CUPRA όπως λέμε Abarth. Γιατί όμως να ξεχωρίσει η SEAT το γρήγορο τμήμα της και να το λανσάρει ως ξεχωριστή μάρκα; Έχει βλέψεις για κεντρομήχανα θηρία συγγενή του Audi R8 ή απλά θέλει μια διαφορετική εικόνα στις εκθέσεις της;
Η SEAT έχει αυτή τη στιγμή έναν ευχάριστο πονοκέφαλο. Μετά από χρόνια βλέπει τα νούμερά της να βελτιώνονται και να δείχνει με τη σειρά της πως είναι μια μάρκα με το κοινό της, τα μοντέλα της και την ιστορία της, που αντέχει στον ανελέητο ανταγωνισμό της σημερινής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το ευχάριστο φυσικά είναι ότι με τόσα νέα μοντέλα οι πωλήσεις πάνε καλά. Ο πονοκέφαλος όμως υπάρχει. Και αυτό γιατί η SEAT σε αντίθεση με τη Skoda ή την VW που είναι λίγο της λογικής του «όλοι απ`όλα» είχε πάντοτε μία συγκεκριμένη αποστολή: να προσελκύσει τους νέους οδηγούς, αυτούς που ζουν την αυτοκίνηση με πάθος, που θέλουν ταπεραμέντο στην οδήγηση, χαρακτήρα στο αυτοκίνητο και ζωντάνια στη σχεδίαση.
Αυτό το κοινό όμως δεν είναι εύκολο. Έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις, και προς αυτή την κατεύθυνση η SEAT επέλεξε τις γρήγορες εκδόσεις της να μην τις βαφτίσει απλά GTI ή RS, αλλά να πάει σε κάτι πιο σημαντικό, όπως το CUPRA. Και εδώ υπάρχει το πρόβλημα.
Μπορεί η γκάμα της μάρκας πριν 10 χρόνια να ήταν μόλις τρία μοντέλα, σήμερα όμως έχει πολλά. Από το Mii μέχρι το Leon και από το Ibiza μέχρι το Ateca, η SEAT έχει ακόμη το Arona αλλά και το μεγάλο Alhambra. Και φυσικά το Toledo. Αυτοκίνητα που καθιστούν την γκάμα πλήρη, όμως την καθιστούν και σχετικά συμβατική.
Πως περιμένεις τον νέο, τον ρομαντικό, τον ενθουσιώδη, τον πορωμένο, να μπει σε μια έκθεση με όλα αυτά τα μοντέλα, όταν ψάχνει για κάτι τελείως διαφορετικό. Το απόσταγμα της φιλοσοφίας της μάρκας είναι στο όνομα CUPRA, δεν θες λοιπόν να περάσεις τους πιστούς οπαδούς σου από όλα αυτά τα μοντέλα πριν φτάσουν σε αυτό που μιλάει στη καρδιά τους;
Η καλύτερη λύση λοιπόν είναι η CUPRA να χωρίσει από τη SEAT. Η νέες επιτυχίες της μάρκας με το άνοιγμα σε περισσότερους οδηγούς θα συνεχίσουν στις εκθέσεις της SEAT ενώ ο στόχος της μάρκας στο ειδικό της κοινό, όχι μόνο δεν θα φθαρεί, αλλά θα αναζωογονηθεί στις εκθέσεις της CUPRA. Ακόμη και αν αυτές βρίσκονται δίπλα δίπλα, αρκεί να είναι χώρια.
Όπως κάνει η Fiat με την Abarth, και τώρα και η Volvo με την Polestar. Το μόνο που μένει είναι η CUPRA να δημιουργήσει. Θα το κάνει; Εσείς νομίζετε πως είναι καλή ιδέα; Βρίσκετε κάποια μοντέλα της γκάμας της SEAT πιο συμβατικά από ότι θα θέλατε; Και τελικά τι περιμένετε να δείτε από την CUPRA;
Φίλε σωτήρη το λεω αυτό γιατί είμαι κάτοχος ibiza top gun 2004 και μου εχει βγάλει χίλια προβήματα. Ολα τα αυτοκίνητα του vw group βγάζουν τα ιδια προβήματα στα ηλεκτρονικά και όλα εκείνης της γενίας και νεότερα έκαιγαν λάδια. Πίστεψε με ξέρω πολύ καλά απο αυτοκίνητα. Εγω πάντος seat δεν θα έπαιρνα ποτέ ξανα. Επίσης κάτοχος και opel astra diesel το οποίο είναι σκυλί. Δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό και έχω κανει σε 4μισυ χρόνια 130000 χιλίομετρα.
Chris06 σέβομαι την εμπειρία σου υπενθυμίζοντας σου ότι ίσως ήταν η παρτίδα η το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν βγήκε καλό. Όσους γνωρίζω με volkswagen δεν έχουν κάποιο πρόβλημα. Επίσης θα σου ξαναπώ για τις εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις του golf. 350.000 μόνο το gti. Αν δεις ακόμη και τα dragster γεμάτα gti είναι. Μάλιστα έχω και γνωστό μου που έχει golf gti3 και το τρέχει σε dragster και έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος.
Γιατί το λες αυτο chris06 αφού η seat είναι στο vw group. Και αυτοί που βρίζουν το vw group είναι αυτοι που δεν ξέρουν από αυτοκίνηση! Όταν το golf έχει κάνει τόσες εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις δεν μπορείς να μιλήσεις μετά για την vw. Δεν ήταν ηλίθιοι αυτοί που το αγόρασαν!
Chris06 αφού ήταν έτσι το σεατ, θα σου πρότεινα ΙΑΠΩΝΙΚΟ. Honda, toyota και όποιο άλλο ιαπωνικό.(ΟΧΙ NISSAN!!! ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ peugeot!! Τα καινούργια nissan έχουν κινητήρα peugeot---δυστυχως!!---)
Seat = μηδέν ποιότητα- μηδέν αξιοπιστία
Φίλε σωτήρη το λεω αυτό γιατί είμαι κάτοχος ibiza top gun 2004 και μου εχει βγάλει χίλια προβήματα. Ολα τα αυτοκίνητα του vw group βγάζουν τα ιδια προβήματα στα ηλεκτρονικά και όλα εκείνης της γενίας και νεότερα έκαιγαν λάδια. Πίστεψε με ξέρω πολύ καλά απο αυτοκίνητα. Εγω πάντος seat δεν θα έπαιρνα ποτέ ξανα. Επίσης κάτοχος και opel astra diesel το οποίο είναι σκυλί. Δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό και έχω κανει σε 4μισυ χρόνια 130000 χιλίομετρα.
Chris06 σέβομαι την εμπειρία σου υπενθυμίζοντας σου ότι ίσως ήταν η παρτίδα η το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν βγήκε καλό. Όσους γνωρίζω με volkswagen δεν έχουν κάποιο πρόβλημα. Επίσης θα σου ξαναπώ για τις εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις του golf. 350.000 μόνο το gti. Αν δεις ακόμη και τα dragster γεμάτα gti είναι. Μάλιστα έχω και γνωστό μου που έχει golf gti3 και το τρέχει σε dragster και έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος.
Γιατί το λες αυτο chris06 αφού η seat είναι στο vw group. Και αυτοί που βρίζουν το vw group είναι αυτοι που δεν ξέρουν από αυτοκίνηση! Όταν το golf έχει κάνει τόσες εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις δεν μπορείς να μιλήσεις μετά για την vw. Δεν ήταν ηλίθιοι αυτοί που το αγόρασαν!
Ναι συγγνώμη λάθος
Mήπως στην renault ηθελες να πεις?
Chris06 αφού ήταν έτσι το σεατ, θα σου πρότεινα ΙΑΠΩΝΙΚΟ. Honda, toyota και όποιο άλλο ιαπωνικό.(ΟΧΙ NISSAN!!! ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ peugeot!! Τα καινούργια nissan έχουν κινητήρα peugeot---δυστυχως!!---)
Απο vw group μόνο audi.
Τσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΣΚΙΑΧΤΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!