Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο από την Audi και προέρχεται από την ιστοσελίδα ElectricVehicleWeb.

Το Audi A6 e-tron παραγωγής;

2.610 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2021)

Η Audi προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του πρωτότυπου A6 e-tron και σήμερα ανεξάρτητο σχέδιο ακολουθεί για να προλογίσει την πιθανή εμφάνιση που μπορεί να έχει το μοντέλο παραγωγής.

Πριν από περίπου μία εβδομάδα η Audi στο πλαίσιο της παρουσίας της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, έδειξε στο παγκόσμιο κοινό το πρωτότυπο A6 e-tron. Ένα μοντέλο που ουσιαστικά μας προϊδεάζει για τον ερχομό της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του Α6, ενώ παράλληλα προσφέρει μια καλή «γεύση» για το τι πρέπει να περιμένουμε από το πρώτο Audi που θα χτιστεί πάνω στην καινούρια PPE πλατφόρμα που αναπτύσσεται μαζί με την Porsche.  


To Audi A6 e-tron concept.

To Audi A6 e-tron concept.

 
Αντλώντας έμπνευση αλλά και πληροφορίες από όλα όσα δημοσίευσε η Audi, οι σχεδιαστές της ElectricVehicleWeb, δημιούργησαν και έδωσαν στη δημοσιότητα το δικό τους ανεξάρτητο σχέδιο, ερμηνεύοντας το πως θα μπορούσε να μοιάζει το αυτοκίνητο παραγωγής. Όπως μπορούμε να δούμε, ο μπροστινός προφυλακτήρας και η μάσκα έχουν ελαφρώς τροποποιηθεί σε σχέση με το concept. Παράλληλα οι συμβατικές χειρολαβές των θυρών έχουν αντικαταστήσει τις «κρυφές» που είδαμε στο πρωτότυπο, ενώ το μοντέλο έχει εξοπλιστεί με διαφορετικές ζάντες, 21ιντσών αντί των 22 του A6 e-tron concept.
 
Συνεχίζοντας με τις αλλαγές το φωτιζόμενο λογότυπο του πρωτότυπου έδωσε τη θέση του σε ένα συμβατικό, ενώ οι σχεδιαστές μεγάλωσαν ελαφρώς τα τους προβολείς. Αξίζει να σημειωθεί πως αμετάβλητο έμεινε το πλαϊνό μέρος, όπου διατηρούνται οι κάμερες αντί των συμβατικών πλευρικών καθρεπτών.
 
Επιστρέφοντας στο A6 e-tron concept, η γερμανική μάρκα είχε πει πως στο κέντρο του αυτοκινήτου βρίσκεται μια μπαταρία 100 kW που χρειάζεται 10 λεπτά φόρτιση για να προσφέρει 300 χιλιόμετρα αυτονομίας και λιγότερο από 25 λεπτά για να φορτιστεί από το 5% στο 80%. H Audi ισχυρίζεται πως η συνολική αυτονομία του μοντέλου είναι 700 χιλιόμετρα. Η ισχύς πηγάζει από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, συνολικής απόδοσης 475 ίππων και 800 Nm ροπής, ωστόσο η φίρμα αναφέρει πως οι πιο προσιτές εκδόσεις θα έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα και θα μπορούν να κάνουν το 0-100χλμ./ώρα σε περίπου 7 δευτερόλεπτα. Οι κορυφαίες εκδόσεις θα πετυχαίνουν το 0-100χλμ./ώρα σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα.  

FORD
NEXEN PROTES TOPOTHETISEIS