Το νέο CR-V πατάει τους τροχούς του στη χώρα μας και η Honda ανακοινώνει τις τιμές των εκδόσεων στις οποίες θα προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο σε 5θέσια, όσο και σε 7θέσια διάταξη.
Το νέο CR-V έφτασε αισίως στην πέμπτη του γενιά, χωρίς ωστόσο στο πέρασμα των χρόνων να αλλάξει τον αρχικό του προσανατολισμό, που το θέλει να εκπληρώνει με περίσσια άνεση τα αστικά του καθήκοντα, αλλά και να ανταπεξέρχεται με ευκολία σε off-road δοκιμασίες, όπως έχουμε ήδη δει στην πρώτη μας οδηγική επαφή με το ιαπωνικό SUV.
Σήμερα, η αντιπροσωπεία της Honda στη χώρα μας ανακοίνωσε τις εκδόσεις στις οποίες θα διαθέτει το μοντέλο της, στα πλαίσια της δημοσιογραφικής παρουσίασης επί ελληνικού εδάφους, όπου και βρεθήκαμε καλεσμένοι. Η γκάμα του νέου CR-V απαρτίζεται από τρία εξοπλιστικά επίπεδα: τα Comfort, Elegance και Lifestyle, με τα δύο τελευταία να προσφέρονται και σε 7θέσια διάταξη. Σημειώνουμε πως, το νέο CR-V εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. VTEC είναι υπεύθυνος για την κίνηση του νέου CR-V, ο οποίος συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικού κιβωτίου, ή προαιρετικά στις τετρακίνητες εκδόσεις μόνο, με ένα αυτόματου CVT ρυθμισμένου για πιο γραμμική απόκριση, όπως ανακοινώνει η Honda.
Στην πρώτη περίπτωση, η απόδοσή του φτάνει τους 173 ίππους και τα 220 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη τα νούμερα αντίστοιχα είναι 193 ίπποι και 243 Nm. Σε κάθε περίπτωση πάντως η ισχύς κινεί με πολύ άνεση το αμάξωμα των 1.500 κιλών (έως 1.705 κιλά ανάλογα την έκδοση), κάτι που αποτυπώνεται και από το 0-100 χλμ./ώρα, για το οποίο το θηριώδες SUV χρειάζεται μόλις 9,2 δλ. (χειροκίνητη, δικίνητη έκδοση). Όσον αφορά στην κατανάλωση ο κατασκευαστής ανακοινώνει μικτό κύκλο 6,3 και 6,6 λτ./100 χλμ. για τις χειροκίνητες εκδόσεις 2WD και AWD και 7,1 γι αυτή με το CVT.
Αναφορικά με τις τιμές του μοντέλου στην ελληνική αγορά, αυτές ξεκινούν από τις 33.650 ευρώ στη βασική δικίνητη έκδοση Comfort, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα στο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance με navigation αρχίζουν από τις 35.650 ευρώ. Έπειτα, συναντούμε αποκλειστικά τετρακίνητες εκδόσεις που στο πακέτο Elegance κοστίζουν από 36.550 ευρώ (38.550 ευρώ με αυτόματο CVT), ενώ στο πιο πλούσιο επίπεδο Lifestyle το κόστος κτήσης αρχίζει από 41.650 ευρώ (44.650 ευρώ με αυτόματο CVT). Έπειτα, η γκάμα του 7θέσιου CR-V ξεκινά από το μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο, Elegance, που τιμάται από 42.650 ευρώ (45.250 ευρώ με CVT) και ολοκληρώνεται με την έκδοση Lifestyle που κοστίζει από 46.650 ευρώ (48.650 ευρώ με CVT).
Se aytes tis times na to agorazoune monoi tous.Me 38000 euro perneis Skoda Kodiak Scout 2000 cc 190 aloga.Na min po kai gia to provlima me to moter 1,5 tis HONDA pou anakatevete to ladhi me to kavsimo.Sti Ameriki milao.
Με 38 χιλιάδες ευρω αγόραζεις ενα αξιοπιστίο suv που ειναι στην αγορα πανω απο 21χρονια με ενα εκατομμύριο πωλήσεις τον χρονο τα τελευταία χρονια αντίθετως αυτοκίνητα τυπου skoda kodiaq με κατι προβλήματικα 2.0 λιτρα μοτερ που ολο στα συνεργεία ειναι. Και για κατι δημοσιευματα για λιγα μοντέλα που έχουν θεμα ηδη η Honda καλυπτει τα παντα οχι σαν το group vag που αμα παθει κατι το μοτερ σου λενε πληρωσε το παράδειγμα vw scirocco κολητου 1.4 tsi 160 αλλογα αποτυχία μοτερ στην εγγύηση 4.500 ευρω και συν αλλαγη καδένα στην καινούργια μηχανη μετα απο 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλα τα οι Γερμανοί είναι φιλοι μας και ποτε γερμανική εταιρεία δεν καλυψε τα λαθη της στην ιστορία αντίθετα με τους Ιάπωνες που παντα καλύπτουν αντε γερμανικό τρολ σε καθε Δημοσιεύση για ιαπωνικο αυτοκίνητο πρωτος για να πεις την κακια σου συνεχίζε ετσι και εγω εκει θα είμαι
Τόσα λεφτά για ένα αυτοκίνητο που είναι άσχημο και ταυτόχρονα έχει θέματα αξιοπιστίας; Το έχουν ανακαλέσει ήδη πόσες φορές στην Αμερική που κυκλοφορεί περισσότερο από κάθε άλλη χώρα. Το καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτο το μέγεθος είναι μακράν το skoda kodiak. Πολύ ανώτερο εμφανισιακά τεχνολογικά και ποιοτικά. Συγνώμη κιόλας αλλά ποια τεχνολογία έχει να επιδείξει η Honda τα τελευταία
χρόνια; Απολύτως τίποτα. Στη ζωή δεν είναι τίποτα τυχαίο. Οποιο ειναι καλο πουλάει. Καλή η καραμέλα του μάρκετινγκ αλλά η αλήθεια είναι αμείλικτη.
3 vardhies doulevoun sti Skoda gia na prolavoun tis paragelies.Pos eipes 1 myrio o polisis tis CR V se peripou 20 xronia?Mesa se 2 xronia i Skoda exei paradosei 450 xiliades Kodiak.Pame parakato....
Για τους εξυπνάκηδες του γράφουν ότι τους έρθει στο κεφάλι σχετικά με την τιμή του νέου CR-V στην Ελλάδα, λοιπών όπου βρείτε (εντός Ευρώπης) την τιμή του αυτοκίνητου στην έκδοση π.χ 1.5 2WD COMFORT MT προ φόρων με 22.185 να μου το πείτε να πάω να το πάρω!!!!
Se aytes tis times na to agorazoune monoi tous.Me 38000 euro perneis Skoda Kodiak Scout 2000 cc 190 aloga.Na min po kai gia to provlima me to moter 1,5 tis HONDA pou anakatevete to ladhi me to kavsimo.Sti Ameriki milao.
Στην φοροκρατούμενη πάντως Σουηδία ξεκινάει από 26000ε. Γιατί τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή? https://www.honda.se/cars/new/cr-v/specifications.html
Όταν θα ρίξει τις τιμές ο Σ κάνα πεντοχίλιαρο, όπως έκανε και στο προηγούμενο γιατί μόνο έτσι θα πούλαγε κάνα κομμάτι, τότε τα ξαναλέμε.
Με 38 χιλιάδες ευρω αγόραζεις ενα αξιοπιστίο suv που ειναι στην αγορα πανω απο 21χρονια με ενα εκατομμύριο πωλήσεις τον χρονο τα τελευταία χρονια αντίθετως αυτοκίνητα τυπου skoda kodiaq με κατι προβλήματικα 2.0 λιτρα μοτερ που ολο στα συνεργεία ειναι. Και για κατι δημοσιευματα για λιγα μοντέλα που έχουν θεμα ηδη η Honda καλυπτει τα παντα οχι σαν το group vag που αμα παθει κατι το μοτερ σου λενε πληρωσε το παράδειγμα vw scirocco κολητου 1.4 tsi 160 αλλογα αποτυχία μοτερ στην εγγύηση 4.500 ευρω και συν αλλαγη καδένα στην καινούργια μηχανη μετα απο 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλα τα οι Γερμανοί είναι φιλοι μας και ποτε γερμανική εταιρεία δεν καλυψε τα λαθη της στην ιστορία αντίθετα με τους Ιάπωνες που παντα καλύπτουν αντε γερμανικό τρολ σε καθε Δημοσιεύση για ιαπωνικο αυτοκίνητο πρωτος για να πεις την κακια σου συνεχίζε ετσι και εγω εκει θα είμαι
Τόσα λεφτά για ένα αυτοκίνητο που είναι άσχημο και ταυτόχρονα έχει θέματα αξιοπιστίας; Το έχουν ανακαλέσει ήδη πόσες φορές στην Αμερική που κυκλοφορεί περισσότερο από κάθε άλλη χώρα. Το καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτο το μέγεθος είναι μακράν το skoda kodiak. Πολύ ανώτερο εμφανισιακά τεχνολογικά και ποιοτικά. Συγνώμη κιόλας αλλά ποια τεχνολογία έχει να επιδείξει η Honda τα τελευταία χρόνια; Απολύτως τίποτα. Στη ζωή δεν είναι τίποτα τυχαίο. Οποιο ειναι καλο πουλάει. Καλή η καραμέλα του μάρκετινγκ αλλά η αλήθεια είναι αμείλικτη.
3 vardhies doulevoun sti Skoda gia na prolavoun tis paragelies.Pos eipes 1 myrio o polisis tis CR V se peripou 20 xronia?Mesa se 2 xronia i Skoda exei paradosei 450 xiliades Kodiak.Pame parakato....
Για τους εξυπνάκηδες του γράφουν ότι τους έρθει στο κεφάλι σχετικά με την τιμή του νέου CR-V στην Ελλάδα, λοιπών όπου βρείτε (εντός Ευρώπης) την τιμή του αυτοκίνητου στην έκδοση π.χ 1.5 2WD COMFORT MT προ φόρων με 22.185 να μου το πείτε να πάω να το πάρω!!!!