Η ελληνική αντιπροσωπεία της Skoda λανσάρει το νέο μικρομεσαίο Scala στην εγχώρια αγορά με τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν diesel και σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα. Δείτε σε πίνακα τις προτεινόμενες τιμές λιανικής.
Το νέο μοντέλο που χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το αντί-Golf της Skoda ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά έχοντας στη φαρέτρα του τα γνωστά TSI και TDI κινητήρια σύνολα του γερμανικού group με τιμές που ξεκινούν από τις 14.880 ευρώ. Αρχικά, σημειώνουμε πως η ελληνική αντιπροσωπεία της Skoda προσφέρει το ολοκαίνουργιο τσέχικο μικρομεσαίο σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα, τα Active, Ambition και Style, με το βασικό «Active» να μπορεί να χαρακτηριστεί πλήρες.
Πιο συγκεκριμένα, η εισαγωγική έκδοση του νέου Scala περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED φώτα ημέρας και πορείας εμπρός, LED φώτα πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, cruise control, infotainment "Swing" με οθόνη αφής HD 6,5 ιντσών, 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς εμπρός κεφαλής και τύπου κουρτίνας), σύστημα προειδοποίησης κινδύνου Front Assist με αυτόματη πέδηση και σύστημα αναγνώρισης πεζών, σύστημα διατήρησης λωρίδας κ.α.
Στο πεδίο των κινητήρων, τώρα, η Skoda εφοδιάζει το Scala με τον 1.000άρη TSI βενζινοκινητήρα σε δύο εκδόσεις ισχύος με 95 και 116 ίππους και με τον 1.5 TSI Evo με απόδοση 150 ίππων. Στην περίπτωση του ισχυρότερου 1.0 TSI και 1.5 TSI Evo υπάρχει δυνατότητα επιλογής και του διπλοσύμπλεκτου αυτόματου κιβωτίου DSG της μάρκας. Στο diesel υπάρχει αποκλειστικά ο TDI κινητήρας των 1,6 λτ. με 116 άλογα που προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο DSG κιβώτιο.
Τέλος, τονίζουμε πως το νέο Skoda Scala αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο 15ήμερο του Ιουνίου, ενώ οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν άμεσα. Παρακάτω θα βρείτε τον αναλυτικό πίνακα με τις τιμές των εκδόσεων για το λανσάρισμα του μικρομεσαίου της Skoda.
Οι τιμές είναι καλές μόνο στην έκδοση με τα 95 άλογα (αν και η Ambition κοστίζει 1500 ευρώ παραπάνω και αναρωτιέμαι τι παραπάνω εξοπλισμό έχει - υποψιάζομαι οτι κατά την προσφιλή της πρακτική η VW έχει βάλει στο εισαγωγικό μοντέλο φτηνιάρικα υφάσματα για να ρίξει την τιμή και να το έχει κράχτη και στην πράξη σε αναγκάζει να ανέβεις...). Στην έκδοση με τα 116 άλογα που μάλλον θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα πάει σε άλλα επίπεδα τιμής όπου ο ανταγωνισμός δεν αστειεύεται και εκεί μετράει και το 'όνομα'. Θεωρώ οτι για Skoda (προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το όνομα - το οποίο το εκτιμώ προσωπικά - αλλά το ότι η όλη αίσθηση είναι εσκεμμένα πάντα λίγο 'παλιά') η τιμή θα έπρεπε να ήταν λίγο πιο κάτω αλλά πλέον στη μεσαία κατηγορία δεν υπάρχουν 'οικονομικές' μάρκες...
Οι τιμές είναι καλές μόνο στην έκδοση με τα 95 άλογα (αν και η Ambition κοστίζει 1500 ευρώ παραπάνω και αναρωτιέμαι τι παραπάνω εξοπλισμό έχει - υποψιάζομαι οτι κατά την προσφιλή της πρακτική η VW έχει βάλει στο εισαγωγικό μοντέλο φτηνιάρικα υφάσματα για να ρίξει την τιμή και να το έχει κράχτη και στην πράξη σε αναγκάζει να ανέβεις...). Στην έκδοση με τα 116 άλογα που μάλλον θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα πάει σε άλλα επίπεδα τιμής όπου ο ανταγωνισμός δεν αστειεύεται και εκεί μετράει και το 'όνομα'. Θεωρώ οτι για Skoda (προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το όνομα - το οποίο το εκτιμώ προσωπικά - αλλά το ότι η όλη αίσθηση είναι εσκεμμένα πάντα λίγο 'παλιά') η τιμή θα έπρεπε να ήταν λίγο πιο κάτω αλλά πλέον στη μεσαία κατηγορία δεν υπάρχουν 'οικονομικές' μάρκες...