Η ένωση του ομίλου Fiat με αυτόν της Peugeot ανοίγει ένα σωρό δυνατότητες για την Alfa Romeo, και οι Γάλλοι ήδη έβαλαν το πιο βαρύ όνομά του δυναμικού τους πίσω από τη φίρμα του Μιλάνου. Έτσι, για να μην μπαίνουν τίποτε ιδέες ότι η Alfa Romeo είναι στα «αζήτητα», επειδή έχει μόνο δύο μοντέλα και μάλιστα με κάποιες περιπέτειες τα τελευταία δέκα χρόνια.
Και τα δύο της μοντέλα θέλουν με τη σειρά τους τις ανανεώσεις τους, όμως πιο σημαντικό είναι να πλαισιωθούν με περισσότερα. Αναμένεται ένα μικρότερο (προσθιοκίνητο) SUV, η Tonale, ήδη στα σκαριά από πριν την ένωση, και προφανώς σε μηχανικά μέρη της Jeep.
Από εκεί και πέρα όμως υπάρχει κενό. Δεν έχουμε αντικαταστάτη της Giulietta, ενώ η Mito έχει ορφανέψει εδώ και μερικά χρόνια. Όμως οι πρώτες συζητήσεις κάνουν λόγο όχι για ένα μικρό ή μικρομεσαίο, αλλά για ένα μεγάλο μοντέλο από τη μάρκα. Ένα μοντέλο απέναντι στην 5άρα, τη E-Class και το Α6.
Και από πλευράς πρεστίζ, μια τέτοια κίνηση θα έχει τη σημασία της, αφού εκτός από την Lexus και την DS, τα μοντέλα της κατηγορίας είναι βασικά γερμανικά. Μια ιταλική συμμετοχή θα ταράξει τα νερά, ειδικά αν είναι τόσο καλή όσο ήταν και η Giulia στα μεσαία.
Όμως για εμάς, εσάς και όλους όσοι θέλουν μία Alfa Romeo όχι για αφίσα, αλλά για αυτοκίνητο, μια ακόμη μεγαλύτερη μπερλίνα, πέρα από το «μάτι», δεν κάνει για τίποτε άλλο. Την ίδια στιγμή η Alfa Romeo έχει γίνει μέλος ενός ομίλου με πολλή τεχνολογία στα μικρά και μικρομεσαία. Ευτυχώς δεν θα χρειαστεί να δανειστεί τίποτε από το Tipo, που εδώ που τα λέμε είναι μια πρόταση «value for money» και δεν ταιριάζει για βάση μιας Alfa, μπορεί όμως να συμπράξει με το 308, ένα μελλοντικό Astra, και να δώσει μία πολύ καλή Giulietta, τόσο από πλευράς δυναμικής και οδήγησης, όσο και κινητήρων και επιδόσεων.
Ακόμη πιο κάτω, η Peugeot με την Opel έχουν αυτή τη στιγμή πιθανώς το καλύτερο μικρό της αγοράς στο πάτωμα του 208/Corsa, και ίσως μια κίνηση να δούμε έναν αντικαταστάτη της Mito θα ήταν πιο εύστοχη, πριν δούμε ένα νέο Fiat Punto. Ειδικά δεδομένου ότι η μικρή κατηγορία αυτή τη στιγμή «πάσχει» από μικρά, αφού η DS «μετακόμισε» στα SUV το DS3 και η Audi «κόβει» το Α1 στο τέλος της γενιάς του τρέχοντος μοντέλου.
Τι λες λοιπόν; Μια μεγάλη Alfa να «μπει στο μάτι» όλων ή μία μικρότερη για να μπεις εσύ μέσα; Τι θες να δεις πρώτο;
....Eγω θα ηθελα παρουσια σε ολες τις κατηγοριες απο την μικρομεσαια και πανω. Επισης οπωσδηποτε ενα η περισσοτερα 3θυρα sport coupe, εκει που η Alfa εχει συγκριτικο πλεονεκτημα, αλλα και roadster οπως η θρυλικη Spider. Αρκει, να εχουν αυτην την πρωτοποριακη σχεδιαση και τον δυναμισμο που χαρακτηριζει την Alfa Romeo. Kαι αν η ποιοτητα της ειναι αντιστοιχη η και καλυτερη του ανταγωνισμου, ας εχει και καπως τσιμπημενη τιμη, δεν πειραζει.
Η alfa romeo άλλαξε target group πελατών, δεν τους ενδιαφέρει ο κυρ Παντελής που κάνει το ραλίστα κάθε φορά που πηγαίνει στο χωριό, θέλουν τον φραγκάτο γιάπι που ψάχνει κάτι άλλο από μερσεντεμπεμβεαουντοβολβικό κατεστημένο αλλά δεν του φτάνουν για ferrari
Πριν κάποια χρόνια υπήρχε η 156 με όλες τις αρετές που μια ALFA πρέπει να έχει (στυλ, οδηγική συμπεριφορά, επιδόσεις) που και από την έκδοση ακόμα των 120 ίππων είχε όλα εκείνα που ήθελες για να σε εξιτάρει και να σε κάνει να νοιώθεις μοναδικός. Σίγουρα σε σχέση με τα αντίστοιχα sedan της εποχής (όχι τα premium) ήταν ακριβή ,αλλά όχι τόσο ώστε να μη μπορεί να την αποκτήσει ένας μικρομεσαίος έστω και με λίγες θυσίες παραπάνω ,προκειμένου να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Από εκεί και μετά μεταπηδά στην 159 με μεγαλύτερο κόστος απόκτησης και το κυριότερο ασύμφορη αγορά φορολογικά λόγω αυξημένων κυβικών. Ευτυχώς υπήρχαν τα hatch back όπως η Goulieta -Mitos. To κενό όμως που άφησε η 156 σαν sedan προσιτή berlina δεν αναπληρώθηκε ποτέ και αναρωτιέμαι γιατί ,αφού οι πωλήσεις της πηγαίναν εξαίσια..!!
Φτιάξτε ένα αυτοκίνητο σε λογικά πλαίσια τιμής και θα τρελάθειτε στις πώλησης.ο κόσμος θέλει άλφα αλλά τώρα είναι ακριβές.
Θέλουμε πλήρη γκάμα, όπως κάποτε - αλλά αν αυτό δεν είναι εφικτό πρέπει να δούμε και πάλι Giuletta, Mito και μια Giulia με μικρότερους κινητήρες ώστε να καταστεί πιο προσιτή προς το μέσο βαλάντιο. Είμαι τυχερός κάτοχος Giulietta και πραγματικά είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει.
Πωλήσεις.
Συμφωνώ με τον προγράψαντα..θέλουμε προσιτα σπορτιβ μικρα σενταν, οι πιο πολλοί, μονο ενα αυτοκινητο μπορουμε να συντηρουμε κ να μας βολευει και για την οικογενεια! Η Αλφα παντα ειχε τετοια σενταν τωρα γιατί οχι, τι τα θελουμε τα Τοναλε και τα Παπαρε, η Τζιουλια ειναι για βιτρινα και για τις αγορες της Αραβίας και αν πουλαει και εκει. Ειχαν ετοιμο σασι της Τζιουλέττα , μεγα λάθος που την κατηργησαν , δεν ειχε ξεπεραστει απο κανενα αλλο, να το κανανε και σενταν..δεν ηταν δυσκολο αισθητικα να προσαρμοζαν τον τριτο ογκο....
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή!