Τι γίνεται με την Mitsubishi και την ελληνική αγορά;
Τι παίζει με τη Mitsubishi;
11.855 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2017)
Τελείωσε η Mitsubishi μαζί με τα Εvo και δεν την βλέπουμε πλέον τόσο συχνά στους δρόμους; Τι απέγινε ο γίγαντας που όλοι θέλουν να συνεργάζονται μαζί του; Μήπως η Ελληνική αγορά βρίσκεται αυτή τη στιγμή εκτός πραγματικότητας της μάρκας και αλλού πάει καλά; Τι συμβαίνει;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Θα έλεγε κανείς πως αυτό θα της στοιχίσει και ίσως γι αυτό να είναι πλέον εκτός παιχνιδιού. Κάποιοι ίσως να νομίζουν πως χωρίς τα μοντέλα Evo να μας θυμίζουν την παρουσία της, και με τα μεγάλα SUV να παίρνουν τον δρόμο των δεινοσαύρων, ίσως η Mitsubishi να βρίσκεται στο περιθώριο τελευταία. Στην Ελλάδα, εξάλλου το 2016 η Mitsubishi πούλησε μόλις 182 ASX, 50 Spacestar και μόλις 1 Outlander. Κάτι δεν πάει καλά.Καλό θα είναι να θυμόμαστε πως ο λόγος που η Mitsubishi είναι τόσο περιζήτητη για συνεργασίες είναι ότι της ανήκει η σημαντικότερη πατέντα στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα: ο αντικραδασιμός άξονας στους τετρακύλινδρους κινητήρες. Που σημαίνει ότι διαθέτοντας το δικαίωμα αντιγραφής σε όλους τους κατασκευαστές που φτιάχνουν τετρακύλινδρα μοτέρ (σε όλους δηλαδή), η Mitsubishi κερδίζει για κάθε τέτοιο αυτοκίνητο, κάθε μάρκας, που πωλείται.
Από και πέρα η Mitsubishi έχει παρουσία σε όλες τις αγορές, και έτσι επιρροή που θέλουν όλες οι μάρκες, έχει όμως και την δική της ατζέντα. Και αυτή τη στιγμή η ατζέντα της Mitsubishi είναι τα ηλεκτρικά μοντέλα.
Γιατί μπορεί στην Ελλάδα να πουλήθηκε μόνο ένα Outlander, πρόκειται όμως για το πιο δημοφιλές plug-in SUV της Ευρώπης, με πωλήσεις που σε αρκετές χώρες, όπως στη Νορβηγία, το έφεραν μέχρι και τη δεύτερη θέση, ενώ σε αρκετές ήταν στην πρώτη δεκάδα. Και με το Spacestar να χτυπάει εταιρικές πωλήσεις σε χώρες όπου οι χαμηλοί ρύποι καθορίζουν το φόρο, η γκάμα της Mitsubishi μπορεί να μην φαντάζει ιδανική για την Ελληνική αγορά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πάει καλά αλλού.
Αυτό που περιμένουμε να δούμε είναι το λανσάρισμα ενός πιο «ελληνικού» μοντέλου, με τη νέα γενιά του ASX ή Outlander Sport όπως λέγεται αλλού.
Εσείς τι λέτε όμως; Πως βλέπετε σήμερα τη Mitsubishi; Περασμένα μεγαλεία ή απλά εκτός ελληνικής πραγματικότητας; Και τελικά θα επιστρέψετε στη μάρκα όταν τα ηλεκτρικά γίνουν και στην Ελλάδα διαδεδομένα; Τι λέτε;
Μιλαμε για μια εταιρια με μεγαλη ιστορια!Εταιρια που στην ελλαδα κατα την γνωμη μου δεν περπαταει ,λογο του εισαγωγεα!Ειναι μεγαλη υποθεση να εισαι απο τις μεγαλυτερες εταιριες στον κοσμο,οπως ειναι η HONDA και στην ελλαδα να πουλας σε αριθμο τριψηφιο!Αν δεν κανω λαθος εχει τον ιδιο εισαγωγεα!Επισης μια αλλη εταιρια που στους δοκιμαστες αξιοπιστιας,σες διαφορους οργανισμους ανα τον κοσμο ,βγαινει συνηθως πρωτη ,οπως η MAZDA δεν εκπροσωπειται καν στην ελλαδα!Αυτα εχουν να κανουν με τους εμπορους κυριως ,και σε δευτερη φαση απο τον κοσμο που μαλον δεν ενημερωνεται (ψαχνεται) σωστα!Ειχα στο παρελθον αυτοκινητο MITSUBISHI και ειμαι πολυ πολυ ευχαριστημενος! εκτος του οτι ηταν αυτο που λεμε σκυλι,ηταν και πολυ οικονομικο στη χρηση και στη συμβιωση μαζι του!
Μακαρι αυτη η ιστορικη εταιρεια μεσα απο τη συνεργασια της με τη Nissan-Renault να ανακαμψει συντομα και να ξαναδουμε στους δρομους εκπληκτικα αυτοκινητα οπως το EVO.
Εγώ δεν ξέρω τι φταίει και μειώθηκαν οι πωλήσεις των Mitsubishi στην Ελλάδα, αλλά θα σταθώ στο σημείο που λέτε ότι η Mitsubishi εφεύρε τον αντικραδασμικό άξονα. Θα σας πω λοιπόν ότι ο αντικραδασμικός άξονας, δεν χρειάζεται αν τα κινούμενα μέρη του κινητήρα είναι ζυγοσταθμισμένα και ισοζυγισμένα. Για παράδειγμα εγώ πήρα έναν κινητήρα από Mitsubishi Pajero, τον 4G54 2555 cc και αφού τον αποσυναρμολόγησα, του έκανα γενική επισκευή και στη συνέχεια αφαίρεσα τους 2 αντικραδασμικούς άξονες, έκανα ζυγοστάθμιση στροφάλου, μαζί με τις τροχαλίες, το σφόνδυλο και το πλατό, δηλαδή ολόκληρο το σετ, όπως επίσης ζύγισα το κάθε έμβολο, μαζί με τα ελατήρια, τον πείρο κ.λ.π. σε ζυγαριά ακριβείας 0,1 γραμμαρίου και εξίσωσα τις διαφορές, ώστε όλα τα έμβολα να έχουν το ίδιο βάρος, με ακρίβεια 0,1 γραμ. και το ίδιο έκανα με τα κουζινέτα του στροφάλου και των διωστήρων (μπιελών) καθώς επίσης ζύγισα και τους διωστήρες. Έτσι λοιπόν αφού συναρμολόγησα τον κινητήρα τον έβαλα στο αυτοκίνητο και τον δούλεψα, παρατήρησα ότι η λειτουργία του ήταν τέλεια, χωρίς τον παραμικρό κραδασμό. Από αυτό απέδειξα ότι όταν κάνεις σωστή δουλειά, οι αντικραδασμικοί άξονες είναι περιττοί και μάλιστα βλάπτουν, αφού απορροφούν ισχύ από τον κινητήρα, απορροφούν λιπαντικό και έτσι μειώνουν την πίεση του λαδιού κ.λ.π.
Στην ελληνικη αγορα ετυχε να αντιπροσωπευεται απο μια μετρια και χωρις οραμα εταιρεια κατι που ειχε αντικτυπο στην πορεια της γιατι στον υπολοιπο πλανητη το ονομα mitsubishi ειναι μεσα στα πρωτα σε καθε ερευνα και αξια σαν αγορα. Οπως και τεχνολογικα ειναι ψηλα και δεν πρεπει να ξεχναμε πως εχει πισω της το μεγαθηριο mitsubishi heavy intustries που σημερα δεν εχει ανταγωνιστη διεθνως με της δραστηριοτητες της που απλωνωντε παντου κυριολεκτικα σε καθε κλαδο της βιομηχανιας. Πολυ κακες εκ μερους της διευθυνσης της πρακτικες την οδηγησαν στην αγκαλια της nissan-renault κατι οχι ασχημο γιατι η μεταξυ τους σχεση θα ειναι αμφιδρομη και παλι θα επανελθει στα παλια της μεγαλεια σιγα και σταθερα.
Η μεγαλύτερη και πλέον αξιόπιστη βαριά βιομηχανία στον κόσμο από κλιματιστικά μέχρι αεροπλάνα στα χέρια ενός ανεπαρκούς αντιπροσώπου όσον αφορά τουλάχιστον στα αυτοκίνητα!
Είμαι εδώ και 11 χρόνια κάτοχος ενός lancer 1.6. Τέρας αξιοπιστίας, όμορφο και λειτουργικό αυτοκίνητο και φυσικά δυσεύρετο ως μεταχειρισμένο. Τότε η εταιραία πρόσφερε αυτό, το colt, το pajero, το outlander. Τώρα τι; το space star ένα πανάκριβο κατά την ταπεινή μου γνώμη μικρό αυτοκίνητο, το ASX συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού και το outlander ένα πανάκριβο επίσης 4x4. Λογικά λοιπόν οι πωλήσεις έχουν μειωθεί. Η εταιρία δεν πρσφέρει κάιτι για ολους
Λείπει το Lancer, μια πιο πλήρης γκάμα μοντέλων και σωστός αντιπρόσωπος! Αν υπήρχαν αυτά εγώ πάλι mitsubishi θα αγόραζα ξανά, αλλά τόσα χρόνια μας έκλεβε ο Σαρακάκης!
Το Mitsubishi Lancer Evo X σταμάτησε όμως η απλή έκδοση θα παράγεται μεχρι τον Αύγουστο του 2017 δεν "έσβησε" ακόμη το μοντέλο. Όσον αφορά για την σημερινή κατάσταση της Mitsu στην Ελλάδα... για ποια "Ελληνικά" αυτοκίνητα μιλάτε; Εγω απλά βλέπω πως ο κεντρικός αντιπρόσωπος δεν διαφημίζει πλέον την μάρκα. Τώρα αν η εταιρεία προχωράει και εδω πέρα "πλέκουν πουλόβερ" αυτό είναι αποτελεί αρνητικό "σημείο" κατηφορικής καμπής για την πορεία της.
Μην το ψάχνετε,είναι θέμα αντιπροσώπου και μόνον !
H Mitsu ειναι πολυ μεγαλη για να ασχολειται με αυτο που λεμε "Ελληνικη πραγματικοτητα"...
Παρολο που η Mitsubishi ηταν ανεκαθεν μια εξαιρετικη σε ολα της αυτοκινητοβιομηχανια, εντουτοις στην Ελληνικη αγορα ειχε παντα μετριοτατη πορεια. Μονο τα Lancer, Colt, Carisma και φυσικα το σκληροτραχηλο και θρυλικο Pajero την ανεβαζαν λιγο στις πωλησεις μαζι με τα επαγγελματικα L200 και L300. Δεν μπορω να εξηγησω το γιατι. Ειναι μια πολυ αξιοπιστη και ποιοτικη φιρμα με ομορφα και καλοφτιαγμενα αυτοκινητα. Επισης βγαινουν και σε καλη τιμη.
ειχα ενα LANCER. ΤΟ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 1600 ΚΥΒΙΚΑ... ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΦΡΕΝΑ,ΟΥΤΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΟΥΤΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΗΦΟΡΙΤΣΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΑΔΕΙΟ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ. ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ''ΠΑΠΑΚΙΑ'' ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΣΑΙ.ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ.
Αν αναφερεστε στον μεγα αλεξανδρο απο οτι ξερω ζει και βασιλευει και τον κοσμο κυριευει.
Γερμανοτσολιά, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ η Mercedes ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ Mitsubishi... Και πάλι θα έχει συνεργασία ελέω nissan-renault!!! Βρίσκω την συνεργασία με την nissan-renault πάρα πολύ ενδιαφέρουσα... αδικημένη μάρκα στην χώρα μας όπως πολλές άλλες... αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλές, κ.τ.λ. Και βέβαια θα κινηθεί σε τύπου evo οχήματα και καλύτερα, όπως και σε πιο τεχνολογικά προϊόντα στο χώρου του οχήματος και άλλου... Μην ξεχνάτε ότι σαν εταιρεία έχει μία σοβαρή παρουσία σε τραπεζικό σύστημα, όπως και σε πολλά άλλα τεχνολογικά προϊόντα τα οποία τα περισσότερα δεν εισάγονται στην χώρας μας, όπως επίσης και σε ολόκληρη την Ευρώπη.-
Μεγαλη πατατα που πουληθηκαν στη Renault γιατι θα τους καπελωσει εντελως η Nissan!Επρεπε να ψαχτουν για Mercedes που θα μπορουσε να αναπτυξει τη mitsubishi με μοντελα στις κατηγοριες A(Up) και Β(polo)...