ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι γίνεται με την Mitsubishi και την ελληνική αγορά;

Τι γίνεται με την Mitsubishi και την ελληνική αγορά;

Τι παίζει με τη Mitsubishi;

11.855 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2017)

Τελείωσε η Mitsubishi μαζί με τα Εvo και δεν την βλέπουμε πλέον τόσο συχνά στους δρόμους; Τι απέγινε ο γίγαντας που όλοι θέλουν να συνεργάζονται μαζί του; Μήπως η Ελληνική αγορά βρίσκεται αυτή τη στιγμή εκτός πραγματικότητας της μάρκας και αλλού πάει καλά; Τι συμβαίνει;

Η Mitsubishi είναι η μάρκα που κάθε κατασκευαστής θέλει να έχει συνεργασία μαζί της. Ίσως και γι αυτό να είναι αυτόνομη και ανεξάρτητη τόσες δεκαετίες και απλά να συμμετέχει σε διάφορα πρότζεκτ χωρίς όμως να πωλείται και να ενώνεται με κανέναν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Θα έλεγε κανείς πως αυτό θα της στοιχίσει και ίσως γι αυτό να είναι πλέον εκτός παιχνιδιού. Κάποιοι ίσως να νομίζουν πως χωρίς τα μοντέλα Evo να μας θυμίζουν την παρουσία της, και με τα μεγάλα SUV να παίρνουν τον δρόμο των δεινοσαύρων, ίσως η Mitsubishi να βρίσκεται στο περιθώριο τελευταία. Στην Ελλάδα, εξάλλου το 2016 η Mitsubishi πούλησε μόλις 182 ASX, 50 Spacestar και μόλις 1 Outlander. Κάτι δεν πάει καλά.

Καλό θα είναι να θυμόμαστε πως ο λόγος που η Mitsubishi είναι τόσο περιζήτητη για συνεργασίες είναι ότι της ανήκει η σημαντικότερη πατέντα στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα: ο αντικραδασιμός άξονας στους τετρακύλινδρους κινητήρες. Που σημαίνει ότι διαθέτοντας το δικαίωμα αντιγραφής σε όλους τους κατασκευαστές που φτιάχνουν τετρακύλινδρα μοτέρ (σε όλους δηλαδή), η Mitsubishi κερδίζει για κάθε τέτοιο αυτοκίνητο, κάθε μάρκας, που πωλείται.

Από και πέρα η Mitsubishi έχει παρουσία σε όλες τις αγορές, και έτσι επιρροή που θέλουν όλες οι μάρκες, έχει όμως και την δική της ατζέντα. Και αυτή τη στιγμή η ατζέντα της Mitsubishi είναι τα ηλεκτρικά μοντέλα.

Γιατί μπορεί στην Ελλάδα να πουλήθηκε μόνο ένα Outlander, πρόκειται όμως για το πιο δημοφιλές plug-in SUV της Ευρώπης, με πωλήσεις που σε αρκετές χώρες, όπως στη Νορβηγία, το έφεραν μέχρι και τη δεύτερη θέση, ενώ σε αρκετές ήταν στην πρώτη δεκάδα. Και με το Spacestar να χτυπάει εταιρικές πωλήσεις σε χώρες όπου οι χαμηλοί ρύποι καθορίζουν το φόρο, η γκάμα της Mitsubishi μπορεί να μην φαντάζει ιδανική για την Ελληνική αγορά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πάει καλά αλλού.
Αυτό που περιμένουμε να δούμε είναι το λανσάρισμα ενός πιο «ελληνικού» μοντέλου, με τη νέα γενιά του ASX ή Outlander Sport όπως λέγεται αλλού.

Εσείς τι λέτε όμως; Πως βλέπετε σήμερα τη Mitsubishi; Περασμένα μεγαλεία ή απλά εκτός ελληνικής πραγματικότητας; Και τελικά θα επιστρέψετε στη μάρκα όταν τα ηλεκτρικά γίνουν και στην Ελλάδα διαδεδομένα; Τι λέτε;  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
CORAG GAS PEIRATEIA