Τιμές «πονοκέφαλος» για τους premium Γερμανούς η Genesis!
38.848 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2021)
Η Genesis, το premium παρακλάδι της Hyundai, ξεκινά την καριέρα της στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από την αγορά της Γερμανίας. Μάθετε πόσο κοστίζουν, τι εγγύηση έχουν, αλλά και πόσο πιο χαμηλότερες τιμές έχουν κόντρα στον γερμανικό ανταγωνισμό.
Η premium μάρκα για την οποία μαθαίναμε εξελίξεις μόνο στα υπόλοιπα μέρη του πλανήτη, μπαίνει δυναμικά στην αγορά της Ευρώπης, έχοντας ήδη εκθέσεις σε επιλεγμένα σημεία προς το παρόν (π.χ. Ζυρίχη, Λονδίνο και Μόναχο). Επιπλέον, οι άνθρωποι της εταιρείας στρέφονται προς τις πωλήσεις μέσω internet, ένα μοτίβο που τα τελευταία χρόνια προωθήθηκε περισσότερο από την Tesla του Elon Musk, έως ότου αναπτύξουν επαρκές δίκτυο.
Αρχικά, η Genesis θα προσφέρει τα δύο μεγαλύτερα μοντέλα της G80 (sedan) και GV80 (SUV) σε μια ευρωπαϊκή version που θα ανταποκρίνεται καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών της Γηραιάς Ηπείρου, ενώ το επόμενο στάδιο θα είναι τα αμέσως μικρότερα G70 και GV70. Παράλληλα, η κορεατική premium μάρκα παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο μοντέλο αποκλειστικά για την Ευρώπη που θα λανσαριστεί μέχρι το τέλος του έτους. Μιλάμε για το ολοκαίνουργιο Genesis G70 shooting brake, ενώ να σημειώσουμε πως και το ηλεκτρικά μοντέλα της Genesis θα πωληθούν επίσης στα μέρη μας.
Το G80 είναι η sedan ναυαρχίδα της Genesis που μαζί με το GV80 θα εγκαινιάσουν την καριέρα της μάρκας στην Ευρώπη.
Αναφορικά με τα μοντέλα που κόβουν την κορδέλα για την Genesis στην Ευρώπη, το G80 είναι μια πολυτελής κατασκευή μήκους 5 μέτρων (4.995 χλστ.) με μεταξόνιο 3.010 χλστ. που προσφέρεται με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν diesel. Στην βενζίνη συναντούμε τον τετρακύλινδρο T-GDi χωρητικότητας 2,5 λτ. με 304 άλογα και 43 κιλά ροπής και τον V6 3,5 λίτρων κινητήρα της ίδιας οικογένειας T-GDi με 380 άλογα και 54 κιλά ροπής, ενώ μοναδική επιλογή στο diesel αποτελεί ο turbo 2,2 VGT με 210 άλογα και 45 κιλά ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ υπάρχει και επιλογή για τετρακίνητη έκδοση. Στα highlights της καμπίνας το σύστημα infotainment της Genesis με οθόνη αφής 14,5 ιντσών που δέχεται over-the-air ενημερώσεις λογισμικού, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ιντσών, το δερμάτινο σαλόνι και ολες οι σύγχρονες ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές ευκολίες για τον οδηγό και τους επιβάτες.
Πολυτέλεια, ποιότητα και hi-tech προσανατολισμός στην καμπίνα. Ξεχωρίζει η wide οθόνη των 14,5 ιντσών και τα χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό.
Το GV80, το η ναυαρχίδα μήκους 4.945 χλστ. της Genesis στα SUV, προσφέρεται σε 5θέσια και 7θέσια διάταξη με ισάριθμες επιλογές κινητήρων και πιο συγκεκριμένα ακριβώς τα ίδια μοτέρ βενζίνης χωρητικότητας 2,5 λτ. και 3,5 λτ. με ονομαστική ισχύ 304 και 380 ίππων αντίστοιχα. Στο diesel, ωστόσο, συντανούμε τον εξακύλινδρο σε σειρά turbo χωρητικότητας 2.996 κ.εκ. που αποδίδει 278 άλογα με 60 κιλά ροπής. Και σε αυτή την περίπτωση υπεύθυνο για την μετάδοση είναι το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της φίρμας δυνατότητα επιλογής δικίνητων ή τετρακίνητων εκδόσεων. Οι τετρακίνητες εκδόσεις εφοδιάζονται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και οδηγικό προφίλ για εκτός δρόμου οδήγηση.
Οι τιμές των δύο μοντέλων για την αγορά της Γερμανίας ξεκινούν αισθητά χαμηλότερα από τον γερμανικό premium ανταγωνισμό με διαφορές της τάξεως των 12.000 ευρώ.
Κλείνουμε με το σημαντικότερο κομμάτι, εκείνο των τιμών, στο οποίο η Genesis δίνει -κυριολεκτικά- ρέστα! Το κόστος απόκτησης του premium sedan G80 ξεκινά από 46.900 ευρώ στην γερμανική αγορά σύμφωνα με την autobild, όντας περίπου 12.000 ευρώ φθηνότερο από μια Mercedes E-Class και ένα Audi A7 Sportback και περί τις 4.000 ευρώ πιο κάτω από την BMW Σειρά 5, ενώ το επιβλητικό SUV GV80τιμάται από 62.200 ευρώ, ήτοι περίπου 9.000 ευρώ φθηνότερο από την Mercedes GLE και σχεδόν 6.000 ευρώ κάτω από το Audi Q7 και την BMW X5. Σημαντικό στοιχείο είναι και η πενταετής εργοστασιακή εγγύηση, η οποία συνοδεύει όλα τα μοντέλα του premium παρακλαδιού της Hyundai.
Το GV70 Shooting brake είναι το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε το premium παρακλάδι της Hyundai αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά.
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αργήσουν πολύ να φτάσουν τα Genesis στο Ελλάντα, καθώς η αγορά μας είναι μικροσκοπική, παρόλα αυτά, μπράβο στους Κορεάτες που ταράζουν τόσο πετυχημένα τα νερά των premium μεγάλων σεντάν & suv.
Ίσως να μπορεί να γίνει κ ένας παραλληλισμός με την εξαιρετική κίνηση της Toyota 35 χρόνια πριν στην σημαντικότερη αγορά (τότε), αυτή της Αμερικής, λανσάροντας τα κορυφαία Lexus.
Σε επίπεδο προϊόντος, απτής ποιότητας, πολυτέλειας, σχεδίασης, μοναδικότητας, αξιοπιστίας, σεντόνια θα γραφτούν από τους ειδικούς δημοσιογράφους, κ όχι μόνο.
Αν θα κερδίσουν μερίδιο από τις 3 γνωστές αυταρχικές, κ ικανότητες Γερμανίδες, σύντομα θα το δούμε. Το βέβαιο είναι, ότι ο ανταγωνισμός, μόνο καλό (μας) κάνει.
Καλές πωλήσεις λοιπών, και μια μέρα κ στα δικά μας γκαράζ!!
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αργήσουν πολύ να φτάσουν τα Genesis στο Ελλάντα, καθώς η αγορά μας είναι μικροσκοπική, παρόλα αυτά, μπράβο στους Κορεάτες που ταράζουν τόσο πετυχημένα τα νερά των premium μεγάλων σεντάν & suv. Ίσως να μπορεί να γίνει κ ένας παραλληλισμός με την εξαιρετική κίνηση της Toyota 35 χρόνια πριν στην σημαντικότερη αγορά (τότε), αυτή της Αμερικής, λανσάροντας τα κορυφαία Lexus. Σε επίπεδο προϊόντος, απτής ποιότητας, πολυτέλειας, σχεδίασης, μοναδικότητας, αξιοπιστίας, σεντόνια θα γραφτούν από τους ειδικούς δημοσιογράφους, κ όχι μόνο. Αν θα κερδίσουν μερίδιο από τις 3 γνωστές αυταρχικές, κ ικανότητες Γερμανίδες, σύντομα θα το δούμε. Το βέβαιο είναι, ότι ο ανταγωνισμός, μόνο καλό (μας) κάνει. Καλές πωλήσεις λοιπών, και μια μέρα κ στα δικά μας γκαράζ!!