112.500 ευρώ κοστίζει η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.
Στην Ελλάδα η Giulia
28.911 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2016)
Η πολυαναμενόμενη και πολυπόθητη Alfa Romeo Giulia κοσμεί πλέον και τις εκθέσεις της ιταλικής μάρκας στη χώρα μας και η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις εκδόσεις και τις τιμές της.
Ήγγικεν η ώρα. Ύστερα από αρκετές αλλαγές προγράμματος, καθυστερήσεις στο λανσάρισμά της και τελικά, το ξεκίνημα της παραγωγής της μόλις πριν από ένα μήνα στο ιστορικό εργοστάσιο Cassino της Fiat έξω από τη Ρώμη, η νέα Alfa Romeo Giulia όχι μόνο πήρε σάρκα και οστά, αλλά είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας.
Στην Ελλάδα η Giulia είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες πετρελαίου 2,2 λτ. 150 και 180 ίππων και τον κινητήρα βενζίνης 2,9 με τους 510 ίππους, και οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει για το ελληνικό κοινό.
Δείτε πιο κάτω τις τιμές, τις εκδόσεις και τα χρηματοδοτικά προγράμματα κάνοντας κλικ στον σχετικό σύνδεσμο.
καλως ηλθε η τζουλια!!!!!!!!!!!!!!! αν και bmwδακιας το ψοφιοκομματοσκυλο κρατος να παψει για δικα του πελατειακα συμφεροντα να διατηρει τα χαρατσια και τιμωριες για οσους θελουν απο αμαξια 2,0 λιτρα και πανω. Εδω ολοι οι alfisti θα ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ που δεν θα μπορεσουν να αποκτησουν τετοια αμαξαρα να το χαρουν. Κριμα. Ας κοιταξει ο μαρκιονε να το βγαλει και στα 1,6 για να τα αποκτησουν και οι Ελληνες.
ΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!!!!!Ολοι οι πονεμενοι εμφανιστηκαν στα σχολια για να κραξουν.Οενας λεει οτι οι τιμες ειναι στα επιπεδα των Γερμανικων και ο αλλος καφετζου μας λεει οτι η Giulia ΘΑΑΑ ειναι υποδιαιστερη απο τα μοντελα που θα βγαλουν μετα απο δυο χρονια οι Γερμανοι.ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!!!
Αγαπητοι πονεμενοι εχουμε και λεμε
Η QV εχει standard 6πιστονες, ενω Γερμανιδες στις Μ3-Μ4 εχουν 4 πιστονες.
Για να βαλεις 6πιστονες στις Μ3-Μ4 πρεπει να δωσεις extra 9.000 ευρω
Αυτο
σημαινει οτι η Μ3 ΠΑΕΙ ΣΤΑ 120.000ευρω και η Μ4 στις 130.000ευρω .Η
Giulia ειτε αρεσει ειτε δεν αρεσει, ειναι μακραν πιο πληρης και με σαφως
καλυτερη τιμη.
Η έκδοση με τους 150 ίππους διατίθεται με το βασικό
επίπεδο εξοπλισμού, με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και ξεκινάει από
τα €37.400 και €39.650 αντίστοιχα.Ενω η ΒΜW DIESEL με τα 143 αλογα
κοστιζει 43.000ευρω.
Η έκδοση με τους 180 ίππους διατίθεται με το
πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Super, με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο,
και ξεκινάει από τα €40.500 και €42.750 αντίστοιχα.
Ενω η bmw diesel me ta 184 αλογα κοστιζει 46.000 ευρω.
Οι
τιμες δεν ειναι απλως ανταγωνιστικες,ειναι φοβερα καλες, εχοντας
αντιπαλο το υποδιεστερο αυτοκινητο της BMW που εχει φτωχοτερο εξοπλισμο
και ακριβοτερη τιμη ,τωρα το τι θα αγορασει ο καθενας ειναι αλλο καπελο.
Μιλαμε δηλαδη για τιμες που ειναι εως 6000 ευρω πιο κατω απ την bmw και για την εκδοση QV απο 10.000-20.000 (αν συνυπολογισεις αυτο που γραφω για τις 6 πιστονες για τις Μ3-Μ4)
Ποσο πιο χαμηλες θα επρεπε να ηταν οι τιμες για να ειναι καποιος ικανοποιημενος?
Οποιος ζηταει πιο χαμηλη τιμη απλως δεν ξερει τι θελει ή τρολαρει.
Καποιοι μιλουν για τεχνολογικα προηγμενες BMW και αλλοι για κυρος μεγαλυτερο της Alfa.
Ιστορικα ανα ανατρεξουμε ειναι αποριας αξιον να μας πουνε ποτε ηταν τεχνολογικα ανωτερη η bmw
Mηπως τοτε που ειχε τα τετραταχυτα ,με τους υστερουντες βραχιονες και τα ταμπουρα?
Ενταξει ειπαμε πηρε η Fiat την Alfa για αρκετα χρονια,δεν της εβαζε ενα μεγαλο μοτερ που θα χαρηζε σε image και ξεσαλωσαν οι φιλοι της BMW
Καλα τα λενε λοιπον οι Alfisti οτι το τελευταιο καταφυγιο των bmwδακιδων ηταν το Μ Division αλλα παει και αυτο σας τελειωσε....
Καλα εκανε ο Μαρκιονε να χρησιμοποιησει μηχανικο της ferrari για το μεγαλο μοτερ της Giulia ωστε να προσδοσει ενα image στην Giulia που δεν θα το εχει ποτε η BMW και αυτο ειναι το image της FERRARI και μην το παιζεται και πολυ αδιαφοροι..... γιατι αλλιως δεν θα προσλαμβανατε στην BMW τον R.Fedelli(δημιουργος της La Ferrari) για 16 μηνες.
Το γεγονος οτι και ενας σημερινος 40αρης-45αρης ηταν 10-15 χρονων οταν εξαγοραστικε η Alfa απ την Fiat και προφανως δεν ειχε καμια επαφη με αυτοκινητα καθοτι ανηλικος εκεινη της εποχη, δεν κανει την bmw με μεγαλυτερο κυρος... επειδη ζησατε την Alfa στην εποχη της fiat που ξαναλεω οτι υστερουσε σε παρουσια μεγαλου μοτερ.
Καλα τα λενε λοιπον για τους bimmer λοιπον οτι σκεφτονται με μια λογικη Πασοκ δεκαετιας 80.(Ακρως κουραστικη δηλαδη)
Αν ο Ελληνας λοιπον θελει να παει να αγορασει bmw καλως να παει και να την αγορασει,αλλα αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι θα εχει προτιμησει ενα υποδιαιστερο αυτοκινητο με χαμηλοτερο κυρος βαση την ιστορια των δυο εταιρειων,καθως για οσους ξερουν, η Alfa οταν δημιουργηθηκε ηταν ενα ακρως ταξικο αυτοκινητο και προσιτο-προσβασιμο σε λιγους.
Ελεος που θα μιλησει η BMW για καινοτομιες που εν ετη 2016 χρησιμοποιει μηχανικες ευρεσυτεχνιες της FIAT απο το 1996(common rail)
giorgos alfa75 america min mas zalizis to ti exei i Alfa apla trava kai agorase tin iper amaksara eukeria einai na tin alaksi tin 75 ektos kai ama eisai tou plitrologiou thaumastis ton amaksion... episis otan thelis na eisai adagonistikos kai oxi apla na iparxis den kitas mono to ti exei o adagonismos alla kai to mpori na erthi kai an nomizis pos 2 xronia einai liga... gia ena proion gia na gini gnosto theli 5 xronia!!! poso malon gia ena amaksi na fani kai ston dromo!!
Δυσκολη η σταδιοδρομια της στην χωρα μας με οικονομικες δυσκολιες που σου κοβουν τα φτερα.
Οπως καθε alfa εχει την γοητευτικη ομορφια του ιταλικου οικου στην κορυφαια QV ειναι σε αλλο επιπεδο επιδοσεων τεχνολογικα υψηλο και ποιοτικο.
Να δουμε απεναντι στους καθιερωμενους γερμανους στην ελλαδα πως θα τα παει...παντως αξιζει να την προσεξεις.
Οι τιμές του μοντέλου βρίσκονται στα επίπεδα των γερμανικών αυτοκινήτων.Επίσης μιλάε για κινητήρες μεγάλους 2,2 lt σε σχέση με τον ανταγωνισμό.ΑΠΛΑ δεν υπάρχεικαμμία ελπίδα εμπορικής επιτυχίας. Ελάχιστα κομμάτια θα ταξινομηθούν και απο αυτά, τα πιο πολλά θα είναι test drives
ομορφο αυτοκινητο αλλα στη χωρα μας με τετοιο κινητηρα δεν θα εχει μελλον εκτος και σκεφτουν το downsizing καποια στιγμη οι γειτονες! κανεις να μας διαφωτισει με τις τιμες της στη χωρα παραγωγης;!
Η αλφα χρειαζοταν ενα σπορ σενταν,με παρομοια σχεδιαση αλλα μικροτερο της τζουλια,με νορμαλ κινητηρες και τιμη 25.000€!Τωρα θα γελασουμε με τους στοχους που εχει βαλει ο Μαρκιονε..
Υγ1:Ας δουμε και τις τιμες του 2λιτρου,αν ειναι κατω απο 35 ισως κατι γινει.
Υγ2:105.000€ κοστιζει η C 63 AMG με τον τετραλιτρο V8...
eimai poli periergos na do tis polisis.... prosopika to vrisko poli omorfo autokinito kai me prosopikotita... alla den einai toso texnologika proigmeno gia na adagonisti to neo a4 tin bmw kai mercedes pou tha erthoun se 2 xronia.... to dinatoto tou xarti einai i sxediasi pou pragmatika den pianete....
ομορφο αυτοκινητο αλλα δεν ειναι δυνατον να παιζει σε τιμες bmw...δεν νομιζω οτι θα κανει και ιδιαιτερες πωλησεις κανενας φανατικος alfisti να το παρει και αν...
άκλαφτο θα πάει
καλως ηλθε η τζουλια!!!!!!!!!!!!!!! αν και bmwδακιας το ψοφιοκομματοσκυλο κρατος να παψει για δικα του πελατειακα συμφεροντα να διατηρει τα χαρατσια και τιμωριες για οσους θελουν απο αμαξια 2,0 λιτρα και πανω. Εδω ολοι οι alfisti θα ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ που δεν θα μπορεσουν να αποκτησουν τετοια αμαξαρα να το χαρουν. Κριμα. Ας κοιταξει ο μαρκιονε να το βγαλει και στα 1,6 για να τα αποκτησουν και οι Ελληνες.
ΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!!!!!Ολοι οι πονεμενοι εμφανιστηκαν στα σχολια για να κραξουν.Οενας λεει οτι οι τιμες ειναι στα επιπεδα των Γερμανικων και ο αλλος καφετζου μας λεει οτι η Giulia ΘΑΑΑ ειναι υποδιαιστερη απο τα μοντελα που θα βγαλουν μετα απο δυο χρονια οι Γερμανοι.ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!!! Αγαπητοι πονεμενοι εχουμε και λεμε Η QV εχει standard 6πιστονες, ενω Γερμανιδες στις Μ3-Μ4 εχουν 4 πιστονες. Για να βαλεις 6πιστονες στις Μ3-Μ4 πρεπει να δωσεις extra 9.000 ευρω Αυτο σημαινει οτι η Μ3 ΠΑΕΙ ΣΤΑ 120.000ευρω και η Μ4 στις 130.000ευρω .Η Giulia ειτε αρεσει ειτε δεν αρεσει, ειναι μακραν πιο πληρης και με σαφως καλυτερη τιμη. Η έκδοση με τους 150 ίππους διατίθεται με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού, με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και ξεκινάει από τα €37.400 και €39.650 αντίστοιχα.Ενω η ΒΜW DIESEL με τα 143 αλογα κοστιζει 43.000ευρω. Η έκδοση με τους 180 ίππους διατίθεται με το πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Super, με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και ξεκινάει από τα €40.500 και €42.750 αντίστοιχα. Ενω η bmw diesel me ta 184 αλογα κοστιζει 46.000 ευρω. Οι τιμες δεν ειναι απλως ανταγωνιστικες,ειναι φοβερα καλες, εχοντας αντιπαλο το υποδιεστερο αυτοκινητο της BMW που εχει φτωχοτερο εξοπλισμο και ακριβοτερη τιμη ,τωρα το τι θα αγορασει ο καθενας ειναι αλλο καπελο. Μιλαμε δηλαδη για τιμες που ειναι εως 6000 ευρω πιο κατω απ την bmw και για την εκδοση QV απο 10.000-20.000 (αν συνυπολογισεις αυτο που γραφω για τις 6 πιστονες για τις Μ3-Μ4) Ποσο πιο χαμηλες θα επρεπε να ηταν οι τιμες για να ειναι καποιος ικανοποιημενος? Οποιος ζηταει πιο χαμηλη τιμη απλως δεν ξερει τι θελει ή τρολαρει. Καποιοι μιλουν για τεχνολογικα προηγμενες BMW και αλλοι για κυρος μεγαλυτερο της Alfa. Ιστορικα ανα ανατρεξουμε ειναι αποριας αξιον να μας πουνε ποτε ηταν τεχνολογικα ανωτερη η bmw Mηπως τοτε που ειχε τα τετραταχυτα ,με τους υστερουντες βραχιονες και τα ταμπουρα? Ενταξει ειπαμε πηρε η Fiat την Alfa για αρκετα χρονια,δεν της εβαζε ενα μεγαλο μοτερ που θα χαρηζε σε image και ξεσαλωσαν οι φιλοι της BMW Καλα τα λενε λοιπον οι Alfisti οτι το τελευταιο καταφυγιο των bmwδακιδων ηταν το Μ Division αλλα παει και αυτο σας τελειωσε.... Καλα εκανε ο Μαρκιονε να χρησιμοποιησει μηχανικο της ferrari για το μεγαλο μοτερ της Giulia ωστε να προσδοσει ενα image στην Giulia που δεν θα το εχει ποτε η BMW και αυτο ειναι το image της FERRARI και μην το παιζεται και πολυ αδιαφοροι..... γιατι αλλιως δεν θα προσλαμβανατε στην BMW τον R.Fedelli(δημιουργος της La Ferrari) για 16 μηνες. Το γεγονος οτι και ενας σημερινος 40αρης-45αρης ηταν 10-15 χρονων οταν εξαγοραστικε η Alfa απ την Fiat και προφανως δεν ειχε καμια επαφη με αυτοκινητα καθοτι ανηλικος εκεινη της εποχη, δεν κανει την bmw με μεγαλυτερο κυρος... επειδη ζησατε την Alfa στην εποχη της fiat που ξαναλεω οτι υστερουσε σε παρουσια μεγαλου μοτερ. Καλα τα λενε λοιπον για τους bimmer λοιπον οτι σκεφτονται με μια λογικη Πασοκ δεκαετιας 80.(Ακρως κουραστικη δηλαδη) Αν ο Ελληνας λοιπον θελει να παει να αγορασει bmw καλως να παει και να την αγορασει,αλλα αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι θα εχει προτιμησει ενα υποδιαιστερο αυτοκινητο με χαμηλοτερο κυρος βαση την ιστορια των δυο εταιρειων,καθως για οσους ξερουν, η Alfa οταν δημιουργηθηκε ηταν ενα ακρως ταξικο αυτοκινητο και προσιτο-προσβασιμο σε λιγους. Ελεος που θα μιλησει η BMW για καινοτομιες που εν ετη 2016 χρησιμοποιει μηχανικες ευρεσυτεχνιες της FIAT απο το 1996(common rail)
Πανακριβο και αναξιοπιστο λογω μαρκας... Σε ολη την Ελλαδα το πολυ 10 κομματια
giorgos alfa75 america min mas zalizis to ti exei i Alfa apla trava kai agorase tin iper amaksara eukeria einai na tin alaksi tin 75 ektos kai ama eisai tou plitrologiou thaumastis ton amaksion... episis otan thelis na eisai adagonistikos kai oxi apla na iparxis den kitas mono to ti exei o adagonismos alla kai to mpori na erthi kai an nomizis pos 2 xronia einai liga... gia ena proion gia na gini gnosto theli 5 xronia!!! poso malon gia ena amaksi na fani kai ston dromo!!
Δυσκολη η σταδιοδρομια της στην χωρα μας με οικονομικες δυσκολιες που σου κοβουν τα φτερα. Οπως καθε alfa εχει την γοητευτικη ομορφια του ιταλικου οικου στην κορυφαια QV ειναι σε αλλο επιπεδο επιδοσεων τεχνολογικα υψηλο και ποιοτικο. Να δουμε απεναντι στους καθιερωμενους γερμανους στην ελλαδα πως θα τα παει...παντως αξιζει να την προσεξεις.
Οι τιμές του μοντέλου βρίσκονται στα επίπεδα των γερμανικών αυτοκινήτων.Επίσης μιλάε για κινητήρες μεγάλους 2,2 lt σε σχέση με τον ανταγωνισμό.ΑΠΛΑ δεν υπάρχεικαμμία ελπίδα εμπορικής επιτυχίας. Ελάχιστα κομμάτια θα ταξινομηθούν και απο αυτά, τα πιο πολλά θα είναι test drives
Πολύ ακριβή.πιστεύω η ιδανική για Ελλάδα θα ήταν η 1750 με 250 ίππους αν κόστιζε λίγο κάτω από 40000.
ομορφο αυτοκινητο αλλα στη χωρα μας με τετοιο κινητηρα δεν θα εχει μελλον εκτος και σκεφτουν το downsizing καποια στιγμη οι γειτονες! κανεις να μας διαφωτισει με τις τιμες της στη χωρα παραγωγης;!
Η αλφα χρειαζοταν ενα σπορ σενταν,με παρομοια σχεδιαση αλλα μικροτερο της τζουλια,με νορμαλ κινητηρες και τιμη 25.000€!Τωρα θα γελασουμε με τους στοχους που εχει βαλει ο Μαρκιονε.. Υγ1:Ας δουμε και τις τιμες του 2λιτρου,αν ειναι κατω απο 35 ισως κατι γινει. Υγ2:105.000€ κοστιζει η C 63 AMG με τον τετραλιτρο V8...
eimai poli periergos na do tis polisis.... prosopika to vrisko poli omorfo autokinito kai me prosopikotita... alla den einai toso texnologika proigmeno gia na adagonisti to neo a4 tin bmw kai mercedes pou tha erthoun se 2 xronia.... to dinatoto tou xarti einai i sxediasi pou pragmatika den pianete....
Kαι λίγα λες!!
τι χρώμα ειναι αυτό?
Dimitri ελα κανε μια βολτα την 156 που εχω και ειναι 14 χρονων,και δεν με εχει αφησει ουτε μια φορα,και μετα το ξανασκεφτεσαι για αναξιοπιστια.
ομορφο αυτοκινητο αλλα δεν ειναι δυνατον να παιζει σε τιμες bmw...δεν νομιζω οτι θα κανει και ιδιαιτερες πωλησεις κανενας φανατικος alfisti να το παρει και αν...