ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι πρέπει να γίνει με τα 3.500.000 αυτοκίνητα άνω των 17 ετών;

Τι πρέπει να γίνει με τα 3.500.000 αυτοκίνητα άνω των 17 ετών;

37.004 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2023)

Με ευκαιρίες και ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, τώρα που ο στόλος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα πάτησε τα 17 χρόνια και του χρόνου θα πάει... φαντάρος, μήπως είναι η κατάλληλη ώρα;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Αμάξια «παλιοσειρές» έτοιμα πάλι για... φαντάροι

Είναι επίσημο ότι η Ελλάδα είναι ο «παππούς» της Ευρώπης στα κυκλοφορούντα οχήματα, με τον μέσο όρο ηλικίας των 6,6 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν να ορίζεται στα 17 έτη. Ναι, ναι... παρά ένα χρόνο ενήλικος ο στόλος της Ελλάδας! Όμως, γιατί ένας παλιός στόλος αυτοκινήτων θεωρείται πρόβλημα; Και τελικά είναι πρόβλημα; Ή μας πειράζει απλά γιατί με αυτή την ηλικία θα μπορούσε να... πάει φαντάρος;

Ξεκινάμε με το βασικό πρόβλημα ενός στόλου αυτοκινήτων που έχει μέση ηλικία 17 χρόνια: Τα μισά αυτοκίνητα, γύρω στα 3 εκατομμύρια, που κυκλοφορούν στους δρόμους μας είναι μέχρι 17 ετών, αλλά ακόμη πιο σημαντικά, το ότι τα άλλα 3 εκατομμύρια είναι ακόμη παλιότερα. «Και είναι πρόβλημα ένα παλιό αυτοκίνητο» αναρωτιούνται πολλοί; Στο κάτω κάτω ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο 10 ή και 20 ετών, με εξαίρεση μερικές ηλεκτρονικές ανέσεις, κάνει την ίδια δουλειά με ένα καινούργιο, το ίδιο καλά. Τότε πού είναι το πρόβλημα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
EUROINS PASXA