H Μazda αναμένεται να αποκαλύψει τη νέα της πλατφόρμα έως τον Μάρτιο του 2023 με πηγές μέσα από το στρατόπεδο της φίρμας να αναφέρουν πως, μέχρι τότε, η ιαπωνική εταιρεία δεν θα προχωρήσει στην αποκάλυψη κάποιου νέου μοντέλου.
Οι Ιάπωνες ελπίζουν πως ο τελευταίας τεχνολογίας Skyactiv-X κινητήρας που λανσαρίστηκε πέρυσι θα δώσει ώθηση στις πωλήσεις της φίρμας στα επόμενα χρόνια. Η Mazda αναφέρει πως είναι ο πρώτος βενζινοκινητήρας παραγωγής στον κόσμο που ενσωματώνει τα πλεονεκτήματα της λειτουργίας ενός diesel με ανάφλεξη μέσω συμπίεσης. Συνδυάζοντας τις επιδόσεις σε υψηλές στροφές ενός βενζινοκινητήρα με την οικονομία στην κατανάλωση, τη ροπή, και την απόκριση ενός κινητήρα diesel, ο Skyactiv-X συγκεντρώνει τέσσερα βασικά πλεονεκτήματα: Εξαιρετική απόκριση και ξεκούραστη οδήγηση, αίσθηση ανεβάσματος στροφών, αληθινά χαμηλή κατανάλωση και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Οι επόμενες κινήσεις της Μazda θα είναι το άνοιγμα του βιβλίου παραγγελιών για το αμιγώς ηλεκτρικό ΜΧ-30 το 2021 και το λανσάρισμα νέων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης στα τωρινά της μοντέλα.
Σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα επηρεάσει την Mazda το γεγονός πως θα δεν θα λανσάρει κάποιο ολοκαίνουριο μοντέλο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Καλός ο skyactiv-x αλλά θέλουμε να ξέρουμε τι θα συμβεί με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχεσεων...