Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι θέλουμε από την Alfa τώρα; Μεγαλύτερο ή μικρότερο από την Giulia;

5.589 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2021)

Μεγάλο για να μπει για τα καλά στο μάτι των Γερμανών, ή μικρό για να μπορέσουμε επιτέλους να το αγοράσουμε;


Τι είναι η Alfa Romeo για εσένα; Η μάρκα που αγαπάς και θες να βλέπεις να στέκεται απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο; Ή η μάρκα που αγαπάς και θα ήθελες να έχεις ένα αυτοκίνητό της για δικό σου; Γιατί αυτή τη στιγμή ή το ένα θα γίνει ή το άλλο.

Η ένωση του ομίλου Fiat με αυτόν της Peugeot ανοίγει ένα σωρό δυνατότητες για την Alfa Romeo, και οι Γάλλοι ήδη έβαλαν το πιο βαρύ όνομά του δυναμικού τους πίσω από τη φίρμα του Μιλάνου. Έτσι, για να μην μπαίνουν τίποτε ιδέες ότι η Alfa Romeo είναι στα «αζήτητα», επειδή έχει μόνο δύο μοντέλα και μάλιστα με κάποιες περιπέτειες τα τελευταία δέκα χρόνια.

Και τα δύο της μοντέλα θέλουν με τη σειρά τους τις ανανεώσεις τους, όμως πιο σημαντικό είναι να πλαισιωθούν με περισσότερα. Αναμένεται ένα μικρότερο (προσθιοκίνητο) SUV, η Tonale, ήδη στα σκαριά από πριν την ένωση, και προφανώς σε μηχανικά μέρη της Jeep.

Από εκεί και πέρα όμως υπάρχει κενό. Δεν έχουμε αντικαταστάτη της Giulietta, ενώ η Mito έχει ορφανέψει εδώ και μερικά χρόνια. Όμως οι πρώτες συζητήσεις κάνουν λόγο όχι για ένα μικρό ή μικρομεσαίο, αλλά για ένα μεγάλο μοντέλο από τη μάρκα. Ένα μοντέλο απέναντι στην 5άρα, τη E-Class και το Α6.

Και από πλευράς πρεστίζ, μια τέτοια κίνηση θα έχει τη σημασία της, αφού εκτός από την Lexus και την DS, τα μοντέλα της κατηγορίας είναι βασικά γερμανικά. Μια ιταλική συμμετοχή θα ταράξει τα νερά, ειδικά αν είναι τόσο καλή όσο ήταν και η Giulia στα μεσαία.

Όμως για εμάς, εσάς και όλους όσοι θέλουν μία Alfa Romeo όχι για αφίσα, αλλά για αυτοκίνητο, μια ακόμη μεγαλύτερη μπερλίνα, πέρα από το «μάτι», δεν κάνει για τίποτε άλλο. Την ίδια στιγμή η Alfa Romeo έχει γίνει μέλος ενός ομίλου με πολλή τεχνολογία στα μικρά και μικρομεσαία. Ευτυχώς δεν θα χρειαστεί να δανειστεί τίποτε από το Tipo, που εδώ που τα λέμε είναι μια πρόταση «value for money» και δεν ταιριάζει για βάση μιας Alfa, μπορεί όμως να συμπράξει με το 308, ένα μελλοντικό Astra, και να δώσει μία πολύ καλή Giulietta, τόσο από πλευράς δυναμικής και οδήγησης, όσο και κινητήρων και επιδόσεων.

Ακόμη πιο κάτω, η Peugeot με την Opel έχουν αυτή τη στιγμή πιθανώς το καλύτερο μικρό της αγοράς στο πάτωμα του 208/Corsa, και ίσως μια κίνηση να δούμε έναν αντικαταστάτη της Mito θα ήταν πιο εύστοχη, πριν δούμε ένα νέο Fiat Punto. Ειδικά δεδομένου ότι η μικρή κατηγορία αυτή τη στιγμή «πάσχει» από μικρά, αφού η DS «μετακόμισε» στα SUV το DS3 και η Audi «κόβει» το Α1 στο τέλος της γενιάς του τρέχοντος μοντέλου.

Τι λες λοιπόν; Μια μεγάλη Alfa να «μπει στο μάτι» όλων ή μία μικρότερη για να μπεις εσύ μέσα; Τι θες να δεις πρώτο;

Autotriti.gr
Leasing