έχουν κάνει καλή δουλειά (τα συνεργεία) θα έπρεπε να βασιστούμε σε αυτό. Τον μηχανικό μου τον εμπιστεύομαι απόλυτα. Δεν θα είχα πρόβλημα να μου εκδώσει και μια κάρτα ελέγχου καυσαερίων.
Λουκία συγνώμη αλλά δεν θα διαβάσω αυτά που γράφεις. Να είσαι πιο σύντομη.
Οτι πρεπει να υπαρχει το κτεο ειναι δεδομενο αλλα ιδιωτικο και μονο ιδιωτικο!