Η νέα Mercedes EQE SUV προσφέρεται στην Ελλάδα από 86.800 ευρώ, επωφελούμενη από την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Διαθέσιμη και μια AMG έκδοση με 476 άλογα.
Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά είναι η νέα Mercedes EQE SUV με τέσσερις διαφορετικές επιλογές από 245 έως 408 άλογα αλλά και μία υψηλών επιδόσεων έκδοση AMG με 476 ίππους.
Το ηλεκτρικό SUV έχει μήκος 4.863 χλστ., πλάτος 1.940 χλστ., ύψος 1.686 χλστ. και μεταξόνιο 3.030 χλστ., το οποίο βοηθά το μοντέλο να προσφέρει ευρυχωρία στο εσωτερικό και άνεση στους επιβάτες. Σε ότι αφορά το βάρος της ανέρχεται στα 2.600 κιλά. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 520 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση και 1.675 λίτρα, όταν αυτά πέσουν. Η σχεδίαση του μοντέλου είναι τέτοια που παραπέμπει στα άλλα ηλεκτρικά του αδέλφια και, όπως και σε αυτά, προσφέρει στο αυτοκίνητο αεροδυναμικό συντελεστή 0,25 Cd έχοντας ως σημεία κλειδιά το σχήμα του μπροστινού παρμπρίζ και την έντονα κεκλιμένη coupe οροφή του.
Οι τιμές ξεκινούν από τις 94.800 ευρώ (ή 86.800 ευρώ με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά») στην έκδοση EQE SUV 300 των 245 ίππων. Από 98.400 ευρώ (90.400 ευρώ με την επιδότηση) κοστίζει η EQE SUV 350+, η οποία διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο πίσω μέρος και έχει αυτονομία 480–590 χιλιόμετρα με ισχύ 292 ίππους και 565 Nm ροπής, ενώ στα 101.320 ευρώ (93.320 ευρώ) υπάρχει η τετρακίνητη 350 4MATIC. Η Mercedes EQE SUV 500 4MATIC κοστίζει 109.000 ευρώ (ή 101.000 ευρώ), η οποία είναι τετρακίνητη, έχει ισχύ 408 άλογα, ροπή 858 Nm και αυτονομία που υπολογίζεται μεταξύ 460 και 547 χιλιομέτρων. Στην κορυφή βρίσκεται η Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC με τιμή από 133.900 ευρώ (ή 125.900 ευρώ) που διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, 476 ίππους και 858 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 210 χλμ./ώρα.
Προαιρετικά διαθέσιμη με το MBUX Hyperscreen
Όπως και πολλά νέα μοντέλα της Mercedes, έτσι και η EQE SUV μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με το σύστημα infotainment MBUX Hyperscreen, το οποίο δημιουργεί αναμφισβήτητα νέους ορίζοντες hi-tech σχεδιασμού. Τρεις ξεχωριστές οθόνες (πίνακας οργάνων, κεντρική, συνοδηγού) συγχωνεύονται και δημιουργούν μία ενιαία καμπύλη υπέρ-οθόνη μήκους 141 εκ., με εμβαδό 2.432,11 τετραγωνικά εκατοστά που εκτείνεται σχεδόν σε όλο πλάτος του ταμπλό. Αρχικά, μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων (12,3 ίντσες), όπου με μπλε και πορτοκαλί γραφικά παρουσιάζονται ξεχωριστές ενδείξεις όπως η κατάσταση της μπαταρίας και η ανάκτηση ενέργειας. Στο κέντρο της καμπίνας, ελαφρώς κάτω από το ταμπλό, βρίσκεται μία κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας (17,7 ίντσες) η οποία ξεχωρίζει για την χρηστικότητά της, διότι οι πιο βασικές εφαρμογές της (navigation) είναι άμεσα διαθέσιμες χωρίς κανένα περιττό σκρολάρισμα. Η τρίτη οθόνη αφής (12,3 ίντσες) είναι η περίφημη co-driver display που απευθύνεται αποκλειστικά στον συνοδηγό, ο οποίος σε ορισμένες αγορές θα μπορεί να βλέπει τηλεόραση, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού.