4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το WRX STI στα 33.600 ευρώ βασίζεται στις βελτιώσεις που προσφέρονται στο βασικό μοντέλο.
Τιμές για Subaru WRX
15.616 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2017)
Tα WRX και WRX STI είναι έτοιμα να λανσαριστούν σύντομα για αυτό και η Subaru ανακοίνωσε τις τιμές τους. Εσύ ποιο θα διάλεγες;
Όλα τα μοντέλα WRX χρησιμοποιούν έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα Boxer 2.0 λίτρων που αποδίδει 271PS.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με τιμή από 25.130 ευρώ, το WRX μπορεί να υπερηφανεύεται για μια πιο σπορ μπροστινή πρόσοψη με μια διευρυμένη μάσκα. Το αυτοκίνητο έχει επίσης βελτιωμένη ανάρτηση και ένα βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης ηλεκτρικής ισχύος, το οποίο υπόσχεται να προσφέρει μια "ακόμη πιο ομαλή, πιο φυσική αίσθηση στην οδήγηση". Οι σχεδιαστές εγκατέστησαν επίσης νέους μοχλούς και παχύτερο γυαλί στις πόρτες, νέο συγκρότημα οργάνων και μια μεγαλύτερη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 5.9 ιντσών.
Προχωρώντας στα 27.270 ευρώ, το WRX Premium ανταμείβει τους πελάτες με νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και ένα μεγαλύτερο σύστημα ενημέρωσης ψυχαγωγίας StarLink των 7 ιντσών. Με επιπλέον 1.907 ευρώ, οι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν ένα νέο πακέτο ενισχυμένης απόδοσης, μπροστινά καθίσματα Recaro και ένα αναβαθμισμένο σύστημα φρένων.
Οι φίλοι της Subaru που αναζητούν κάτι πιο πολυτελές μπορούν να επιλέξουν το WRX Limited στα 29.400 ευρώ. Οι αλλαγές στο μοντέλο του τρέχοντος έτους περιλαμβάνουν ανανεωμένους προβολείς LED, το προαιρετικό σύστημα EyeSight, που έχει επίσης αναβαθμιστεί με λειτουργίες Auto Hold και EyeSight Assist Monitor.
Όλα τα μοντέλα WRX χρησιμοποιούν έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα Boxer 2.0 λίτρων που αποδίδει 271PS. Ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με ένα αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με ένα μεταβαλλόμενο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ανεξάρτητα από το επιλεγμένο κιβώτιο, συμπεριλαμβάνεται και ένα συμμετρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και στους τέσσερις τροχούς με μια ενεργή λειτουργία διεύθυνσης ροπής.
Το WRX STI στα 33.600 ευρώ βασίζεται στις βελτιώσεις που προσφέρονται στο βασικό μοντέλο και προσθέτει ένα σημαντικά βελτιωμένο σύστημα πέδησης Brembo και πλέον χρησιμοποιεί μεγαλύτερους ρότορες και βελτιωμένα τακάκια φρένων. ¶λλες βελτιώσεις περιλαμβάνουν αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αναθεωρημένο σύμπλεγμα οργάνων και νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.
Ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Boxer 2.5 λίτρων βρίσκεται κάτω από το καπό και αναπτύσσει 309 PS. Υποστηρίζεται από ένα αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης όλων των τροχών DCCD.
Οι τιμές είναι για την αγορά των ΗΠΑ.
Ποιο θα επιλέγατε;
Το απολυτο STI σε μπλε χρωμα ειναι το ονειρο μου.....μονο που τα λεφτα δεν υπαρχουν!
Επειδη καποιοι σχολιαζουν χωρις να διαβαζουν, το αρθρο γραφει: "...σύστημα ενημέρωσης ψυχαγωγίας StarLink των 7 ιντσών." Πριν 10 χρονια δεν ειχε κανενας κατασκευαστης σε αυτη την κατηγορια συστημα ψυχαγωγιας με οθονη αφης 7 ιντσων. Σημερα εχουν ολοι οπως ΚΑΙ η Subaru. Μπορει το 2000 το Subaru να ειχε κασετοφωνο αλλα το γκολφ που ηταν 10 χρονια μπροστα δεν ειχε ΤΙΠΟΤΑ!!
Θα παρακαλουσα τους ασχετους ημιμαθεις να μην σχολιαζουν γιατι ενα σχεδον αγωνιστικο δεν χρειαζεται να εχει κασετοφωνο αρα στα συν του Subaru που ειχε ενω το πανακριβο στην κατηγορια του γκολφω που δεν ειναι αγωνιστικο θα επρεπε να εχει τουλαχιστον ραδιο-cd!
Επειδη τυχαινει το 2000 να αγορασα το γκολφ 4 και εδωσα και 100.000 δρχ για να μου ερθει σε 10 μερες αντι για 6 μηνες που ειχε παραδοση καταλαβαινεις εξυπνακια Μανεστρε οτι ειχα κανει την ερευνα μου και οντως ηταν το ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ απο ολα τα αλλα στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ του και ο ελλειπης εξοπλισμος ηταν επειδη η εταιρεια σου ελεγε οτι σου δινω 4 αεροσακους και 4 δισκοφρενα για την ασφαλεια σου και μην θες φρου φρου και αρωματα.
Τα ιδια πραγματα λεμε αλλα καταλαβαινεις και αλλα γραφεις μανεστρε. 1)Δεν ξερω ποιος προσβληθηκε γιατι εγω προσωπικα δεν ειδα κατι προσβλητικο σε αυτα που γραφεις. 2) Μιλησα εγω για οδηγικες διαφορες αναμεσα στις 2 σχολες?!?! Εγω εγραψα και το ξαναγραφω οτι το γκολφ επειδη ηταν το πιο ακριβο ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ θα επρεπε να εχει τουλαχιστον ραδιο-cd! Αρα το αρχικο μου σχολιο ειναι ευστοχο και οχι αστοχο οπως λες. Απλα εσυ καταβαλλεις μεγαλη προσπαθεια να μην το καταλαβαινεις.
Ζητώ συγνώμη στον πολυεθνικό εάν και εφόσον το σχόλιό μου υπήρξε προσβλητικό απλά το μοντέλο της subaru ήταν για χρόνια αυτοκίνητο μέλους της οικογένειάς μου όπως και τα golf 4 και 6 και οδηγώντας τα αρκετές φορές ουδέποτε βρήκα σχέση ανάμεσα στα δύο εταιρικά μοντέλα. Γι αυτό και το αρχικό σχόλιο για το golf μού φάνηκε άστοχο.
Το ειρωνικό ύφος του Πολυεθνικού έρχεται να με επιβεβαιώσει και τον ευχαριστώ. Το 2000 τα παρακάτω μοντέλα (focus, golf, astra, civic) βρισκόντουσαν με τιμές +- 600 ευρώ ή αλλιώς 200.000δρχ με ελλιπέστατο εξοπλισμό ή εξοπλισμό μηδαμινής αξιοπιστίας από τους εδώ αντιπρόσωπους. Η δικαιολογία βέβαια ήταν πως επένδυαν σε άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Η μόνη εταιρεία, και αυτό προς τιμή της, που προσέφερε αξιοπρεπέστατο εξοπλισμό ήταν η hyundai. Η εμμονή όμως για σύγκριση των κυρίων ημιμαθών αποκλειστικά με τη vw έρχεται να αποδείξει πως ακριβώς λόγω ημιμάθειας τα μοντέλα της εταιρείας αποτελούν σημείο σύγκρισης και αναφοράς ακόμα και για άσχετες κατηγορίες, συγκρίνοντας ένα μέσο αυτοκίνητο με χαμηλή αξιοπιστία (golf) με μια εκπληκτική έκδοση ενός κατά τα άλλα συμπαθητικού οικογενειακού αυτοκινήτου (impreza).
Θα παρακαλούσα πολύ μην μολύνετε άλλο τους χώρους σχολιασμού με σχόλια κακεντρέχιας, δεν βοηθούν τη μεταξύ μας επικοινωνία. Τι σχέση έχει το golf γενικά ως μοντέλο του 2000, με ένα σχεδόν αγωνιστικό αυτοκίνητο όπως η έκδοση αυτή της subaru πάλι του 2000. Εκτίθεστε ως σοβαρά ημιμαθείς της αυτοκίνησης και προκατειλημμένοι. Μιλάμε για προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών. Ψυχραιμία.
Βασικά κανένα γιατί όσο ωραίο αμάξι κ να ειναι μηχανικά, αν κρίνω από τα προηγούμενα, μέσα θα είναι 10 χρόνια πίσω από τα σημερινά αμάξια.δεν θα ξεχάσω το 2000 στην έκθεση αυτοκινήτου της Αθήνας, το impreza είχε ακόμα κασετόφωνο!