Δείτε παρακάτω τον αναλυτικό πίνακα με τις εκδόσεις και τιμές του νέου Nissan Micra.
Τιμές νέου Nissan Micra
26.620 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2017)
Ανακοινώθηκαν και επίσημα οι τιμές του νέου Nissan Micra για τη χώρα μας. Πόσο κοστίζουν οι εκδόσεις βενζίνης και πόσο οι diesel; Δείτε τώρα αναλυτικά όλες τις τιμές.
Το νέο Nissan Micra θα κάνει το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά τον ερχόμενο Απρίλιο και οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν πως με την ξεχωριστή του σχεδίαση και την ισχυρή φήμη, που έχουν χτίσει οι προκάτοχοί του, θα γίνει το επόμενο best seller στην κατηγορία του. Αυτό βέβαια αναμένεται να το δούμε και στην πράξη μιας και οι «αντίπαλοι» που καλείται να αντιμετωπίσει είναι εξίσου ισχυροί, έχοντας εδραιώσει γερές βάσεις στην κατηγορία.
Πέραν της σχεδίασης και των υπόλοιπων «όπλων» που κρύβει στην φαρέτρα του το νέο Nissan Micra, η ελληνική αντιπροσωπεία συνοδεύει το εμπορικό ντεμπούτο του μονέλου με έκπτωση 600 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις βενζίνης και 300 ευρώ στα diesel μέχρι και το τέλος Απριλίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πέραν της σχεδίασης και των υπόλοιπων «όπλων» που κρύβει στην φαρέτρα του το νέο Nissan Micra, η ελληνική αντιπροσωπεία συνοδεύει το εμπορικό ντεμπούτο του μονέλου με έκπτωση 600 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις βενζίνης και 300 ευρώ στα diesel μέχρι και το τέλος Απριλίου.
Αυτό σημαίνει πως οι τιμές για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 73 ίππων ξεκινούν από τις 12.090 ευρώ, ενώ λίγο ψηλότερα στις 13.490 ευρώ βρίσκεται η τιμή της βασικής έκδοσης με τον turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 0,9 λτ. και απόδοσης 90 ίππων.
Στα diesel το νέο Micra εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον 1.500άρη turbo πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 90 ίππων, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 14.890 ευρώ.
Δείτε παρακάτω τον αναλυτικό πίνακα με τις εκδόσεις και τιμές του νέου Nissan Micra.
Εκδόσεις | Τιμές (ευρώ) |
---|---|
1.0 λτ. 73 άλογα - 5θυρο (Βενζίνη) | |
Energy | 12.090 |
Acenta | 13.090 |
Acenta - Int Blue | 13.390 |
Acenta - Int Orange | 13.490 |
0,9 λτ. 90 άλογα - 5θυρο (Βενζίνη) | |
Energy | 13.490 |
Acenta | 14.490 |
Acenta - Int Blue | 14.790 |
Acenta - Int Orange | 14.890 |
N-Connecta | 15.390 |
N-Connecta - Int Blue | 15.690 |
N-Connecta - Int Orange | 15.790 |
Techna | 16.390 |
Techna - Int Orange | 16.790 |
1,5 λτ. με 90 άλογα - 5θυρο (Diesel) | |
Energy | 14.890 |
Acenta | 15.890 |
Acenta - Int Blue | 16.190 |
Acenta - Int Orange | 16.290 |
N-Connecta | 16.790 |
N-Connecta - Int Blue | 17.090 |
N-Connecta - Int Orange | 17.090 |
Techna | 18.190 |
Techna - Int Orange | 18.190 |
Για τους κινητήρες που έχει είναι πανάκριβο! Υπάρχουν άλλα πιο ολοκληρωμένα και φθηνότερα.
Δηλαδή Σπύρο μας λες ότι το Yaris εχει καλή τιμη ενώ το micra και το c3 είναι ακρυβό και μάλιστα λες ότι το c3 πλησιάζει τιμες μικρομεσαίας κατηγορίας .. τοτε τι να πουμε για το Yaris.. Το C3 είδη από τη βασική του έκδοση έιναι γεμάτο με πολλά συστήματα ασφάλειας.. στο Yaris κάποια συστήματα ασφαλειας έχουν βάλει μόνο στην έκδοση active tss που την προσφέρουν μόνο στην έδοση 1.0 68ps.. Λοιπόν Yaris diesel 1.4 90ps βασική έκδοση cool 15.460 με άδειο εξοπλισμό ούτε καν στροφόμετρο δεν έχει, μόλις 4 αερόσακους και κανενα συστημα ασφάλειας.. Yaris 1.4 90ps active plus 17.040 όταν το C3 diesel 1.6 100ps στην κορυφαία έκδοση shine έχει 16.760 και από εξοπλισμό τα πάντα.. Συγκεκριμένα έχει παραπάνω από την Active plus του Yaris: αισθητήρες παρκαρίσματος, μεγαλύτερες ζάντες, ιntelligent Speed Adaption, navi, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού, αυτόματα φωτα, αισθητήρες βροχής, 3d led πίσω φωτα, προβολής ομίχλης, συστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα κ.α.. Δηλαδή το C3 βγαίνει στις συγκεκριμένες εκδόσεις 280 ευρώ φθηνότερο παρόλου που εχει επιπλέον εξοπλισμό αξίας τουλάχιστον 2000 ευρω σε σχέση με το Yaris, παρόλο που έχει περισσότερη ροπή και άλογα, παρόλο που έχει το πανάκρυβο σύστημα adblue που δεν έχει το Yaris και μην ξεχνάμε πως είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο ενω το Υαρις έχει 5 χρονια που βγήκε.. Οι εκπτώσεις στο Υαρις συμφωνα με τη σελίδα είναι εως 700 ευρω και πάλι πανάκρυβο είναι.. Για Citroen δε ξέρω αν έχει κάποια έκπτωση αλλά και να μην έχει πάλι είναι πολύ φθηνό σε σχεση με το Yaris.. Πως λοιπόν θεωρείς το C3 ακρυβό?? Και όσο για την ειρωνία σου για το micra σε πληροφορώ ότι γνωρίζω τον εξοπλισμό του και ναι είναι καλύτερος από του Yaris και αμά θες σε ενημερώνω τι περιέχουν οι εκδόσεις του micra.. Σιγουρα το απόλυτο value for money είναι το C3 γιατί έχει τα πάντα, το micra έχει λίγο τσιμπημένες τιμές αλλά μην ξεχνάμε πως είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο γεμάτο συστήματα ασφαλειας.. Το Yaris δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του και ας έχει 6 χρονια εγγυηση.. Ακους εκεί ζηταν 17000 χιλιάρικα για τη diesel εκδοση active plus του Yaris που δεν έχει ούτε καν προβολής ομίχλης
giorgos το yaris το ανέφερα ως μέτρο, επειδή ακριβώς πουλάει πολύ. Θα μπορούσα να αναφέρω κάποιο άλλο, όμως επειδή αναφέρθηκες σ' αυτό, έχω να ρωτήσω, που το είδες οτι είναι πανάκριβο, σε σύγκριση μάλιστα με τις τιμές του νέου MICRA ή του C3; Που το είδες ότι είναι κακοεξοπλισμένο; Έχεις ενημερωθεί τελευταία για τις τιμές και τον εξοπλισμό ; Έχεις συγκρίνει τον εξοπλισμό του με των εξοπλισμό άλλων και πόσο αυτά τα άλλα κοστίζουν ; Πως είσαι τόσο σίγουρος, ότι, όπως γράφεις, το Micra είναι σίγουρα πιό καλά εξοπλισμένο από το yaris ; Γνωρίζεις ήδη τον αναλυτικό εξοπλισμό του Micra ; Το ότι κυκλοφορουν πολλά yaris είναι γεγονός, αλλά αυτό σίγουρα κάτι σημαίνει. Δεν μπορεί, κάποιοι, έστω λίγοι, από τις χιλιάδες που το επιλέγουν κάτι παραπάνω θα γνωρίζουν, όσο για την εμφάνιση, ''πάρε τα μάτια μου και δες το'' όπως λένε. Συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν νέα αυτοκίνητα που ''έχουν κάτι να πουν'' τουλάχιστον σχεδιαστικά, αλλά, δεν στέκει οι τιμές τους να πλησιάζουν την επόμενη κατηγορία επειδή το marketing έχει δεί ότι μετράει, στην αγορά, να τα ''φορτώνει'' με διχρωμίες, διαφορετικούς καθρέπτες και δυνατότητες εξατομίκευσης, τις οποίες βέβαια τις πληρώνεις χοντρά. Δεν μπορεί ένα μέσο MICRA, να φτάνει, ας πούμε, το Ρulsar, ή το μέσο C3, που πραγματικά μου αρέσει πολύ, να πλησιάζει ή να ξεπερνά το C4. Το marketing όμως, απ' ότι φαίνεται, έχει βρεί τον τρόπο.
Μετά το πέρας της έκπτωσης όλες οι τιμές θα είναι 600 και 300 ευρώ παραπάνω εκτιμώ ότι είναι αρκετά υψηλές για την κατηγορία ειδικά στις ντίζελ εκδόσεις μ αυτές τις τιμές και λίγο παραπάνω πηγαίνεις στη μικρομεσαία κατηγορία.
Και γιατι Σπύρο να πάρει κάποιος το Yaris? Φτανει πια με αυτό το Yaris στην Ελλάδα που δυστυχώς το βλέπουμε πολύ συχνά στους δρόμους και είναι με διαφορά το ασχημότερο της κατηγορίας και πανάκρυβο και κακοεξοπλισμέμο.. Ναι και το micra είναι ακριβούτσικο αλλά είναι όμορφο και καινούργιο και σιγουρα πιο καλό εξοπλισμό από το Yaris.. Σίγουρα η καλύτερη πρόταση στην κατηγορία αυτή είναι το Νέο Citroen C3 που είναι πανέμορφο και πλούσιο εξοπλισμένο με την κορυφαία άνεση.. Πολύ καλές επιλογές και ενδιαφέρον και τα 208 και Clio όπως και το νέο micra.. Όλα τα άλλα ούτε καν..
και γιατί να μην πάρει κάποιος ένα yaris ;
Θα το προτιμούσα με έναν καινούριο κινητήρα βενζίνης στα 1200 κυβικά με με 90 και με 110+ άλογα.
9 Μαρτη που θα βγει το νεο yaris ελατε να τα πουμε...μην συγκρινεται ενα ολοφρεσκο μοντελο με ενα μοντελο 7 ετων!!! υ.γ. το yaris hybrid που κυκλοφορει σημερα μ αρεσει περισσοτερο απο το νεο micra! θεωρω οτι μερικοι πεφτουν στην παγιδα ενθουσιασμου με το μικρα καθως η διαφορα του νεου με το παλιο μοντελο ειναι χαοδεις!
Νομιζω οτι το αυτοκινητο δεν θα εχει τις πωλησεις που ειχε το προηγουμενο μοντελο διοτι ειναι πιο ακριβο στη βασικη του εκδοση (αυτη πουλουσε) σε σχεση με το απερχομενο μοντελο και με εμφανιση πολυ πιο επιθετικη και σπορ πραγμα που θα ελαττωσει τις πωλησεις απο το γυναικειο πληθυσμο. Οσο για τη διαμαχη που διαβαζω για το yaris θα πω το εξης.Η αδερφη μου εχει το πετρελαιο στα 90 αλογα και το πηρε 15500.Σε αυτη τη τιμη και σε αυτη την ιπποδυναμη εχω να σας πω οτι εχει τον χειροτερο εξοπλισμο σε σχεση με τον ανταγωνισμο.Γιατι πουλαει ομως???Πουλαει διοτι η toyota εχει χτισει τοσα χρονια ενα αξιοπιστο προφιλ και γιατι οπως ειχε πει η δημοσιογραφος Ευα αντωνοπουλου στο traction οι Ελληνες αγοραζουν αυτοκινητο με βαση αυτων που κινουνατι στο δρομο..και επειδη η toyota παιζει δυνατα στα εταιρικα και στα leasing επηρεαζει και τους απλος καταναλωτες.
Βγάλτε βρε παιδιά και κάνα 1600άρη turbo βενζινοκινητήρα!!! Υπάρχει ο του pulsar, του qashqai, του juke, κ.τ.λ. με τα 190 άλογα... υπάρχει και με τα 200 της nissan-renault!!!